Kısa bir yürüşün ardından Xelvi'nin evine varmıştık ilerisi biraz kalabalık gözüküyordu.
-Evet vardık burası normalde kraliyete ait ama-
+Kraliyete ait olsa da neden bu kadar önemsiz bir günde her yerde şövalyeler var ?
「」「」「」「」「」「」「」「」「」「」
Alonzo tarafından kenara çekildim neler dönüyordu ?
-Şimdilik bu tarafta kalalım neden burada olduklarını anlamamız gerek.
+Sizce neden buradalar bir fikriniz var mı ?
-Maalesef kontrol olabilir başka ne olur bilmiyorum.
Eğer kontrol yaparken yanlarında iblislerden olursa evdeki sakladığım büyü ve çemberler ortaya çıkacak.
+Ne Xelvi gerçekten şimdi mi söylenir eğer evde bir çember bulunursa eve milli polis hatta krallık büyücüleri bile gelebilir aklından ne geçiyor ?
-Yuri kızmanın sırası değil şimdi önümüzdeki sorunu çözmeye bakalım.
+Zamanı durdurabilirim ama sonra manam tükeneceği için bunu kullanamayız kendimi görünmez yapabilirim ama fark edilirsem bunu nasıl yaptığımı soracaklar ve kaçmak için üst üste bir kaç büyü yapacağım bu nedenle bu da olmaz.
-Çok zamanımız yok sence onların dikkatini dağıtayım mı ?
Hayır kesinlikle olmaz.
+Şimdilik farklı bir şey düşünelim seni tehlikeye sokmayacak bir şey mesela ?
-Eğer eve bir şekilde giremiyorsak onların dikkatini başka bir şeye çekmeliyiz.
+Başka bir seçeneğimiz yok mu eğer onların dikkatini çekip başka bir şeye yönlendirsek bile evde bir şeylerin olduğunu anlayabilirler.
-Yuri bu isteğim zor ama diğer iblisler iletişime geçebilir misin içinde bir kara iblis var yakınlardaki iblisi hissedebiliyorum sence yapabilir misin ?
+Hiç denemedim diğer iblisler ile iletişime geçmeyi nasıl yapıldığını bile bilmiyorum yapabileceğimden bile emin değilim.
Eğer diğer iblis ile iletişime geçersen senin melez olduğun anlaşılır iblis dilini bilsen bile başka bu planın işe yarama olasılığı çok düşük.
Her şey yine bana bağlıydı iblis ile iletişime geçebilir miydim iblis yerimi tespit edebilirdi iblis dilini içimdeki iblis sayesinde biliyordum yine de çok tedirginim ve arkamızdaki element koruyucuları tarafından fark edilebilirdik. Etrafımızda bir sürü krallık adına çalışan kişiler vardı eğer fark edilirsek Melez olduğum anlaşılırdı.
-Yuri ne yapacağız her şey sana bağlı.
+Nasıl diğer iblisler ile iletişime geçileceğini gösterir misin ?
Sanırım yapabileceğim şey buydu element koruyucularının yanındaki iblis ike iletişime geçecektim ondan bilgi alacaktım en az 1-0 önde olurduk.
-Eğer yeteri kadar manan yoksa iblis senin yerini tespit edebilir hatta kontrol bile edebilir kontrol etme iblisin seviyesi ve gücüne bağlıdır bu iblisin yakalandığını düşünürsek seviyesinin düşük olduğunu söyleyebilirim.
+*Derin bir nefes alarak* evet nasıl yapıyoruz ?
-İlk önce iblisi varlığını içinde hissetmen gerek.
Tanrı aşkına yaptığım şeye bir iblis ile iletişime geçecektim.
+Hı hı
-Aramaya devam et onun gücünü hissedene kadar durma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5. MELEZ
Fantasyİki ayrı dünya barış içinde yaşamak amacı ile devam ederken, yıllarca beklenen mucize yanlış yerde gerçekleşir. 5. Melez diğer dünyada doğmuştur. 5.Melez Yuri hayatına güçlerini kullanmadan, normal bir şekilde sürdürmek istiyordu. İblis öldürme amac...