five

2.2K 272 305
                                    

Keyifli okumalar!

@kimjennie: İğrenç herifin tekisin

Seni nasıl sevdiğimi hâlâ anlayamıyorum

Şerefsizsin, piçsin

Adi herif

Bu yaptığın çok acımasızcaydı

Sırf beni umursamadığını göstermek için gözümün önünde bir kızla bu derece yakınlaşmana gerek yoktu

Taehyung, ona dokunduğun her saniye kalbimin neler çektiğini biliyor musun?

Bunu bana neden yaptın ki?

Zaten beni sevmediğini biliyorum ve zerre umrunda olmadığımı da

Ama sence de bu yaptığın adice değil miydi?

Sanırım, ilk defa az önce kalbime seni sevdiği için lanet ettim

Benimle her türlü kırıcı konuşmana dayanabilirim ama gözlerimin önünde bir başkasına dokunmana dayanamam

Buna katlanamam anlıyor musun?

Kalbim bu hasarı kaldıramayacak kadar hassas

Ve sen, bugün yaptığın o hareketle beni kendinden bir adam uzaklaştırdın

Görüldü.

Sanırım şimdiye kadar yediğim hiç bir görüldü beni bu kadar incitmemişti. Gözlerimdeki yaşları silip gökyüzüne baktım.

Bu derece canın yanarken, hâlâ katilini nasıl sevebiliyorsun kalbim?

Onun başka kızlarla takıldığını biliyordum ama buna hazır değildim işte. Hangi kız sevdiği adamı bir başkasının kollarında görmeyi kaldırabilirdi?

Kızlar yanımda olmak isteseler bile onları geri çevirmiştim. Çünkü gerçekten de yalnız kalmaya ihtiyacım vardı.

Kim Taehyung'u kalbimden atmalı mıydım?

Bunu denemeli miydim?

Başarısız olacağım gerçeğinin soğukluğu anında dört bir yanımı sardı. Bunu yapamayacaktım.

İlaçlarıma uzanıp hapımı ağzıma attım. Belki de hastalığımdan önce Kim Taehyung beni ölüme sürüklüyordu.

Yatağıma geçip uzandım. Pencereyi kapatmamıştım çünkü esen soğuk rüzgarı hissederek uyumak istiyordum.

6 saat sonra- Yazardan

Genç kız saçlarının okşandığını hissederek gözlerini açtı. Karşısındaki kişiyi görür görmez yüzünde tebessüm belirmişti. Hafifce yerinde kıpırdanıp yatakta oturur pozisyon aldı.

"Hobi, hoşgeldin."

Hoseok gülümseyerek kıza karşılık verdi. Ama daha sonra kızın dünden kalma hâlâ kızarık gözlerine bakarak derin bir iç çekti. Jennie'nin Taehyung'u sevdiğini biliyordu.

"Her şeyi biliyorum,Jennie. Kızlar bana dün olan her şeyi anlattı. Ondan kızarık değil mi gözlerin? Şerefsiz yüzünden?"

Jennie kafasını sallamakla yetindi. İnkâr etmeyecekti. Hoseok ona yıllarca abilik yapan kişiydi, onu ondan daha iyi tanıyordu. Bu yüzdendi ya, kızı aşkından bir kere bile vazgeçirmeye çalışmaması.

Daha fazla konunun üstünde durmadı. Bu konu hakkında konuşup Jennie'nin canını sıkmaya niyeti yoktu.

"İlaçları her gün aksatmadan içiyorsun değil mi?"

"Tabii,hiç aksatmıyorum."

"Jenjen, bir gün iyileşeceğine dair umudunu sakın kesme."

"Zaten o umut beni ayakta tutan, oppa. Ama böyle bir şey var ki, kalbim daha ne kadar dayanabilir bilmiyorum. Biliyorsun sırada benim gibi binlerce hasta var ve ben bana sıra gelinceye kadar yaşamaya çalışıyorum. "

Yarım saat boyunca Taehyung dışında her konudan konuştuktan sonra Hoseok evi terk etmişti.

***

Hoseok, bahçede öylece oturmuş arkadaşlarıyla sohbet eden Taehyung'u görünce sinirlerinin biraz daha gerildiğini hissetti. Bir kızı o hale düşürdükten sonra hiç bir şey olmamış gibi devam etmek adamlığa sığar mıydı?

Jennie onun buraya geldiğini bilmiyordu, bilseydi asla izin vermezdi.

Hızlı adımlarla masaya yaklaşınca Jimin, Jungkook ve Taehyung onun geldiğini görünce gülümsemişlerdi. Çünkü Hoseok gerçekten de akıllı biriydi ve ne zaman bir konuda tavsiyeye ihtiyaçları olsa ilk yanına gittikleri kişiydi.

Jimin'in, "Hoşge-", demesine kalmadan Hoseok Taehyung'un yakasından tutup onu ayağa kaldırdı. Masadaki kimse ne olduğunu anlayamadan şaşkınca onu durdurmaya çalışırken hepsi başarısızdı. Taehyung'u tek bir yumrukla yere serdiğinde Taehyung garip bir şekilde hiç bir karşılık vermiyordu. Sanki canının yanmasını istiyordu, bu yüzden susuyordu.

Hoseok, işaret parmağını kaldırıp ona doğru tiksinircesine konuştu.

"Sen, genç bir kızın hayalleriyle oynayacak kadar adi herifin tekisin. Madem sonunda böyle bir şerefszilik yapacaktın neden ona yazdın ve sana yazmasına müsaade ettin? Neden onun gözlerinin önünde başka birisiyle birlikte oldun lan?! Adamlığa sığar mı lan bu? Piç herif! Sen o kızı zerre haketmiyorsun. Onun saf sevgisi senin o iğrenç kalbine fazla büyük gelir. Ama eğer," Yere eğilip Taehyung'un kafasını sertce kendine çekti. "Jennie'nin gözünden senin yüzünden tek bir yaş daha akarsa, sana yemin ederim ecelin olurum!"

Taehyung'u o şekilde bırakıp giderken arkasına bakmadı bile.

Taehyungsa bunların hepsini hakettiğini biliyordu. Dudağından akan kanı yavaşca eliyle silerken yüzünü güneşe doğru tutup, fısıldadı.

"Özür dilerim, Jennie."

Güzelimsi bir bölüm oldu sanki. Siz sormadan söyleyeyim Hoseok ve Jennie yıllardır arkadaşlar. Hatta abi-kardeş gibiler.

Taehyung da ne şerefsiz çıktı mk

Neyse yorum ve oylarınızı bekliyoruuuum!💓

Sınır: 25+ vote. Cidden yıldıza basmak bu kadar zor olmamalı.

lose you to love me // taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin