Ri a deschis ușa mașinii si a iesit încet din masina,iar vântul îi flutura părul.Toți erau in șoc..
Nec1:- Fată??!
Nec2:- OMG!
BTS:- Ri?!!
Jennie:- Super tare!
Min Ho:- Daa..
Organizator:- F..Fantoma Lunii e o fată?!Toți anii aceștia,unii dintre cei mai buni concurenții de curse au fost învinși de o fată?!!
Banda Wolf sau dus la Ri și au facut o îmbrățișare de grup.
Toți:- Bravo!
*La BTS*
Jin:- Hahah..Uitați-va la Jungkook.
Pe față lui Jungkook se putea vedea șoç,uimire,furie si dezamagire.
Nmj:- Da..Logodnica lui la întrecut de 2 ori.
Toți:- Ahah..
Ri:- Prieteni eu ma duc acasa.Mâine ne întâlnim în cafenea,adresa și ora v-o transmit prin sms..Pa..
Toți:- Pa.
Seo Ri sa uitat la Jungkook și i-a făcut un semn să o urmeze.Ri a luat acei 100 milioane de Won si sa dus acasă.
Kook:- Bine baieți,eu pleca..Pa..
Yoongi:- Mai atent cu ea.
Jeon a zâmbit și sa dus dupa Ri.
***
Intrând în casă fata nu a reușit să intre bine ca Jungkook a lipit-o de perete..
Ri:- Jeon ce e cu tine?
Kook:- Cea fost asta?
Ri:- La ce te referi?
El a lipit-o mai tare de perete.
Ri:- Auci..ma doare
Kook:- Ma refer la curse,de ce nu mi-ai spus ca participi in curse?
Ri:- Dar tu de ce nu mi-ai spus astăzi că te duci la curse?Daca îmi spunea-i poate ca erai sa știi că eu sunt Fantoma Lunii.
Kook:- Mai învins de 2 ori.
Ri:- Și ce?
Kook:- Nimeni nu ma mai învins,dar iată că am fost invins chiar de logodnica mea..
Ri sa uitat in ochii lui cu tristețe și la cuprins de gât șoptindu-i la ureche..
Ri:- Mândrește-te că ai așa logodnica.
Kook:- Ri!
Ri:- Ce?
Jungkook era furios și se putea observa asta.
Kook:- Tu ești prima pe care am iubit-o..Si sunt îndrăgostit de tine pînă la urechi.
În ochii fetei jucau lacrimile gata sa își dea drumul.
Kook:- Te iubesc!..Vreai sa te casatoresti cu mine din iubire dar nu dupa contract?- a zâmbit el..
Ri:-..
Seo Ri a păstrat în jur de 3 minute tăcerea.
Kook:- Ri Nu tăcea..Chiar nu am nici o șansa?
Ri:-..
Kook:- Nu accepți?
Seo Ri fără a se mai gândi a luat fața lui Jungkook in mâinile ei mici și a inceput sa îl sarute pasionant si excitant.
În timpul sărutul Ri a vorbit..
Ri:- Sunt de acord..
***
După câteva ore nebune si fierbinți de iubire Jungkook sa lasat obosit pe pat si sa uitat la Ri..
Kook:- te iubesc..
Ri:- Și eu..
Kook a zâmbit,a acoperit-o cu plapuma și a sarutat-o pe frunte.Au adormit în îmbrățișare.
CITEȘTI
- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -
RomanceCăsătorie după contract. Curse cu mașini.Cine este Fantoma Lunii? A venit timpul sa-și arate fața.