Uyandığımda başım çok ağrıyordu. Dünkü yaptığım simya yüzünden olmalıydı sanırım, ayrıca iki dünya arasında saat farkı vardı. Daha kalkıp müdür yardımcısının yanına gidip kitaplarımı almam gerekiyordu.
-Günaydın
Yattığım yerden kalktım. Bana seslenen Natalia' ya doğru döndüm.
+Saat kaç geç kalmadık değil mi ?
-Şimdilik geç kalmadık, ama böyle devam edersen geç kalacağız.
+Müdür yardımcısı nasıl bir tip birazdan onun yanına gideceğim, bilmem gereken bir şey var mı ?
-Sert bir tipi vardır ama aslında çok iyi biridir bazen kaba davranabiliyor, merak etme yeni öğrenci olduğun için sana karşı nazik olacağından eminim.
+Sen öyle diyorsan bilgi için teşekkürler.
-Önemli değil hadi hızlı giyin seni bekliyorum.
+Tamam.
Hızlıca giyinip odadan çıktım, Natalia ile yemekhane beraber oturmak için söz vermiştim. A seviyeli olduğum için böyle davrandığını biliyordum, yine de susmayı tercih ettim. Müdür yardımcısının odasının Lance sayesinde nerede olduğunu biliyordum, sabah saatleri olduğundan umarım kimseyle karşılaşmam. 2 kat aşağı indiğimde, müdür yardımcısının kapısının önündeydim. Kapıyı tıklattım.
-Gel
İçerisi sınıf genişliğindeydi oda beyazın tonlarındaydı. Müdür yardımcısı yaşlı uzun boyluydu. Natalia'nın dediği gibi sert bir tipi vardı.
-Bayan Yuri değil mi ?
+Evet.
-Okulumuza hoş geldin Yuri bir dakika beklemeni rica edeceğim.
+Tabi ki.
Oturduğu sandalyeden kalktı eline asasını aldı ve arkasındaki kitaplar teker teker masanın üstünde toplandı.
-Bunlar kitapların forma için izninle,
Yeniden asasını salladı ve mavi renkli büyü etrafımda dolandı.
-Tamamdır sana iyi dersler forman 1-2 gün içinde hazır olur formanı yine buradan alacaksın.
+Teşekkürler.
Tahminimden daha kısa sürmüştü.
-İyi dersler.
Masanın üstündeki kitapları aldın çok kitap yoktu taşıması kolaydı müdür yardımcısının odasından ayrıldım kızlar yatakhanesine doğru ilerlemeye başladım. Yeniden odama gelmiştim. Sadece ihtiyacım olan kitapları alıp ihtiyacım olmayanları da yatağın üstüne attım derse geç kalıyordum. Odadan hızlıca çıkıp yemekhaneye doğru hızlı adımlar ile yürümeye başladım, çoğu öğrenci yemeklerini bitirmiş sınıflarına ilerliyordu. Ya yemek yiyecektim ya da derse geç kalacaktım. ''Neyse yemeğimizden olacaktık, bari derse geç kalmayalım.'' Yemekhaneye gitmekten vazgeçip sınıfıma doğru ilerledim. ilk 2 ders elementler ile ilgili daha sonraki 2 ders büyüler ile ilgiliydi kalan son 5 ders yine aynılarıydı. Dünkü oturduğum yere geçtim, zaten halktan gelen birisinin yerine oturmayacaklarını bildiğimden dolayı pekte takmadım. Sayfaları çevirmeye başladım,kitapta bizim günlük hayatta kulandığımız dilden başka dillerde bu kitapta mevcuttu. Dünkü yaptığım simya sayesinde kitaptaki çoğu bilgiyi biliyordum.
Öğretmen gelip dersi anlatmaya başladı kitap ile birlikte onun dediklerini takip ediyordum. Hoca bana çok fazla soru sormasa da bana sorulan soruları da rahatça cevaplayabilmiştim. Sanırım halktakiler eğitimden tam faydalanamıyordu. Öğle teneffüsüne kadar bu şekilde devam etmişti, yemekhaneye inmemiştim. Beni yemekhanede bulamayınca Robert yanıma gelmişti. Beraber okulda gezinmeyi teklif etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5. MELEZ
Fantasyİki ayrı dünya barış içinde yaşamak amacı ile devam ederken, yıllarca beklenen mucize yanlış yerde gerçekleşir. 5. Melez diğer dünyada doğmuştur. 5.Melez Yuri hayatına güçlerini kullanmadan, normal bir şekilde sürdürmek istiyordu. İblis öldürme amac...