KORUMA BÜYÜSÜ -4-

262 156 52
                                    

-Nasıl basitçe anlatabilirim bilmiyorum ama sana basitçe tarihimizi anlatayım sonra da devam edeyim olur mu ?

+Olur.

-Yıllar önce dünyada bilinmeyen bir sebepten dolayı bazı insanlar mutasyon geçirmeye başladı aslında vücut hücresinde oluşan mutasyonlar kalıcı değildi bu nedenle sadece 1.nesil olarak yaşamlarımıza devam etmeye çalıştık ama bir grup insan toplanıp bizleri öldürmeye başladı bu aslında basit bir şeymiş gibi gözükse de büyük bir savaşın başlangıcıydı. Daha sonra  kendilerine M.C.Ö.T diyen bir grup (mutasyon canavarları öldürme timi) mutasyona uğramış insanları öldürmeye başladı mutasyona uğrayan canlılar kendilerini savunurken yeni şeyler buldular aralarından biri kara büyüyü kullanıyordu bu kara büyüye sahip kişi kral Edwardı'ın babasıydı. Her birimize kendi gücünü öğretti bu da nesiller boyu bu güne gelmemizi sağladı. Bize öğretilen büyüler sayesinde artık kadınlarımızı küçük çocukları ve katliamlar azalmıştı artık insanlar bizden korkmaya başlamışlardı bizde hükümetten bir parça ada alıp kendi yaşamamızı oluşturmaya başladık gün geçtikçe bizim hakkımızda söylenenler hikayeye dönüştü ve varlığımız unutulmaya başladı ama biz yaşamaya devam ettik. Daha sonra bize büyüleri öğreten Edward'ın babası öldü krallığın yerine Edward geçecekti ama kardeşi Alex yeni kralın kendisi olmasını istediğinden kara büyüyü kullanarak insanları esir alıp onları bir iblise çevirdi ve kendi krallığını oluşturdu. Eğer kendi dünyana dönmek istiyorsan her yıl düzenlenen iki kırallık arası yarışmalara katılırsın eğer kazanırsan kral edward sana bir dilek hakkı sunar tabi bu dilek hakkı kısıtlıdır ama sen melez olduğun için senin için düzeltme yapılabilir ne de olsa kehanete göre sen bizi kurtarıp kral Alexsin yerine geçeceğin söyleniyor. 

+Güzelmiş ama kehanet kısmını senin uydurduğunu düşünüyorum benden önce melezler de vardı neden onların hiçbirisi krallığı kurtaramadı ben mi kaldım ?

-Yanlışın var 4.Melez kral Alex ile savaşırken can verdi o çok güçlüydü ve 4.Melez boyutsal büyüyü aynı anda 2 kez kullandı bu büyük bir patlamaydı hem kendini hem de tüm sarayı patlattı İblis kralı Alex o sırada ölümcül bir yara aldı hala yaşıyor ama 4.Melez olmasaydı bu kadar ilerleyemezdik.

+Anladım ama bir sorum var ya başıma bir şey gelse ve ölürsem o zaman ne olur ?

-Senin ölmen imkansız sen kutsal melezsin daha önceden hiç fark etmedin mi büyüler içinden geçer içinde seni koruyacak bir kalkan olduğu söyleniyor.

+Ne bu haksızlık benim neden bundan haberim yok ?

-Ne ne demek haberin yok ? Etrafında siyah-kırmızı bir auro oluştuğu söyleniyor bu sayede korunuyor muşsun ama bu günkü Maria ile dövüşünüz de ortaya çıkmadı.

+Eğer outtaline' ni söylüyorsan teyzem onu kullanmamın çok tehlikeli olduğunu söyledi ve mühürledi.

-Ne kutsal outtaline mühürlediniz mi ?

+Nasıl mühürlediğimizi mi soruyorsun ?

-Evet nasıl yaptınız onun mühürlenmesi imkansızdır.

+Sabhatan beri diyorum ama son kez yeniden tekrar ediyorum outtaline'i kullanamam için teyzem içime bir kara iblis yerleştirdi o iblis var olduğu sürece outtaline'i kullanamam.

-Peki büyüleri nasıl yapıyorsun o zaman.

+Çünkü iblis hiç uyandırılmadı normalde içimde yaşaması gere değil mi ?

-Evet hala anlayamıyorum ama 

+Şöyle açıklayayım o zaman içimde iblsi değil iblisin ruhu var outtaline ruhu olmayan yani ölü birisinde nasıl işe yarasın ki ?

5. MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin