Keyifli okumalar!
Eve varınca üstümü değişip telefonu elime aldığım gibi yatağa uzandım. Oldukça yorgundum. Anneme aç olmadığımı söylemiştim. Acaba Taehyung'a mesaj atmalı mıydım? Aklıma gelecek olan olumsuz düşünceleri şimdiden kafamdan uzaklaştırıp mesaj yazmaya karar verdim.
@kimjennie: Yazmasam yazacağın yok be
@vantetae: Anonimlik yapan sensin
Ufak bir hatırlatma
@kimjennie: Tae beni tanıyorsun değil mi?
Yani geçen yıl bir kaç kez aynı ortamda bulunmuştuk ya hani
Lisa ve Jungkook birlikteyken
@vantetae: Tabii ki de seni tanıyorum
Ama umrumda olduğun söylenemez
Yanlış anlama, herkese karşı böyleyim
@kimjennie: Yok anlamadım
Sana bir kaç soru soracağım
@vantetae: Sor bakalım
@kimjennie: Dürüst olman gerek diye zırvalamayacağım çünkü öyle olacağını biliyorum
Sana eminim böyle mesajlar geliyordur yani kızlardan
Hepsine aynı bana yaptığın gibi cevap mı veriyorsun?
@vantetae: Hayır
Kız güzelse cevap veriyorum sadece
Bir an ekrana boş boş baktım. Buna şaşırmıştım çünkü böyle bir cevap beklemiyordum. Üzülmüştüm;Çünkü her güzel bulduğu kıza cevap veriyorsa, bu içimdeki kıskançlık duygularını harekete geçirmişti. Sevinmiştim; Bana da cevap vermesi beni güzel bulduğunu gösteriyordu. Bu konu üzerinde çok durmamam yararımaydı.
@kimjennie: Şimdiye kadar hiç aşık oldun mu?
@vantetae: Bilmem
@kimjennie: Bilmem ne ya adam akıllı cevap ver bana
@vantetae: Aşkın benlik bir şey olmadığını söylemiştim
Kusura bakma ama sorduğun soru aptalca
@kimjennie: Dedi bunu her güzel bulduğu kıza yazan Tae
@vantetae: Bir, ben onlara yazmıyorum. Bana yazan kızlara cevap veriyorum ki bu aptallığa girmez.
İki, her yazdığım kıza aşık olacağım diye bir kural yok
@kimjennie: Peki
Neyse ben gidiyorum
@vantetae: Git
En uzun zamanda yaz
Görüldü.
Yazdığı şeye sinirlenip ayağa kalktım. Aynada yüzüme baktım. Güzel bir yüzüm vardı, inkâr edemezdim. Çıkma teklifi aldığım zamanlar çok olmuştu ama kalbimde başkası varken kabul etmemiştim. Biliyordum, bu karşıdaki kişiye haksızlık, kendime de oynadığım oyun olurdu.
Güzelliğim, bedenim hastalıkla savaştığı her dakikada buhar olup uçuyordu sanki. Bu benim kuruntumdan ibaret olabilirdi belki çünkü etrafımdaki herkes bunu iinkar ediyordu. Ama bana öyle geliyordu işte, o beni yok saydıkca öyle geliyordu bana.
Yanlıştı, bir kadının sırf aşık olduğu erkek ona ilgi göstermedi diye kendini böyle sanması aptallıktı. Biliyordum.
Ama işin içine hastalığımla verdiğim mücadele girdikce böyle hissediyordum.
İlaçlarımı aksatmamak adına mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım. Daha sonra da ilaçlarımı alıp yeniden odama döndüm. Telefonuma gelen ard arda bildirim sesleriyle telefonu elime aldım. Gelen mesajlar bizim kızlardandı, gece bir şeyler içerek dışarı çıkmaktan bahsediyorlardı.
Kafam dağılabilirdi, neden olmasın? Üzerime siyah büstiyerimi, altına da beyaz pantolonumu geçirip siyah stilettolarımı giydim. Dudağıma hafif kırmızı ruj sürdüm ve saçımı asık bıraktım. Çantamı alıp evden ayrılırken anneme haber verdim. Eve geç gelmeyeceğim konusunda anlaşıp aşağıya indim ve taksi çevirip atılan konuma gittim.
İçeri geçer geçmez gözlerim bizim kızları aramaya başlamıştı. Lisa beni farketmiş ve yanıma gelerek beni kızların oturduğu masaya götürmüştü.
Vardığımızda gülümseyerek yanağımdan öpüp,"Oh karım çok güzel yine!" diye adeta bağırmıştı.
Geçen bir kaç dakikada, kızlar dans etmeye kalkmışlardı. Oturmaktan sıkılıp bende yanlarına gittiğimde bedenimi dansın ritmine uygun sallamaya başladım. Çok geçmeden ritmi yakalamıştım. Dans ederken asık olan saçlarım sağa sola savruluyor, bundan rahatsızlık duymuyordum.
Yine yüzüme dökülen saçlarımı geriye atmak için elimi kaldırdım ve saçlarımı geriye attım.
Fakat, bu her zamankinden farklıydı. Aşağı inmek üzere olan elim durdu. Saçlarımın önünden çekilmesiyle gözlerim, insanı yakacak ve daha sonra ona cehennemi vaad edecek gözlerle karşılaştığında yutkundum.
O..O beni izliyordu. Cesurca bedenimi müzikle kavuşturduğum her dakikayı görmüştü..
Zaman durmuştu, şu an biz vardık sadece.
Ben ve Kim Taehyung.
Kim Jennie ve Kim Taehyung.
Umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur.
Oy sayısı çok az, gerçekten 8 oyu gördüğümde bölüm yazma isteği çekip gitti. Beğendiğiniz halde yıldıza basmak zor değil bence. Hem yorum ve oy fazlalığı yb gelişini hızlandırır, bilginize.
Hoşçakalın, Taennie'li kalın💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lose you to love me // taennie
FanfictionÇünkü kendimi bulmam için, seni kaybetmem gerekti. кʝη • ктн Kitabın ilk ismi 'like a butterfly' olmuştur.