Hala denemek istiyor musun ?
Evet hadi yapalım.
————————————————————————————————
Gözlerini kapa ve yavaşça dediklerimi tekrar et.
Gözlerimi kapadım biraz heyecanlanmıştım daha önce hiç ruhlar alemine gitmemiştim.
Rahat olman gerekiyor derin bir nefes al.
Kalbim hızlı hızlı atıyordu derin nefes alıp vermeye başladım.
Benimle birlikte tekrar et elini kalbine götür ve gözlerini açma.
𝖊𝖑 𝖘𝖆𝖑𝖎𝖕 𝖘𝖊𝖓𝖎𝖞𝖔𝖗 𝖔𝖇𝖆 𝖘𝖆𝖐𝖎𝖎𝖓𝖊 𝖆𝖑ı𝖕𝖆𝖑ı
Dediklerini tekrar ettim. Artık ne diyorsa.
𝖗𝖚𝖍𝖑𝖆𝖗 𝖉𝖎𝖞𝖆𝖗ı
Artık kalan her şeyin senin isteğin ve duygularına bağlı yapmak istediğini düşün.
Ruhlar diyarına gitmeliydim ruhlar diyarına gitmem gerek ruhlar diyarına gitmeliyim...
Önümde beyaz bir ışık belirdi. Elimi ona uzattım beni içine çekmesini seyrettim. Önümde iki yol vardı. Seçim hakkı vardı. Ama arkamı döndüğümde onu gördüm. Geri dönüp ona yardım etmeye gittim. Yaptığım büyük bir hataydı. O çok yara almıştı. Ölüyordu. Onun için bir şeyler yapmam lazımdı. Xelvi ilerideydi. Beyaz yerden bana sesleniyordu. Ama onu duyamıyordum sadece bana bakan gözlerini görüyordum. Bana bakmaya başladı. O da benim gibi bulunduğu yeri anlamaya çalışıyordu. En son onu gördüğümden beri çok değişmişti. Gözlerinden kanlar akıyordu. İblislerin mutluluk sevinç gibi duyguları yoktu bu kadar acı ona zor gelmiş olmalıydı. Şu an ruhlar aleminde olduğumuzdan dolayı büyü yapamazdım. Ellerimi ona uzattım her ne kadar o hissetmese de. Bir müddet beraber oturduk o beni görmüyordu ama ben onun yanındaydım. Xelvi'yi artık göremiyordum. İblisin kara büyüye ihtiyacı vardı ama yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Yavaşça küllere dönüşüyordu ayakları gözükmüyordu bile.
İblisler :
Vampirler gibi insan kanı ve insan eti ile beslenirler üst kademeli iblislerin insan eti yendiği görülmedi. Vampirler gibi kendilerini hızlandıramazlar ve yarasaya dönüşemezler. Son olarak acıyı vampirler kadar az hissetmezler.
⁋Güzel çocuğum neden ona yardım ediyorsun ?
Bana seslenen ses doğru döndüm. Önümde yaşlı bir amca duruyordu kim olduğunu bilmiyorum ama bana güzel çocuğum diyerek seslenmişti.
+Siz yardım etmez miydiniz ?
⁋Sen zaten ona fazlasıyla yardım ettin.
+Yapabileceğim bir şey yok mu ?
⁋Gerçekten ona yardım etmek istiyor musun ?
+Evet.
⁋5.Melez Yuri senin görevin iblisleri yok edip iki krallıkla barışı sağlamak nedir ? kimdir ? seni bu görevinden alan şey ?
+Siz gerçekten tüm iblisler ölünce barışın olacağına mı inanıyorsunuz ?
⁋Peki nasıl olacak bu adalet barış ?
+İki tarafta alttan almadığı sürece 100. Melezi yollasanız bile durum aynı olacaktır. Zaten cevabını bildiğiniz şeyi bana soruyorsun ?
⁋5.Melez Yuri inanca inanır mısın ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5. MELEZ
Fantasyİki ayrı dünya barış içinde yaşamak amacı ile devam ederken, yıllarca beklenen mucize yanlış yerde gerçekleşir. 5. Melez diğer dünyada doğmuştur. 5.Melez Yuri hayatına güçlerini kullanmadan, normal bir şekilde sürdürmek istiyordu. İblis öldürme amac...