CİNAYET -11-

176 140 14
                                    

Odama gidip ne yapacağımı düşünmeliyim.

Bence atölyeye gidip bakalım bir ipucu bulabilecek miyiz ?

Haklısın gidip bir bakalım.

Merdivenlerden aşağı inmeye başladım. Daha ölen kişiyi bile bilmiyorduk hem okul o kadar da korunaklı değil sanırım.

Koridorda yürümeye başladım benimle birlikte Natalia ve Kyla vardı onlar da mı büyü atölyesindeymişler ?

-Ah merhaba Yuri.

+Merhaba sizde mi büyü atölyesindeydiniz.

ーBizde büyü atölyesindeydik ama beraberdik peki sen ?

+Okulu gezerken girmiştim.

-Anladım. Peki ne yapacağız ?

ーYardımcı olabilecek birilerini biliyor olabilirim sanırım gidelim mi ?

-Hadi gidelim.

Beraber yürümeye başladık eğer bir cinayet olayı olduysa okuldan çıkmamıza izin vermezlerdi daha ölen kişiyi bilmiyorduk katil onun arkadaşı ve ya düşmanı olabilirdi. Ama Kyla'nın bir fikri olabilir diye düşünüyorum.

ーYasak bölüme gideceğiz.

+Yasak bölüm ?

-Kyla emin misin sence buna değer mi ?

ーŞaman cadısı sayesinde suçsuz olduğumuzu kanıtlayabiliriz.

-Şaman cadısı mı ?

ーÜvey annem şaman cadısı ona sorabiliriz.

+Neden bu kadar üstümüze alınıyoruz ki ?

-Yuri haklı.

Şaman cadısı :

Trans halindeyken ruhlar ile konuşabilme yeteneğine sahiptir. Şaman cadıları ölüler ile konuştuğundan dolayı psikolojileri diğer insanlara göre biraz farklı olduğundan nadir cadılardır.

+Eğer suçu biz işleseydik bu kadar üstümüze alınırdık bence şimdilik bir şey yapmamıza gerek yok siz ikiniz zaten masumsunuz ve yeni gelen bir öğrenci okulu gezerken oraya girmesi de geçerli bir sebeptir.

ーSanırım haklısınız.

-Sadece düşünceni beyan ettin sorun değil ama şimdilik beraber duralım birlik içinde kalırsak eğer katil gelirse yeniden bir şekilde durdurabiliriz.

+O zaman bizim odada toplanım mı ?

Natalia haklıydı beraber durmalıydık hepimizin ismi orada yazılıydı. Beraber bizim odaya doğru yürümeye başladık bir de yarın Xelvi'nin evine gidecektik nasıl olacaktı bilmiyorum.

Odamıza varmıştık. Natalia ve Kyla beraber yatağın üzerinde oturuyordu bende yerde oturuyordum. Hepimizi bir şeyler düşünüyorduk çünkü aramızdan birisi katil bile olabilirdi.

+Ölen kişinin kim olduğunu biliyor muyuz ?

-Ölen kişi C/4 ten Erastus.

ーGeçen sene de yine esrarengiz bir şekilde bir cinayet olmuştu suçluyu buldular ama hala okulda sanırım.

+Geçen sene ölen kişi hangi sınıftaydı hangi sınıftaydı ?

ーC/3

+Eğer bir tahminde bulunursak katil sadece düşük seviyeleri öldürebiliyor.

-Olabilir ya da düşük seviyeliler birleşip ona karşı bir şey de yapmış olabilir.

Katilin kurt kız olduğunu biliyoruz eğer tüm okula güç testi yaparlarsa katil bulunur ama bu senin Pablo hoca ile yaptığın dövüş sırasındaki gücün farklı olduğu için kendimizi de tehlikeye atamayız ne yapacaksın ?

5. MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin