seventeen

1.7K 206 92
                                    

Işıkların aniden gelmesiyle banyonun kapısının açılma anı aynıydı. Taehyung gördüğü yanlış pozisyondan dolayı gözlerini irice açmıştı. Aynı şekilde anonim de kaskatı kesilmiş, ona bakıyordu. Arkam anonime dönük olduğu için yüzünü göremiyordum.

Üstümde bornoz olmasına aldırmadan anonimin kolunun altından çıktım ve ani hareketle yüzümü ona çevirdim.

Gördüğüm yüzle yerimde kaskatı kesilmiş, karşımdaki 'anonim' dediğim kişiye bakıyordum. Anonim Marktı...

Daha bugün tanıştığım, gerçeği benim öyle sandığım Mark benim gizli hayranım çıkmıştı!

Taehyung hiç beklemeden yumruğu onun yüzüne atınca şoktan ayrılmış, diğer bir şoka girmiştim.

"Sen nasıl genç bir kızın banyosuna girebilirsin lan?!" Sağ eliyle attığı yumruğu Mark'ın yüzüne geçirmişti. "Senin işindi değil mi lan şerefsiz?! Tüm sitenin elektriğini kesen sendin değil mi?!" Öfkeyle konuşuyor, attığı yumrukları bir an olsun kesmiyordu.

Nihayet şoktan ayrılabildiğimde yüzü kan içinde kalan Markı yeni farketmiştim. Taehyung'a engel olmak adına kolunu tutup kaldırmaya çalıştım ama öfkesi o kadar büyüktü ki ne yapsam fayda etmiyordu. Mark ise karşılık vermeye çalıştıkça, daha da yorgun düşüyordu çünkü Taehyung onun hareket etmesine dahi izin vermiyordu.

"Taehyung dur!" diye bağırdığım anda sonunda benim de burda olduğumu farketmiş olmalı ki yüzünü bana çevirdi. "Dur diyorum biraz daha vurmaya devam edersen ölecek!"

"Sen hala burda bornozla mı duruyorsun lan?" Markın üzerinden kalkıp bana doğru geldi ve hiç eksilmeyen öfkesinden nasibimi bende aldım. "Hemen içeri!" Bağırdığında ona inat gitmek istemedim ama iki erkeğin karşısında bornozla durmak istemediğimden zaman kaybetmeyip odama gittim ve üzerime bir şeyler giydim.

Düştüğüm durumun ebesini sikeyim!

***

Evet, şu an koltukta oturan kişi ben, hemen yanımdaki kişi aşık olduğum çocuk ve tam karşımdaki de bana aşık olan çocuk.

Durumun mükemmelliğinin tek farkında olan ben olamam değil mi? Aşk üçgeni gibi bir şey olduk sanki.

Mark ve Taehyung bir birlerine delici bakışlar atarken sessizlik canımı sıkmıştı. "Mark konuşmayı düşünüyor musun?"

"Ne dememi bekliyorsun?"

Söylediği şey beni çileden çıkarmıştı. "Oğlum sitemizin elektriklerini kesip banyoma giriyorsun! Bir açıklaman olduğunu umuyorum yoksa Taehyung'un sana vurduğunu falan umursamam ben dalarım sana!"

"Dalsana," Bana göz kırpmasıyla gözlerim irice açılmıştı. Yediği dayak yetmemiş anlaşılan.

"Senin ebeni sikerim!" Taehyung efendi çocuğun gözü önünde bana sulanmasından rahatsız olmuştu.

Canıma değsin.

"Sitenin elektriklerini ben kestim evet çünkü Taehyung'un evinde olduğunu biliyordum ve kafasını karıştırmak için bunu yapmam lazımdı!"

"Senin beynini sikmişler anlaşılan." Taehyung'un her an çıldıracakmış gibi hali vardı.

"Devam et." Taehyung'a aldırmadan Mark'ın konuşmasını bekledim.

lose you to love me // taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin