6 ay

3.5K 469 136
                                    

Ertesi sabah annemi makyaj masasının önünde buldum. Doktora gitmek için hazırlanıyordu. Dün babamın geldiğini ve çok üzgün olduğunu söyledi. Salona gidip ona Günaydın dedim

"Özür dilerim mp3'nin arabada kaldığını bilmiyordum"

Kafamı salladım. Babamla fazla konuşmazdık zaten. Annem kapıdan kafasını uzatınca gitme vaktinin geldiğini anladım.

                               ••

Bir yerde yeşil renginin sakinleştirici etkiye sahip olduğunu ve bu yüzden bazı doktorların yeşil elbise giydiklerini okumuştum. Aynı yerde beyazın da saflığı ve temizliği temsil ettiği için önlüklerini beyaz giydiklerini okudum. Fakat bu renkler bende kusma isteği uyandırıyordu. Hastane koridorlarında başım dönüyordu sanki. Etrafta dolanan doktor ve hemşireler ise bana öcü gibi gelmişti küçüklükten beri.

Bazı testlerimi yapmıştık ve şimdi Doktor Seojin'in odasında bekliyorduk. O da beyaz bir önlük giyiyor. Ben küçükken buraya geldiğimizde bana garip kalemler verirdi şimdi vermiyor anneme bunu sorduğumda büyüdüğümü düşündüğünü söyledi fakat ben kalemlerden hala istediğimi belirtecek şeyler yapıyordum. Mesela masasının üzerindeki kalemlere iltifat ediyorum yine de anlamıyor. Bunu babama da sordum bana, oraya daha sık gittiğimiz için kalemlerin bitmesinden kortuğunu söyledi. Pekala bu canımı acıtsa da daha mantıklı bir sebep olabilir.

Doktor Seojin gözlüklerini düzeltip kollarını masasına dayadı

"Korkarım beklediğimden hızlı ilerliyor"

İşte başlıyorduk

"Geçenki kontrollere göre durum çok daha vahim böyle giderse-"

Hayır bunu söylemesine izin vermeyecektim karanlıkta kalacağımı söylemeyecekti

"ben testler yapılırken çok kıpırdandım üzgünüm, bence bu yüzden yanlış baktınız yoksa gayet iyi olduğuma eminim" hayır iyi falan değilim

Söylediklerimle doktor burukça gülümsedi "Üzgünüm Jeongin"

Sanırım büyümüş olmamın bir diğer kötü yanı buydu: her şeyi açık açık yüzüme baka baka söylüyordu. Karanlıkta kalacaktım bu çok mu basitti?

Annemin titrek sesini işittim "Ne kadar zaman var?"

"En iyisinden 6 ay"

6 ay

6 ay sonra karanlıkta kalacaktım.

**

Selam selam~

Maalesef ki ilk 3 bölüm Hyunjin'i göremeyeceğiz. Fazla da ship olmayacak yani umarım sıkılmazsınız

Kendinize iyi bakın :3

Colors | Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin