@kimjennie: Günaydın
Nasılsın bakalım güzel gülüşlü'm?
@vantetae: Sana da günaydın
Yalnız o sahiplenme ekini kaldırırsak daha iyi olacağım
@kimjennie: Peki
Güzel gülüşlü çocuk
@vantetae: Bana böyle seslenmemeni tercih ederdim ama neyse
@kimjennie: Tae sana bir şey soracağım
Sana çıkma teklifi eden şu çocuğu neden geri çevirdin?
@vantetae: Hetero olduğum halde nasıl o çocuğun çıkma teklifini kabul edebilirdim ki?
@kimjennie: Oh iyi@vantetae: Ne iyi
@kimjennie: Rakiplerimin sadece hemcinslerimin olacağını bilmek
@vantetae: Komik bir kızsın
@kimjennie: Ama ben kalbindeki kız olmak istiyorum (✿ ♥‿♥)
@vantetae: Onu çok beklersin
@kimjennie: Sen öyle san
Görüldü.
Yeniden yediğim görüldüyle birlikte telefonu kapatıp masaya bıraktım. Yanıma kızların gelmesiyle gülümseyip onlara döndüm. Rosé ve Lisa yanıma otururken Jisoo karşıma oturdu.
"Jenjen, neler olduğunu tahmin edemezsin!"
Heyecanla konuşan Rosé'ye dönüp gözlerimi kısarak baktım. Acaba yine Jiminle aralarında geçen hangi bakışmadan bahsedecekti?
"Bak şimdi, beni derste öğretmen dışarı göndermişti ya hani. Merdivenleri çıkarken bir çocuğa çarptım. Bil bakalım bu kim? Tabii ki Jimin. Ben düşmeden beni tuttu. Gerçekten tutmasaydı götsüz Rosé olabilirdim. Yani eniştenize borcunuz var kızlar." Göz kırpıp bize baktığında Jisoo ve Lisa göz devirirken ben gülmüştüm.
"Götü kurtarılan sensin bizim neden borcumuz oluyormuş tam olarak?"
Bu sefer Rosé göz devirmişti. "Bana bir az daha dikkatli olmam gerektiğini söyleyerek çıkıp gitti. Ben tabii hala anın etkisinden çıkamadan arkasından bakıyordum. Bir kaç adım sonra tekrar bana baktı ve sırıtarak uzaklaştı."
"En azından bu moment kaydadeğer bir şey, bakışma momentlerinizden bıkmıştım." Jisoo ellerini masaya dayayıp güldü.
"Cidden mi? Ben o Park Jimin'in sırf bizimkinin götünü elleyebilmek için bunu düşerken tuttuğunu düşünüyorum."
Jisoo ve ben Lisa'nın cümlesine kahkaha atarken, Rosé sinirli bakışlarını Lisaya çevirdi.
"O öyle biri değil bir kere, tamam mı?" Rosé küçük bir çocuk gibi mızmızlanmaya başlayınca onu kendime çekip yanaklarını sıktım.
"Jeon Jungkook'un etrafındaki herkes onun gibidir." Lisa'nın söylediği şeyle hepimiz gülmeye son vermiştik. Evet, bu konu biraz derindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lose you to love me // taennie
FanfictionÇünkü kendimi bulmam için, seni kaybetmem gerekti. кʝη • ктн Kitabın ilk ismi 'like a butterfly' olmuştur.