Keyifli okumalar
Eve geldiğimizde kızlar beni kanepeye yatırmış, üstümü de güzelce örtmüşlerdi. Bu sıcak havada üstü örtülmeyen de ne bilim.
Taehyung da tam yanıma oturmuş, kızların onun gözünün önünde kendisinin dedikodusunun yaplışını izliyordu.
"Bakabilir mi ki?"
"Ay yok yapamaz."
"Bence de."
Kızlar kendi aralarında konuşurken gözlerimi duvara dikmiş, kesilmeyi bekleyen kurbanlık koyun gibi öylesine bekliyordum.
"Ya Jennieyle zorla birlikte olmaya kalkarsa?"
Taehyung son duyduğu şeyle sabrının taştığını anlamış olacak ki, sesini çıkarmayı akıl edebilmişti.
"Ee yok artık! Sabahtan beri gözümün önünde bana ettiğiniz hakarete dayanırım, ama bu fazla! Sapık mıyım ben lan?"
Lisa Taeyi süzer gibi yapıp, gözlerini kıstı. "Şerefsiz tipi var sende."
Birden kahkaha atmamla Tae'nin bakışları bana dönmüştü ve yüz ifadesi acayip komik gözüküyordu. Ona güldüğüm için tehlikeli bir şekilde bana bakıyordu. Bir an aklıma evde onunla tek kalacağım geldiğinde sustum, azıcık ürkmüş olabilirdim.
Kızları yarım saat sonra zorla da olsa evden gönderdim çünkü zaten benim için yeterince zaman harcamışlardı.
Taehyungla evde yalnız kalmıştık ve görünüşe bakılırsa ne o ne de ben ne yapacağımız hakkında hiç bir şey bilmiyorduk.
Koltuğa otururken aklına gelen şeyle mutfağa gitti ve elinde ilacımla tekrar yanıma geldi. Kaşlarını çatarak,"Resmen çocuk gibisin, ilaç saatini bile bilmiyorsun. "
Bende kaşlarımı aynı şekilde çatarak ilacımı içtim ve tekrar arkama yaslandım.
"İstediğin bir şey var mı?" Bir an bu soruyu soran kişinin gerçekten Taehyung olup olmayacağını anlayamadığım için ona garip şekilde baktım. Bakışlarımdan ne demek istediğimi anlamış olacak ki, "Öyle bakma, yatmaya gelmedim buraya."
Dediği şeyle gözlerim irice açılmıştı. Bunu farkedip, "Kızım ne fesat şeysin, o manada demedim."
Cidden fesat bir insandım, kabul ediyordum. Sizin de Lisa gibi fesat bir arkadaşınız olsaydı siz de fesat olurdunuz.
"Bir şey demedim. Ayrıca sen git o gün bana telefonundan mesajları kim yazdı onu bul. Yoksa sen mi yazdın da arama zahmetine bile girmiyorsun?"
"Ben yazmadım ama bulacağım."
"Böyle oturarak nah bulursun ama neyse."
Göz devirip telefonunu eline aldı. Bu sırada bende yüzünü incelemeye almıştım.
Acaba bana acıdığı için mi burdaydı? Başka ne sebepten olacaktı ki gerçeği? Normalde benim şu an ona bağırıp, çağırmam ve sırf bana acıdığı için burda olmasını kabullenmemem gerekiyordu. Ama eğer ki...Eğer ki bu son günlerimse, onun yanımda olmasını istiyordum. Sebebi ne olursa olsun.
Telefonumu elime alınca gördüğüm bildirimle gülümsedim.
@vantetae sizi takip etmeye başladı.
Bende aynı şekilde onu takip ettim. Benim için açılan fan sayfasından bana gelen mesaj vardı.
@unknownfanofkjn: Jennie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lose you to love me // taennie
FanfictionÇünkü kendimi bulmam için, seni kaybetmem gerekti. кʝη • ктн Kitabın ilk ismi 'like a butterfly' olmuştur.