Ora 15:23
Razele soarelui băteau in camera trezind-o pe Ri..
Seo Ri a deschis ochii,sa trezit în brațele băiatului care dormea dulce ca un iepuraș,fata a inceput să îl privească în continuu,îi admira ochii..nasul..buzele si parul..Cât de perfect e
Ri:- Cât de tare te iubesc..- a zis fata în șoaptă,încât băiatul sa nu audă,dar se pare ca a auzit..
Kook:- Și eu te iubesc - a zis Jeon cu ochii închiși îmbrățișînd-o mai strâns pe Ri ..
Fata la sărutat pe buze,iar băiatul a deschis ochii zâmbind.
Ri:- Ce vom face astăzi iepuraș?
Kook:- Sunt obosit,asa ca astazi vom sta acasă,oricum trebuie sati fac un tur al casei noastre,ești prima dată aici..
Ri:- Abia astept..bine,ma duc sa fac un duș iar apoi vin
Koom:- Mai stai cu mine..- a zis băiatul cu o față tristă..
Ri:- Aww..Cât de drăguț eźti,bine,mai stau un pic..
Îndrăgostiții au stat în pat in jur de jumatate de oră în îmbrățișarecind telefonul lui Jungkook sună..
***
Kook:- SalutJin:- Salut,părinții tăi mi-au spus să-ți transmit ție și lui Ri că astăzi toți moștenitorii din Seul care au primit companiile vor avea o in întâlnire în restaurantul " Ari Rang" la ora 18:00,pentru a discuta pe baza companiilor și pentru a sărbători.
Kook:- Serios?Chiar astăzi trebuia sa se întîmple asta?..ahh..
Jin:- ..da
Kook:- Bine,eu si Ri vom fi acolo.
Jin:- Okay..ne vedem acolo
Kook:- Bine,pa.
***Ri:- Ce a zis Jin?
Kook:- Astăzi va avea loc întâlnirea între noii proprietari al companiilor din Seul.
Ri:- Când si unde?
Kook:- La restaurantul "Ari Rang",ora 18:00
Ri:- Și ce așteptam?! TREBUIE SA NE PREGATIM,NU VOM REUȘI!!
Kook:- Nu țipa,ești prea drăguță și amuzantă când țipi - a zis băiatul zâmbind.
Ri:- Jungkook,nu glumesc,trebuie să ne pregătim de acum.
Kook:- Bine,du-te tu prima la baie.
Ri:- Okay.
Seo Ri a făcut un duș,după și-a făcut toate procedurile faciale,a ieșit din baie într-un halat scurt alb.
Kook:- Aș da halatul ăla jos de pe tine acum,dar ai noroc că suntem în întârziere..
Ri:- Du-te la baie.
Kook:- Bine scump-o..- a zis el trecând pe lângă ea și atingândui obrazul cu mâna.
Cât Jungkook a fost in baie,Ri a reusit sa își facă machiajul și coafura.
***Ri sa îmbrăcat asa..
CITEȘTI
- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -
RomanceCăsătorie după contract. Curse cu mașini.Cine este Fantoma Lunii? A venit timpul sa-și arate fața.