Ziua Nunții.
Nari:- Ri,scump-o trezirea,trebuie să te pregătești.
Ri:- ..mmm..pentru ce?,mai vreau să dorm..
Nari:- Cum pentru ce?! Astăzi e nunta
Ri:- mm..Nunta cui?
Nari:- Nunta ta și a lui Jungkook!
Seo Ri a deschis ochii rapid și sa ridicat din pat..
Ri:- Nunta mea!..vai..Abia astept!
Nari stătea pe pat si se uita cum Ri alerga prin camera ei veselă,și nu îi venea sa creadă că astăzi nepoțica ei iubită se căsătorește..
Nari:- Ri,scump-o,ma bucur atât de mult pentru tine.
Ri sa dus in brațele bunicii si a îmbrățișat-o strîns.
Ri:- Mulțumesc Bunic-o,multumesc pentru tot,te iubesc enorm de mult!
Nari:- Si eu prințesa mea..Bine,peste jumătate de oră vor veni stiliștii să te facă să arăți ca o mireasă adevarată,până atunci te voi aștepta la masă să luăm micul dejun.
Ri:- Bine!
Nari a plecat din cameră,Ri și-a luat telefonul și a decis să îi dea mesaj lui Jungkook..
***
"Ri:- Bună dimineața iepuraș!🖤
Kook:- Bună dimineața prințesă.Astazi e ziua cea mare!
Ri:- Daa..deabea aștept sa ne întâlnim,mor de dorul tau..))
Kook:- Și eu la fel,vreau cât mai repede sa te vad,sa te îmbrățișez și să-ți sărut buzele dulci..
Ri:- Și mie imi e dor de atingerile tale.
Kook:- Și abea astept sa te vad ca mireasă.Sunt sigur că când te voi vedea o sa rămân cu gura deschisă
Ri:- Ah..Kookie,te asigur ca va fi așa..
Okay..trebuie să mă duc sa iau mic dejunul si apoi sa incep a ma pregăti..))Kook:- Bine,și eu trebuie să plec.
Te pup si te iubesc🖤Ri:- Și eu te iubesc!🖤
***
După ce a mâncat,Ri sa dus in camera ei,unde deja o așteptau stiliștii..Ri a luat loc în scaunul din fața oglinzii si i-a lasat pe specialiști sa își faca treaba.
***
După 4 ore de muncă asupra machiajului,unghiilor si coafurii iată ce a ieșit..
Make up..
CITEȘTI
- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -
RomanceCăsătorie după contract. Curse cu mașini.Cine este Fantoma Lunii? A venit timpul sa-și arate fața.