BÜYÜK KAPIŞMA -9-

208 141 19
                                    

(Medyada okul forması )

Ἤatırlatma ;

Her melez ile karşılaşıp hepsine farklı yönden yardım eden ruhani varlık Xelvi, outtaline etkileşince beni bulmuştu. Ve kolay kolay bırakacakmış gibi de gözükmüyordu.

———————————————————————————————————

-Yuri ,Yuri uyan artık geç kalacağız.

+*enseme* Sana da günaydın Natalia.

-Ah evet günaydın, hadi kalk artık ne kadar uyudun geç kalacağız.

+Tamam tamam.

-Bu ara forman odana geldi masanın üstünde.

+Tamam teşekkürler.

Doğru, dün müdür yardımcısının yanına gitmediğim için odama getirmiş olmamalılar. Masanın üstünde duran formamı alıp giymeye gittim.

Sana forma yakıştı.

+Teşekkür ederim ama bir şey sorabilir miyim ?

Evet ?

+Tüm gün orada olmak zor değil mi ?

Aslında gün boyu araştırma yapıyorum, sen uymadığın sürece sadece gözlerimi dinlendirebilirim. 

-Forman sana yakışmış hadi giyindiysen gidelim.

+Teşekkürler.

Kitaplarımı alıp Natalia'yı takip etmeye başladım. Beraber yemekhaneye gittik, ara öğün hariç diğer öğünlere katılıyordum. Her gün farklı yemekler deniyordum, her denememde tatma duyumu yeniden kaybediyordum.

O kadar da kötü değiller benim zamanımda baya sevilirdi.

Xelvi 'nin dediklerine cevap vermedim, yanımda Natalia ve arkadaşları vardı. Natalia onlar ile konuşuyordu bense öyle oturuyordum beni takmıyorlardı.

Neden arkadaş edinmiyorsun ki ? Zor bir şey olmamalı ?

Yine Xelvi'nin dediklerine cevap vermeyip yemeğim ile ilgilendim. Yanımda oturan kızlar; yanlarımda olduklarını bildikleri halde benim hakkımda konuşuyorlardı. Natalia ise duymamış gibi davranıyordu. Daha sonra Lance yemekhaneye giriş yapınca, onun hakkında konuşmaya başladılar. Daha onunla olan sorunumu çözememiştim. Daha onun gerçek yüzünü kavrayamamıştım. Okuldaki ilk günümde, onu o kadar öfkelendirmiştim ki sinirden gözlerine bakamıyordum. Sanırım ileride iyi şeyler olmayacak, onun istediğini yapmadığım için bu kadarı olduysa, devamını düşünemiyordum. Daha bir sorunum daha vardı, öğretmen ile yapacağımız düello. Aklıma bir fikir gelmişti. Natalia ve arkadaşlarına iyi dersler deyip diğer kapıdan çıktım.

+Xelvi ?

Evet ?

+Bu gün kendini savunma dersi hocam ile bir düellom var, outtaline için bir şey yapabilir misin ?

Düello mu ? Sadece 5 dakika boyunca sadece gücünü azaltabilirim ama bunu genellikle mana topla diye yapıyorum.

+Anladım, bir işime yaramaz yani. Peki, aklıma bir şey geldi şu an büyü atölyesinde birisi var mı ?

Bakıyorum......hayır aklından ne geçiyor ? Belki yardımcı olabilirim.

Büyü atölyesine doğru koşmaya başladım, çoğu kişi yemekhanede olduğu için beni fark etmeyeceklerdi. 6. Katın koridorun sonuna gelmiştim, içeri geçip hemen kapıya güçlendirme büyüsü yaptım. Bu nedenle birisi  içeri girmek istese bile, kapıyı zorlaması gerekecekti.

5. MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin