Ea a aranjat patul si sa dus in bucătărie.Ajungând acolo Seo Ri sa așezat și a început sa mânânce.
Peste 5 minute sa alaturat și Jungkook.
Ri:- Eu am pregatit mâncarea tu o sa speli vasele.
Kook:- iaii,bărbatul nu trebuie să fac curat.
Ri:- Atunci acest bărbat va rămâne fara iubită.
Kook:- Ahah..o sa o spăl..Ce planuri ai pentru astăzi?
Ri:- Toata ziua mă voi relaxa acasă,iar seara voi ieși la plimbare.De ce întrebi?
Kook:- Nimic..
După ce au terminat de mâncat Seo Ri sa dus sa aleaga un film,iar Jungkook a rămas sa strângă prin bucătărie.
După ce Jeon a terminat să spele vasele,Ri a țipat..
Ri:- Kookie! La ce film ne uitam ?!
Kook:- Tu alegi..
Ri:- Bine
Seo Ri a ales dorama "The Brightest Star in the Sky" și îl aștepta doar pe Jungkook.Peste 3 minute A venit Jeon si a început sa o sărute pe gât.
Ri:- La o parte!
Kook:- Mhh..
Ri:- Bravo.
Kook:- Acum e rândul tau.
Ri:- Bine..Așează-te și așteaptă.
El sa așezat pe canapea,peste 2 minute a venit Ri cu o cutie cu înghețată.
Ri:- Ține..
Jungkook sa uitat la ea nedumerit.
Ri:- Ce ai așteptat?
Kook:- Mi-ai dezamăgit așteptările.
Seo Ri a zimbit,la sărutat pe Jeon pe obraz si sa pus lângă el începând sa privească dorama..
Jumătate de zi au petrecut-o în fața televizorului,iar restul zilei sau veselit împreună.Seara cineva la sunat pe Jungkook.
***
Kook:- Ri,în privința cu pozele poți sa nu îți mai faci griji,oamenii mei sau ocupat de asta.
Ri:- Adevărat?
Kook:- Da
Ri:- Multumesc..
Seo Ri la sărutat pe Jungkook.
Kook:- Și la ora 20:00 trebuie să plec.
Ri:- Unde?
Kook:- Am treabă.
Ri:- Bine..
Cum a zis,Jeon a plecat la ora 20:00,iar Seo Ri a început să se pregătească de cursă.Ea sa dus in baie,acolo a făcut un duș și și-a făcut un make-up foarte atrăgător.Peste câteva minute a sunat-o Min Ho.
Min Ho:- Salut
Ri:- Bună.
Min Ho:- Vei participa la curse?
Ri:- Da
Min Ho:- Am auzit ca câștigătorul va avea un câștig destul de bun
Ri:- Interesanttt..Tu participi?
Min Ho:- Nu,în această cursa noi nu vom participa.
Ri:- De ce?
Min Ho:- Când vei veni iti voi explica.
CITEȘTI
- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -
RomanceCăsătorie după contract. Curse cu mașini.Cine este Fantoma Lunii? A venit timpul sa-și arate fața.