ALONZO -13-

172 131 13
                                    

ℌ𝔞𝔱ı𝔯𝔩𝔞𝔱𝔪𝔞 ;

-Merhaba nasıl yardımcı olabilirim ?

+Alonzo ile görüşmeye gelmiştim

-Alonzo benim evet bir sıkıntı mı vardı ?

O Alonzo olmaz

+Ben gerçek Alonzo ile konuşmak istiyorum.

Adam kalkıp bana baktı sonra kalkıp eli ile bana arka taraftaki kırmızı örtü ile kapatılmış yeri işaret etti

-Buradan lütfen beni takip edin.

————————————————————————————————————

Kendini Alonza olarak tanıtan adamı takip ettim arka oda olarak isimlendirilen yere gelmiştik Xelvi'nin bildiklerine bakarsak o da benim gibi göreceğimiz şeyin karşısında ne yapacağımızı bilmiyorduk.

-Buradan , eğer bir sıkıntı olursa bana seslenirsiniz.

+Teşekkürler.

Adam kaybolmuştu madem kaybolacaksın o zaman neden ''eğer bir sıkıntı olursa bana seslenirsiniz '' dedi ki ? önümde kapalı kapı aramızda 2-3 adımlık mesafe elim tokmağa gidiyor ama hiç açmak istemiyorum hayatıma yeni şeylerin girmesini istemiyordum ne kadar basit gözükse de o kapıyı açtığım zaman omuzundaki yük biraz daha artacaktı.

Karar senin benim beklemek için çok zamanım var.

+Tamam giriyoruz.

İçeriye adım atmam ile başımdaki ağrı artmaya başladı midem bulanıyordu çok ani olmuştu içerisi kocamandı ortama beyaz renk hakimdi sağ tarafımda aynı benim boyum kadar uzun bir kitaplık ileride büyük bir cam yanına da bir sandalye sandalyede mavi saçlı 40-50 yaşlarında birisi oturuyordu bu Alonzo olmalıydı.

-Günaydın bayan size nasıl yardımcı olabilirim ?

+Ah evet.

Alonzo eli ile karşıyı işaret etti yanındaki sandalyeye oturmamı istiyordu.

Ona benden bahset merak etme eskiden onunla arkadaştık.

4.melez tam 13 nesil önce hayattaydı Xelvi de dahil bu sadece kütüphanedeki bildiğim kısım eğer onlar arkadaşlar ise Alonzo kaç yaşındaydı ve nasıl bu kadar uzun yaşayabilmişti.

+Evet ben Xelvi aracı ile buraya geldim.

-Xelvi mi ?

Dediğim cevap ile biraz şaşırmıştı.

-Yoksa sen 5. Melez misin ?

Ona güvenebilirsin.

Xelvi ve birine güvenmek hem nasıl olur da Alonzo bu kadar yaşayabilmişti ?

+Evet bu konuşmalar aramızda kalabilir mi ?

-Tabi ki neden buradasın ?

+Yuri.

-Ah evet neden buradasın Yuri ?

+Xelvi'nin kardeşinin kaldığı yer duruyor mu diye sanırım istediği bir şey varmış.

+Daha doğrusu zamanınız varsa ise size her şeyi baştan anlatayım.

-Size her zaman zamanım var lütfen başlayın.

§

§

§

§

5. MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin