Când Ri sa trezit a văzut-o lângă ea pe Je Nari.
Nari:- Scump-o,însfârșit te-ai trezit,te simți bine?
Ri:- Am dureri de cap.
Nari:- E normal să te simti așa după injecție.
Ri:-Unde sunt?
Nari:- Ești în spital..Spune-mi cine te-ai rănit?!
Ri:-Am cazut..
Nari:- Ai cazut!pe cuțit?!
Ri:-..
Nari:-Seo Ri,tu nu ai grija deloc de tine,de aceia îți voi pune bodyguarzi.
Ri:- Aa..nu trebuie.
Nari:- Seo Ri după ce te faci bine vom avea o conferință și îți vom da compania ție,adică ești deja proprietara,50% din acții sunt ale tale.
Ri:- Dar nu e prea devreme,poate nu facem asta.
Nari:- Nici nu se discută..Pentru a primi celelalte 50 %..tu..
Ri:- Numai numi spune că trebuie să mă căsătoresc cu cineva din acționari.
Nari:-...
Ri:- Nuu..
Nari:-..Dar..
Ri:- Nu,nici nu se discută.
Nari:- Ri trebuie să înțelegi că e pentru binele tau,oricum acesta e proprietarul celei mai mare companii Black-White Sky,compania aceasta o va conduce peste 2 zile,un moștenitor tânăr,21 de ani.
Ri:- Nu,nu,nu...
Nari:- Această căsătorie e doar pentru un an,peurmă vom uni companiile și vor fi mai mulți acționari.
Ri:-...
Nari:-Pentru noi..
Ri:- Bunica,nu vreau să mă căsătoresc..
Nari:- Tu știi că împotrivă cu Je Hwan nu te pui,el a decis totul deja.
Ri:- Doar pentru un an..
Nari:- Scump-o,singură nu îți vei da seama cum te vei îndrăgosti de el.Bine,eu plec,astăzi vom avea cina împreună cu părinții soțului tau.
Nari a sărutat- pe frunte si a plecat.
Ri:- Nu e soțul meu!...pînă când.
***
Ri:- Serios?!Ce fel de căsătorie după contract.!?Viața mea se transformă ca într-o poveste nebună.
Denumirea acelei companii Ri a mai auzit-o,de aceea a decis să vadă cum va arăta viitorul ei "soț".A scris pe internet și a dat click search.
Ri:- Nu!Nu poate fi el!!Mama ta,la naiba?!!
Kook:- Pf,nu te atinge de mama mea..
Ri sa speriat și sa întors.
Ri:- Ce faci aici?
Seo Ri era uimită.
Kook:- Părinții au spus că ești în spital și au spus să te vizitez..asta e pentru tine.
Jeon i-a dat lui Ri un buchet cu flori și un coș cu fructe.
Kook:- Acestea sunt din partea mamei mele.
Seo Ri a zâmbit,dar nu prea tare.
Kool:- Cred că știi deja de logodna noastră?
El sa uitat amenințător.
CITEȘTI
- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -
RomanceCăsătorie după contract. Curse cu mașini.Cine este Fantoma Lunii? A venit timpul sa-și arate fața.