Herkese merhaba hikayeye geçmeden önce bir hatırlatma yapmak isterim :
Yeni bölüm için sınır vote ve yorum sayısı : 30 vote - 10 yorum
İyi okumalar :3
Xelvi'nin dediği geçit anahtarını bulmalıydık, çemberlerde artık büyü bulunmadığından anahtarsız mahzene giremiyoruz.
Aşağıda gezinirken bir anda yanımızda duran kapı dikkatimi çekti. Meraklı gözler ile incelemeye başladım bu kapı her zaman burada mıydı ?
+Şu kapı nedir ?
-Hangi kapı ?
+"Şuradaki yanımızda duran." İşaret parmağımı kapıya doğru uzattım.
-Hiç bir fikrim yok sen söylemeseydin fark etmezdim bile
Kapının yanına doğru ilerledim, kapıyı açmaya çalıştım açılmıyordu, anahtar deliği de yoktu. Biraz daha zorlamaya başlayınca, düşmüş ya da yüksek bir yerden yere doğru bakıyormuş gibi hissettim. Neden böyle hissetmiştim ki ? Görüntü kaybolmuştu.
-Az önce ne oldu ? Burası daha önce geldiğimiz oda değil mi ?
Mumu bulduğumuz odaya geri dönmüştük. Bu sefer oda ilk girdiğimizden daha farklıydı, mesela masanın kenarında ahşap bir saat vardı. Artık o gözükmüyordu ya da kaybolmuştu. Masanın üstümde duran kitaplar da görünmüyordu.
+Ne oldu da buraya geri döndük ?
-Ev bizi başka bir odaya ışınladı, ve eşyaların yeri değişti yanlış bir şey mi yapmıştık, eğer eşyaların yerleri kendiliğinden değişemeyeceğine göre, sanırım evde yalnız değiliz. Varsayımında bulunabilirim.
+Evde yalnız değil miyiz ? Eve bizden başka birisi girseydi hissederdik, ayrıca 3.Grup geri dönmüş olamaz. Oradakiler yapacakları göreve çok odaklanmıştılar, yalanıma bile inandılar.
-Sadece varsayım belki de başka bir şeydir ?
+Diğer odalara da bakalım eğer eşyaları değişen odaları tespit edersek, bir sonuca ulaşabiliriz diye düşünüyorum.
Şu anki bulunduğumuz odadan çıktım, hangi odaya gireceğimi karar veremediğimden karşımdaki odaya girip bakınacaktım. Şimdilik mumu bulduğumuz odadaki saati arıyorduk. Girdiğimiz oda diğerlerine kıyasla daha büyüktü. Perdeler ve odanın rengi beyazdı. Sol tarafta büyük bir pencere vardı, ama kapatılmıştı. Sağ köşede bir kitaplık vardı kitaplar, toz içinde kalmışlardı. Kitaplığın yanında siyah renkli bir koltuk vardı, yanında da aynı renkli bir sehpa vardı. Bu odada fazla eşya yoktu, bu odada bir şey bulamayacağımızı anlayınca diğer odaları gezmeye karar verdim.
🍙
Neredeyse yarım saat boyunca odalarda boş boş gezinip, diğer odalarda farklı olan eşyaları bulmaya çalıştık. Ne mumlu odadaki saati ne de diğer odalarda bir değişiklik fark edebildik. Artık, birbirine benzeyen odalarda gezinmekten sıkılmıştım.
-Bakınmaya devam etmeliyiz, başka yapabileceğimiz bir şey yok. Eğer geçiş anahtarını bulamazsak evden de çıkamayız.
+Ne demek evden çıkamayız ?
-Ne sandın, eve giren herkes ellerini kollarını sallayarak girip çıkabileceklerini mi ?
+Eğer geçit anahtarını bulamazsak, bu evde kapana kasanmış bir şekilde kalacağız değil mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5. MELEZ
Fantasíaİki ayrı dünya barış içinde yaşamak amacı ile devam ederken, yıllarca beklenen mucize yanlış yerde gerçekleşir. 5. Melez diğer dünyada doğmuştur. 5.Melez Yuri hayatına güçlerini kullanmadan, normal bir şekilde sürdürmek istiyordu. İblis öldürme amac...