Deodată ce Ri a intrat în casă i-a sunat pe Hwan și Nari pe apel video.
Nari:- Scumpa mea ce faci?Arăți tristă.
Ri:- Totul e foarte bine.-Ri a zâmbit fals.
Hwan sa uitat la Ri cu o privire severa.
Hwan:- Spune tot ce sa întâmplat.
Ri le-a povestit totul.
Nari:- Copilașul nostru nu-ți face griji,totul o să fie bine.Iată,du-te în club și mai distreazăte,poate vei face cunoștință cu cineva.
Hwan:- Aii..Nari!Ce fel de club,fetei îi trebuie să se bazeze pe învățătură nu să se gândească la baieți..hmm,dar nu e rea ideia,ai nevoie să te distrezi și s-ă uiți de tot.
Ri a zâmbit.
Nari:- Iată in sfârșit ți-a apărut zâmbetul.
Ri:- Bine,ma voi duce să mă distrez.
Nari:- A,da..vom veni peste o lună,așa că așteaptă-ne!
Hwan:- Pa scumpo!
Ri:- Pa
***
Ri:- Ideia cu ieșitul în club îmi place,trebuie să-mi sun prietenii.
Peste 20 de minute,după ce a vorbit cu ei,au decis să se ducă în sala VIP al clubului Answer.
Ri:- Hmm..E un club destul de bun și popular,ar trebui să arăt bine..deja știu cu ce mă îmbrac..Mă duc să fac o baie.
Cât Ri a făcut baie și-a făcut diferite măști.Peste 2 ore a ieșit din baie și a început să se pregătească.Și-a luat un halat negru pe ea și a inceput să iși caute rochia.
Au trecut câteva ore de căutat și Ri nu și-a găsit încă rochia pe care o căuta.Ri:- Ah..am căutat tot dulapul,nu aș fi putut să o uit in America.
Ri a sunat-o pe Nari.
Nari:- Da?Ri sa întâmplat ceva?
Ri:- Da,nu pot să-mi găsesc rochia cea neagră de club cu pietricele pe ea,a fost trimisă aici?
Nari:- Hmm..stai sa ma gândesc..Da mi-am adus aminte,am pus-o cu hainele de seară,ai despachetat acea cutie?
Ri:- Nu,mă duc să o caut.
Nari:- Hai pleaca,pa dulceată.
***
Ri:- Bun deci acum trebuie să găsesc cutia.După 10 minute de căutat,Seo Ri a găsit cutia.
Seo Ri sa bucurat mult pentru că aceasta era una dintre rochiile ei preferate.Sa uitat la ora,era 19:57.
Ri:- La naiba,la 20:30 trebuie să ne întâlnim.Ahhh..căutările acestea mi-au luat atâta timp.
Ri aleargă prin casă și cauta tot de ce are nevoie pentru a se pregăti.Făcându-și un machiaj foarte atrăgător,imbrăcându-și rochia,Ri sa pus în fața oglinzii..

Ri:-Rochia asta stă doarte bine pe mine.
Ri a început să se învârte prin casă și să își aprecieze corpul.După Ri și-a pus la gât un pandantiv și și-a pus niște cercei argintii cu diamante.
Ri:- Nu pot să înțeleg un lucru,de ce mereu sunt înșelată?- sa întristat un pic.
La 20:30 Ri a ieșit din casă și sa îndreptat înspre garaj.
CITEȘTI
- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -
RomanceCăsătorie după contract. Curse cu mașini.Cine este Fantoma Lunii? A venit timpul sa-și arate fața.