Pe drum spre casă Jimin împreună cu Hyang Jun au luat niste gustări și băutură.
Ajungând acasă era ora 21:57
Kook:- Ce vreți să facem?
Jennie:- Zic sa privim un film.
Ri:- O idee bună.
Eun Ji:- Ce gen de film privim?
Jin:- Ce ziceți sa privim un film de groaza?
Toți:- Da
După ce Ri le-a dat câte o pijama la toți au pus gustarile în farfurii,Taehyang impreuna cu Yoongi și Tan au ales filmul.
Jennie si Ri sau făcut confortabile pe canapeaua mare doar ele.
Jimin:- Nu vreti să ne faceți loc și noua?
Ri:- Dacă nu ai uitat sunt însărcinată.
Jennie a chicotit încet.
Jimin:- Bine,bine..
Băieții s-au așezat jos,Jungkook sa pus jos în fața lui Ri.
Filmul sa început..
Afară a inceput a tuna și a fulgera,după a inceput a ploua..
Toți se uitau la film,băieții se uitau liniștiți mâncându-și gustarile,dar Ri si Jennie stăteau cu pernele in mână și când era o scenă de groază își acopereau fețele cu perna și tremurau..
Mijlocul filmului..Partea unde e scene foarte horror,Ri si Jennie nu au mai putut ține în ele și au început a țipa și a plânge..
Ri si Jennie:- AAAAAAAAAAAAAA!!
Kook:- Ri ce sa întâmplat?!
Jungkook sa ridicat pe canapea și a îmbrățișat-o pe Ri.
Kook:- Totul e bine,sunt aici.
Fata a inceput a plînge în umărul lui.
Jennie încă stătea si plângea cu perna în mână,când cineva a îmbrățișat-o de la spate trăgind-o spre el,fata sa intors si la văzut pe Taehyang.
Tae:- Nu plânge,sunt lângă tine.
Jennie la îmbrățișat inapoi s
si sa liniștit.Min Ho:- Mi se pare că cineva sa îndrăgostit.- ia zis el băieților in șoaptă.
Hoseok:- Cine,Jennie sau Tae?
Min Ho:- Cred ca amândoi.
Nmj:- Mmm,cred că o să mai avem un cuplu.- au zâmbit cu toți uitându-se la cuplurile ce stăteau pe canapea in îmbrățișare.
Jin:- Poate ne punem cu toții pe canapea,ca sa nu va fie atât de frică?
Ri:- Sunt total de acord!
Băieții sau așezat pe canapea,Ri sa urcat pe genunchii lui Jeon,băiatul a îmbrățișat-o si a lipit-o de el.Taehyang a pus-o pe Jennie lângă el și a îmbrățișat-o de la talie,fata și-a pus capul pe umarul lui și mâna pe pieptul lui,restul băieților sau făcut și ei comozi și au continuat să privească filmul.
Spre sfârșit fetele au adormit în îmbrățișările celor doi băieți.
Kook:- Ri a adormit.
Tae:- Șii Jennie la fel,e atât de drăguță când doarme.
Jin So:- Cred ca cineva sa îndrăgostit.
Yoongi:- La fel ma gândesc și eu.
Kook:- E adevărat Taehyang?
Tae:-..păi..da..
Jun:- Cred ca si sentimentele lui Jennie sunt aceleași.
Tae:- Sper să fie așa..
Kook:- Bine,o să vorbiți mâine doar voi doi despre asta,acum ar fi bine să ne duceam fiecare pe la camerele lor,haideți să vă arat camerele.
Jungkook a luat-o in brațe pe Ri și a dus-o in camera lor,după a culcat-o pe pat și a învelit-o cu plapuma.A ieșit și le-a aratat celorlalți camerele lor,Taehyang a dus-o pe Jennie în camera ei și apoi sa dus la el în cameră și sa culcat.
Noaptea a plouat,a fulgerat,coșmaruri nedorite,Ri strigă prin somn,de la ce sau trezit aproape toți.
Kook:- Ri totul e bine?
Brusc ușa se deschide,pe ea intră toți înafară de Yoongi care dormea foarte bine și în afara de Jennie.
Jimin:- Ri,ce sa întâmplat?!
Ri:- Am avut un coșmar..
Ri sa intors cu fața la Jungkook și i-a sărit în brațe.Ri:- Jungkook,totul e bine cu tine,ma bucur ca nu sa întâmplat nimic.
Kook:- Sunt aici,nu-ți face griji,a fost doar un coșmar.
Toți au început să o mângâie pe Ri și sa o liniștească.
Tan:- Ri,nu plânge și nu te stresa,nu uita ca mai ai o viața în tine,a zis el uitându-se la burtica lui Ri.
Ri la cuprins pe Jungkook strâns,băiatul i-a șters lacrimile și a pus mâna pe burtica ei.
Kook:- Va iubesc și voi fi mereu cu voi,nu uitati asta.
Ri:- Promiți?- a zis ea cu ochii in lacrimi.
Kook:- Promit,- si a sărutat-o.
Ușa se deschide iar pe ea intra Jennie cu ochii în lacrimi,se oprește la ușă și cade în genunchi plângând.
Toți sau uitat la ea speriați.Taehyang sa ridicat și a fugit spre ea căzând deodată in genunchi si imbrațisând-o..
Tae:- Ce sa întâmplat?!
Jennie:- A-am a-avut un co-coșmar,și a-afară plouă și,și nimeni nu era în,în camera lui,și,m-am speriat!
Taehyang a ascultat-o uitându-se la ea ingrijorat,pentru că o iubește enorm de mult.
Tae:- Nu-ți fie frică toți suntem aici.
Ri sa dat jos din pat a vrut sa se ducă spre Jennie dar nu sa tinut bine pe picioare si a căzut,spre fericire Jungkook și Hoseok au prins-o.
Kook:- Ri te simți bine?
Ri:- Da,doar ca sunt slăbită.
Kook:- Este nevoie sa sun ambulanța?
Ri:- Nu,totul e în regula.
Jin:- Sigur?
Ri:- Da baieți mă simt bine..Jennie te-ai liniștit?
Jennie:- Da
Tae:- Atunci vei dormi cu mine.
Jennie:- Nu,nu cred ca o să-ți fie comfortabil..
Tae:- Glumești?
Toți zâmbeau urmarindu-le convorbirea.
Tae:- am decis dormi cu mine.
Jennie:- Dacă zici tu -a zis fata un pic rușinată.
Eun Ji:- Bine,cred ca ar trebui sa ne ducem ficare pe la camerele lor.
Nmj:- ai dreptate,Kook dacă Ri se simte rau ne spui.
Kook:- Bine,Noapte bună.
Ri:- Somn ușor.
Toti:- Noapte bună.
După ce toți au plecat Ri sa culcat pe pieptul lui Jungkook,baiatul a imbrațișat-o și au adormit..
CITEȘTI
- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -
RomanceCăsătorie după contract. Curse cu mașini.Cine este Fantoma Lunii? A venit timpul sa-și arate fața.