𝓢𝓸𝓻𝓾𝓷 -10-

206 141 15
                                    

Sınıfa gidip yerime oturdum, sanırım burası benim yerim olmuştu. Halktan gelen birsinin olduğu yere, oturmakta istemiyor olabilirler.  Hoca sınıfa girdiği sıra bana bakındı, gözleri ile beni inceliyordu. Düelloyu izlemiş olmalı. Dersi anlatmaya başladı.

🍙

Sonunda bugünkü derslerim bitmişti. Diğerleri ile birlikte sınıftan çıkıyordum, kordiroun sonunda beni bekleyen Natalia'yı gördüm. Yanıma gelidi;

-Bu son dersin değil mi ?

+''Evet'' dedim ''beni, beklemene gerek yoktu ama teşekkür ederim.''

-Önemli değil benim derslerim önce bitince yanına geldim. Hadi beraber gidelim.

Doğru beraber kutsal bahçeyi gezecektik.

+Hadi gidelim.

Beraber 4. Kata doğru gitmeye başladık. Beyaz merdivenlerden hızlı hızlı yukarı çıkıyorduk. Çoğu öğrenci aşağı inerken yukarı çıkmak zor oluyordu. Üst katta çıktığımızda Natalia etrafa bakınıp kendi kendine söyleniyordu.

-Acaba dersi bitti de aşağı mı indi ? O zaman bizi görmemiş olabilir.

+Aşağı mı ineceğiz ?

-Cecily'in sınıfına bakalım eğer orada değilse aşağı ineriz.

Bana bakmıyordu bile, dediklerini onaylamama gerek yoktu.

-Ah, buradaymış.

Cecily, mavi saçlı, kısa boylu, ince, sıkı bir görünümü vardı. saçlarının aksine ela renkli gözlere sahipti. Sağlam bir kişiliği varmış gibi gözüküyordu. Dediğini yaptıran tiplerden, sıranın kenarında dikiliyordu, düşünceli gözüküyordu. Ona yaklaşan Natalia'yı görünce yüzünde bir gülümseme belirdi.

-Cecily, bu Yuri sana sabahleyin bizimle gelebilir mi diye sorduğum kişi,

¬Ah, hatırladım. Okulda herkesin dilinden düşmeyen, halktan gelen değil mi ?

Açık sözlüydü, sorduğu sorunun cevabını biliyordu, yine de sormaktan çekinmiyordu.

 +Evet, o benim.

Bana elini uzattı, sanırım halktan gelen birisine onunda tahammülü yoktu.

¬Tanıştığımıza memnun oldum, Yuri

+Bende memnun oldum, Cecily

¬Kayla, kitaplarını bırakmaya aşağıya indi. Diğerleri ile daha iletişime geçmedim.

-Anladım, sorun değil. Dediğimiz gibi kırık merdivenlerde buluşacağız. 

¬Bende kitapları bırakıp, kırık merdivenlerde buluşuruz.

-Tamam.

Cecily hızlıca aşağı indi, sanırım yapması gereken başka işleri vardı ya da hızlı davranmak istiyordu. Natalia ile beraber odamıza doğru yürümeye başladık, arkamızdan gelen ses ile durduk. Bize daha doğrusu bana seslenen Lance'ti ondan uzak durmalıydım.  

~Selam kızlar.

-Ah, merhaba Prens Lance bir sorun mu var ?

~Yo, yo sadece Yuri'ye bir soru sormak için gelmiştim.

-Anladım, Yuri kırık merdivenleri biliyor musun ?

+Hayır, okul turu veren öğrenci bana göstermemişti.

~Sana göstermemesi çok normal kırık merdivenler için geçiş ve görevli izini gerekmektedir. Sizin orada ne işiniz var ki ? 

-Kutsal bahçeyi gezeceğiz, bize katılmak ister misiniz ?

5. MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin