Keyifli okumalarAldığım ilaçlar yüzünden saçımı daha taramadan bile elimde kalan tutamlara baktım. Ölüme her gün daha çok yaklaşıyordum. Bu hastalık sağlığımdan önce, ruhumu bitirmişti.
Ölmek istemiyorum.
Kim isterdi? Böyle bir yaşta, hayata gözlerini erken yummayı kim isterdi?
Hiç kimse.
Ben acı çekmeye razıydım. Ama sevdiklerimin benim yüzünden acı çekmesine asla istemiyordum. Korktuğum şey ölüm değildi, ölümümden sonra yaşanılacak olan acıydı.
Acaba ben öldükten sonra Taehyung ne yapardı? Üzülür müydü? En azından bunu yapardı değil mi?
Bir aydır konuşmuyorduk. Dejavu içindeydik. Önceden o beni engellemiş ve daha sonra da engeli kaldırmıştı. Şimdi de ben aynısını yapmıştım.
Evden ayrıldım ve kızlarla tüm şehri turlayacağımız güne merhaba dedim.
***
Eve yorgun şekilde geldiğimde Rosie'in beni çektiği fotoğrafı paylaştım.
@kimjennie: Kontrol edilemiyorum
@roseannepark: Ben çektim eheheheh
@lalisamoneyban: Karımın dudaklarına odaklananı keserim
@jichuuwu: Çiçek kızım🌸
@unknownfanofkjn: Cennetten düşerken canın yanmadı mı
@hoseokaq: Boşuna kedi demiyorum bu kıza
@seokjinkim: Jenjen seni yerim lan
Ve daha gelen bir sürü yorum. Çoğu okuldakilerden gelmişti. Bizimkilerin yorumlarıysa en çok güldüğüm yorumlardı. Ama şu an isimsiz fanım dikkatimi çekmişti. Ben ne ara fan edinmiştim lan?
Sayfaya girip baktığımda gülerken paylaşılan on fotoğrafımla karşılaştım.
Bu kişi kimdi ki? Tamam doğru daha önce çıkma teklifi falan çok almıştım ama fanımla ilk defa karşılaşıyordum.
Düşüncelerime dalmışken bildirim sesi gelince telefona baktım.
@vantetae gönderinizi beğendi.
@vantetae beğenisini geri çekti.
Takipleşmiyorduk ama beni stalklıyordu demek..
Yüzümde beliren muzip gülümsemeyle ellerimin arasında duran telefonu masaya bıraktım ve arkama yaslandım.
Yazmayacaktım, böyle bir niyetim asla yoktu. Görmezden gelmemi isteyen oydu. İstediğini yapacaktım.
Ta ki bir müddet sonra gelen mesajı görenedek. Gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Nasıl ve kimden öğrenmişti?
@vantetae: Hasta olduğunu bana neden söylemedin Jennie?
Bir şey diyim mi Taennie bundan sonra başlıyor asıl hadi bys
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lose you to love me // taennie
أدب الهواةÇünkü kendimi bulmam için, seni kaybetmem gerekti. кʝη • ктн Kitabın ilk ismi 'like a butterfly' olmuştur.