En arakada boş bir sıraya oturup zilin çalmasını bekledim. Zaten başım biraz ağrıyordu şansıma dersin yarısı da boş geçmişti öğrenciler yavaş yavaş gelmeye başladılar anlaşılan zil çalmıştı. Yanıma uzun boylu bir çocuk geldi,
–Merhaba yenisin galiba ben Cannon şu an yerimde oturuyorsun.
+Çok pardon.
Olduğum yerden kalkıp bir yana geçtim ne olabilirdi ki bir yana kendisi geçse ne olabilirdi ki ?
–Sizi yerinizden kaldırdığım için çok özür dilerim ama büyü sınıfında herkes büyü seviyesine göre oturur siz yenisiniz galiba ?
+Ah çok pardon bunu bilmiyordum.
Bunu kim bilebilirdi ki diğer sınıflarda elementlere göre değil de seviyeye göre sıralanmıştı burada ise büyü gücüne göre peki bunu kim neye göre karar veriyordu ki ?
+Çok pardon ama bir soru sorabilir miyim ?
–Tabi ki buyurun
+Az önce dediniz ki sınıfta kişiler büyü gücü ve seviyesine göre sıralanır
–Evet ?
+Sizin seviyeniz nedir acaba ?
–Benim seviyem C sizinki
+A
–Siz halktan gelip seviye A olansınız değil mi ?
+Evet
–Çok üzgünüm yeni geldiğinizi söylediğiniz halde söylemeyi unuttum A seviyeli öğrenciler en ön ve ya 2 arka kısma kadar oturabilir .
+Çok teşekkür ederim.
Bu bilgiyi geç öğrenmem kötü olmuştu aşağı doğru ilerledim büyük bir sınıftaydık şansıma en önden masadan 3 geride boş bir yer bulmuştum formam olmadığı için yeni geldiğim belli oluyordu bir de kitaplarımın olmaması daha da kötüydü aslında buraya sınıfta denemezdi gösteri alanı büyüklüğündeydi bir sürü sıra vardı ayrıca öğretmene özel ayrı bir alan da vardı. Hoca sınıfa girmişti herkes ayağa kalkınca bende kalktım neye göre kalkıyorduk sabahki derslerin hiçbirinde ayağa kalkmamıştık. Hepimiz yerlerimize oturduk hoca bulunduğu yerden yanıma geldi.
-Ayağa kalk.
Ne ayağa kalk demişti değil mi ?
-Sen halktan olansın değil mi ?
+Evet.
-Eğer dersime katılmak istiyorsan mananı göstermen gerek seviye ölçmede bir şeyler yaptığın belli bu beni ilgilendirmez ya bana mananı göstereceksin ya da bundan sonra derslerime de girmeyebilirsin kararın nedir ?
Manamı göstersem ne olacaktı ki ?
+Tamam.
-Güzel sana soylu ile halktan birisinin arasındaki farkı göstereyim.
Tahtaya tebeşir yardımı ile çizdiği çember ile öğrenciler ile öğretmen arasında beyaz renklii bir cam oluştu.
-Bu cam sayesinde onlar buradakileri göremeyecek evet mananı görelim.
Mana;
Kişinin seviyesine göre kişinin etrafında oluşan bir tabakadır bunu kalkan ya da başka amaçlar için de kullanabilirsiniz.
+Sadece manamı mı göstereceğim ?
-Evet sadece manan başka bir şey istemiyorum.
+Peki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5. MELEZ
Fantasyİki ayrı dünya barış içinde yaşamak amacı ile devam ederken, yıllarca beklenen mucize yanlış yerde gerçekleşir. 5. Melez diğer dünyada doğmuştur. 5.Melez Yuri hayatına güçlerini kullanmadan, normal bir şekilde sürdürmek istiyordu. İblis öldürme amac...