GİRİŞ -1-

634 165 328
                                    


Küçük kız, enkazın altında kalmış annesinin yanında gözyaşlarını tutarak, annesinin yaşayacağına inanmak istiyordu. Çaresiz bir şekilde yanındaki savaşı umursamadan annesinin yanından ayrılmıyor, onsuz bir yere gitmeyeceğine emin bir şekilde duruyordu.

''Anne, anne, anne ben buradayım. Hadi kalk gidelim.'' Diyordu küçük kız annesi ise zar zor kızını duyabiliyordu savaşta bedenini çok zorlamıştı. ''Kızım, yetkililer ile gitmen gerek.'' dedi annesi, artık amansız yaşamı son bulmak üzereydi kızının daha iyi şartlar altında yaşamasını istiyordu. Küçük kız annesinin yanına daha da yaklaştı; ''Anne, 5.Melez gelip bizi kurtaracak değil mi ?'' dedi küçük da inancını yitirmişti. Annesi bu dediğine karşılık sadece gülümsedi, ''Evet kızım, 5.Melez gelip bizi kurtaracak'' dedi. Kadının son sözü bu olmuştu, ''5. Melez gelip bizi kurtaracak...''

🍙

Uzun zaman önce, dünya kimsenin anlamadığı bir şekilde bazı insanlar, mutasyona uğradı ve özel güçler kazandı. Dünyada büyük bir güç ayrımı meydana geldi, mutasyona uğramış insanlar kralları ile birlikte dünyanın yarısını fethettiler. Bir dünya iki ayrı ırk, barış içinde yaşamaya çalıştılar.

5. Melez Yuri, dünyanın diğer yarısı; yani normal insanlarla yaşıyordu. Bu dünyaya teyzesi ile birlikte gelmek zorunda kalmıştı. Yuri'nin diğer dünya hakkında bilgisi sadece teyzesinin öğrettiği kadardı. Yuri'nin teyzesi büyük savaşın ardından onu yanına aldı ve daha güvenli bir şekilde büyümesi için onunla beraber sıradan insanların dünyasında yaşamaya başladılar. 15 yılın ardından Yuri'nin teyzesi vefat etti. Yuri'nin teyzesi vefat edeli 1.5 yıl üstünden geçtiği halde Yuri hala onun yasını tutuyordu. Yuri'ye göre teyzesi bir kurtarıcı gibiydi hayatının çoğunu eziyet çekerek büyümüş biriydi ve teyzesi onu oradan kurtarmakla kalmayıp onu dünyanın öbür ucuna beraber yaşamak için götürmüştü. Yuri sahip olduğu güçler nedeniyle her zaman zorluk çekmişti, artık güçleri için endişelenmesine gerek bile yoktu. Teyzesi  güçlerini çoğunu mühürlemişti. Yuri hayatına teyzesinin istediği gibi devam etmekte kararlıydı hiç kimseye karışmadan kendi hayatını yaşayacaktı. Yuri diğer dünyadaki insanları biliyordu eğer onun burada yaşadığını fark ederlerse onu oraya yeniden götüreceklerdi. Teyzesi öldüğü halde diğer dünyadan kimse onu ziyarete gelmemişti. Herkes, onun diğer dünyada, yalnız yaşadığını düşünüyordu. Saray adına çalıştığı için, bolca izinleri ve bu dünyada olan biteni saraya üstündeki kişilere bildiriyordu, arada bir geçiş yapardı. Yine geçiş yaparken, dikkatsiz davranıp bir insanın ölümüne sebep olduğu için, saray tarafından idam edildi. Krallık iki dünya arasındaki barış için gerçekten çok önem veriyordu önceki savaşın bir daha tekrarlanmaması için, kendi vatandaşını bile öldürebiliyordu. Yuri hayatına devam etmek zorundaydı diğer dünyaya gitmeyip kendi başına güçlerini kullanmadan teyzesinin istediği gibi yaşayacaktı.

🍙

Yuri yine erken saatte kalkıp okulu için hazırladı. Sabah kalkar kalkmaz evin her yerini anormal bir şey olursa diye kontrol ediyordu. Teyzesi güçlerinin çoğunu mühürlemişti ama hala az da olsa güçlerini az çok kullanabiliyordu. Güçlerinden kendisinden daha da fazla nefret ediyordu. Daha önce bir keresinde kafasında tekrarlanan sesler dolayısıyla kendisine zarar vermek istemişti son anda teyzesi tarafından kurtarılmıştı. Teyzesine ne kadar teşekkür etse bile yeterli olmayacağını düşünüyordu. Şu an tepki çekmemek için başka bir aile ile birlikte yaşıyordu. Eğer kimsesiz bir kızın kendi başına rahatça yaşadığını öğrenilirse bir tersliğin oldu rahatça fark edilirdi. Tam bir aile sayılmazdı sadece sahte ruhları ölü bedenlerle birleştirmişlerdi. Eğer diğer dünyadakiler sahte , yapay ruhların ölü bedenlere yerleştirildiği öğrenilirse ceza alırdı.

5. MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin