Capitolul 24

577 35 2
                                    

_______________________________________

*După 5 ani*

*Ciok,Ciok*

Ri:- Intrați..

Ri stă cu capul între documente și fel de fel de foi..

Hwu:-Mami,mami!..

Băiatul fuge in brațele lui Ri..

Ri:- Scumpul meu,ce faci aici?

[Ca sa nu fie neînțelegeri,Ri a născut un băiat și impreuna cu Jungkook i-a dat numele Jeon Ji Hwu,acum baiatul are 4 anișori ]

Hwu:- Am venit împreună cu tati,mi-a fost dor de tine..

Seo Ri a ridicat capul și la văzut pe Jungkook care stătea la intrare in cabinet.

Ri:- Bună dragule - zice și se duce să il sărute pe buze.

Kook:- Scump-o,sper că nu ai uitat că astazi e ziua lui Mi?

[ Kim Yeon Mi- Fiica lui Jennie și Taehyang.Implinește 3 ani..După noaptea cea plină de coșmaruri,Taehyang și Jennie au început să se întâlneasca,după sau căsătorit.]

Ri:- Desigur că nu am uitat.

***

Jennie:- Ri,Jungkook,Hwu,ați venit!

Ri:- Salut scump-o,unde e micuța Mi?

Tae:- Noi suntem aici - spune Taehyang venind cu Mi de mânuță.

Ri:- Mi,iubita mea,noi te felicităm cu ziua de nastere și îți dorim bucurie și tot ce e mai bun in viața,ține acesta e cadoul tau.- Jungkook a pus în fața lui Mi o cutie mare.

Mi:- Waii,acesta e cadoul meu?

Ri:- Da,o sa il deschideți împreună cu mami si tati,acum și Hwu are ceva pentru tine.

Hwu iese din spatele lui Jungkook cu un buchet de trandafiri roșii și o cutie de ciocolate.

Hwu:- Dragă Mi,te felicit cu ziua ta de naștere. - spune astea și îi întinde florile și cutia cu ciocolată lui Mi

Mi:- Aww,Hwo,merci,te iubesc..

Mi se întinde către obrazul lui Hwu și îl sărută.

Părinții acestora stătea si urmăreau toate aceasta scena amuzantă și draguța.

Kook:- Cred ca cineva sa îndrăgostit.

Ri:- Sunt atât de drăguți..

Jennie:- De ce stam aici?Haideți la masă.

***

La masă stăteau toți prietenii lor.

Și acum o sa va zic ce sa întîmplat cu fiecare.

Namjoon este căsătorit cu prietena lui Ri,Lisa,fata pe care Ri a salvato la baie de banda de fete.Namjoon și Lisa se iubesc foarte tare și se inteleg foarte bine.

Jin se întâlnește cu o fată pe nume Hana.Sau cunoscut întâmplător.

Flashback

Ambii mergând cu mașina,Hana era in spatele lui.Jin sa oprit la semafor,dar Hana nu a observat culoare semaforului și a dat în mașina lui.Hana a frânat rapid și de la aceasta sa lovit cu capul de volan și și-a rănit un pic frunte.
Jin a iesit din mașina.La fel a facut și Hana.

Hana:- Iertați-mă,nu am fost atenta,vina mea,o sa plătesc reparația.

Jin:- Lăsa reparația,cu tine e tot bine? Te-ai lovit la frunte,si îți sângereaza.

- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum