Selamlar,
Nasılsınız? Umarım herkes iyidir ya da daha doğrusu iyi olmaya çalışıyordur. Şu zamanlarda bunu yapmak daha önemli gibi geliyor..
Colors'ı yazmaya 20 Eylül 2020 de başlamışım ve 19 Kasım 2020 de bitirmişim. Bugün 28 Nisan 2023. Aradan seneler geçtikten ve ben bu hesaba da aylarca girmedikten sonra neden buradayım?
Aslında şimdi saçmalık gibi geldi ancak devam edeceğim.Colors'ı yazarken esin aldığım kitap Kiraz Ağacı ile Aramızdaki Mesafe kitabının devam kitabı çıktığını öğrendim daha on dakika önce. İsmi, Flippo ben ve Kiraz Ağacı. Fazlasıyla sevindim çünkü bu kitap benim en sevdiğim iki kitaptan birisi. Birçok kitap bir yana bu kitap bir yanadır benim için özellikle hayatımın gerçekten en güzel zamanları diyebileceğim bir zamanda Colors'ı yazdığım için çok özel.
Colors da çok özel.
Bu yüzden kitabın haberini alınca aklıma Colors da geldi. Gerçi buraya her ne kadar girmemiş olsam dahi Colors hiç aklımdan çıkmadı. Ya da diğer ficlerim, buradaki insanlar.. Colors'ı yüz üstü uzanıp ayaklarımı sallayarak yazdığım günler hala aklımda. Özlüyorum, fazlasıyla özlüyorum. Şimdilerde çok değiştim. Belki de bu yüzden buraya geri dönemiyorum. Ancak yazmayı hala çok seviyorum ve istiyorum.
Fakat dediğim gibi değiştim. Hayatımda çok fazla şey değişti. Büyüdüm falan. Çok fazla insanla tanıştım, çok fazla insan kaybettim, olgunlaştım, derslerim ağırlaştı, reşit oldum.. Ancak burada geçirdiğim zamanın büyük bir kısmı özellikle Colors'ı yazdığım dönem çok güzeldi. O zamanın tadını bir daha alamadım. O zamanlar pandemi vardı, ben liseye yeni geçmiştim farklı bir şehirdeydim kimseyi, şehri tanımıyordum ve fazlasıyla acı çekiyordum aslında. Yine de burada olmak, Colors'ı yazmak, yorumları okumak beni deli gibi mutlu etti. Colors fazlasıyla basit, acemice olsa dahi beni mutlu ediyordu ve halen ediyor. İlginç.. Çünkü dediğim gibi hayatımda şimdilerde çok şey değişti. Mesela çok fazla arkadaşım var. Dışarı çıkıp aynı diğer gençlerin yaptığı gibi takılıyoruz. Doğum günlerimde bana hediyeler alıp pasta getiriyorlar. Okulda da her ne kadar dersler ağır olsa da eğleniyorum onlarla. Fakat hiçbiri birkaç sene önce yapayalnız olduğumu, sadece birkaç fic yazarak ve sanaldan insanlarla konuşarak mutlu olduğumu bilmiyor. Hatta onlarla daha mutlu olduğumu belki. Bunlar kötü şeyler olduğu için böyle söylemiyorum yanlış anlamayın sadece o zamanlar şimdiki hayatımın hayalini kursam dahi bu günleri özlemek tuhaf geliyor.. Son zamanlarda burayı özlediğimi hissediyorum. Fazlasıyla can yakıcı geliyor bu çünkü ne yapsam eskisi gibi olmayacak biliyorum. Hayatta hiçbir şey baki kalmıyor. Colors'da da bunu işlemiştim aslında değil mi?
Hayatta çok fazla şey kaybediyoruz.
Kaybetmek can yakıcı ama kazanacağım şeylere baksam daha iyi olacak :")
Biraz boş yaptım. İçimi döktüm diyebilirim aslında. Birilerinin okuyacağını bilerek yazmayı özlemişim.. Sadece kitap haberini alınca duygulandım ve damladım buraya işte. Değerli zamanınızı aldığım için üzgünüm. Kendinize çokça iyi bakmayı unutmayın.
Sizleri hep sevdim ve seveceğim.
💌🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Colors | Hyunin
Fanfiction"Gözlerimin içinde bir karanlık var." "Fakat ben gözlerinin içinde parıltılar görüyorum." 200920-191120 Tamamlandı