*Dimineață..*
Seo Ri sa trezit din cauza că simțea o privire neîntreruptă spre ea..
Kook:- Bună dimineața prințesa mea..
Jungkook stătea și se uita la Ri cum dormea foarte drăguț imbrațisându-l pe Jeon cu miinile si picioarele..
Ri:- Bună iepuraș..
Kook:- Cât de frumoasa ești.
Ri a roșit un pic
Ri:- Mă faci să roșesc..
Jeon a sărutat-o repede pe obraz.
Ri:- Jeon Jungkook!Mă faci sa roșesc!- Seo Ri a dat cu perna in el.
Kook:- Vrei bătaie cu perna?..Ah..Ține atunci..
Jungkook și Ri au început să se bată cu pernele.Seo Ri a căzut pe pat,nu mai avea putere,Jungkook a văzut asta și sa culcat din nou lângă ea.A îmbrățișat-o de talie și sa pus cu capul pe pieptul ei,Ri a început sa îl mângâie pe cap jucânduse cu părul lui.
Kook:- Mie foame..
Ri:- Iepurașului meu îi e foame,vreai niste morcoviori?Hahah
Jeon sa uitat la ea urât..
Ri:- Doamne cât de drăguț esti cind esti furios
Kook:- Ri,acum nu glumesc,chiar îmi e foame..
Ri:- Dacă vei mai sta cu capul pe mine nu cred ca voi putea pleca la bucătărie sa îți prepar micul dejun..
Jungkook a ridicat capul și sa uitat la Ri zâmbindu-i,apoi a luat o in brațe și sau îndreptat spre bucătărie..
Ri:- Jungkook lasă-mă jos,sunt grea!
Kook:- Tu numești asta grea?Esti atât de ușoară,și figura ta e atât de fierbinte..
Ri sa uitat la Jungkook și la sărutat.
Ri:- Lasă-mă jos am ajuns în bucătărie..
Jungkook a pus-o jos pe Ri și sa așezat la masă,uitânduse in telefon.Seo Ri a început să pregătească Mic dejunul..
Jungkook a lăsat telefonul într-o parte și a început sa admire orice mișcare făcută de Ri..Ri:- O sa te mai uiți mult așa la mine?
Kook:- Nu pot să îmi i-au ochii de pe tine.
Seo Ri sa întors și i-a pus mic dejunul pe masă
Ri:- Poftim..
Kook:- Dar daca te vreau pe tine?
Ri:- Mânâncă și peurma mai vedem..
Jungkook sa ridicat de pe scaun și a luat-o pe Ri in brațe,ea i-a cuprins abdomenul cu picioarele si gâtul cu minile.
Kook:- Te vreau acum.
Seo Ri la sărutat lung si dulce pe Jeon.
Ri:- Acum mânânci,iepuraș..
Jungkook sa așezat la masă și a inceput sa mânânce cu zâmbetul pe buze.
În acest timp Ri și-a băut cafeaua și a inceput a strânge din bucătărie..
Kook:- Ce vom face astăzi?
Ri:- Ma gândeam să ne ducem să ne plimbam cu mașinile pe un stadion pe care ma antrenam eu cu 3 Ani în urmă..
Kook:- Serios?O sa mă poți învăța și pe mine câteva manevre?
Ri:- Cum să nu il învaț eu pe iepurașul meu.
***
Toată ziua au petrecut-o pe stadion,întrecându-se,imbrațisându-se,
facânduși poze,si nebunindu-se împreună..
CITEȘTI
- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -
RomanceCăsătorie după contract. Curse cu mașini.Cine este Fantoma Lunii? A venit timpul sa-și arate fața.