Kai çok oturmayıp gitmişti. Taehyung'un kim olduğunu ve neden burda bulunduğunu sormuştu ve ona sadece arkadaşım olduğunu söylemiştim.
Oturup Taehyung'u beklerken televizyonun türlü programlarında dolaşıyordum ama ilgimi çeken hiç bir şey yoktu. Saate baktığımda 00:25 olduğunu gördüm. Bu çocuk bu saate kadar neredeydi? İçim içimi yiyordu.
Bir an telefonumdan duyduğum sesle elime aldım. Şu gizli fanım yeniden mesaj yollamıştı ve üstelik bu bir fotoğraftı.
@uknownfanofkjn:
*fotoğraf*
Fotoğrafda bir kız ve Taehyung yanyana durmuş, gülüyorlardı ve kızın kolu Taehyung'un kolu üzerindeydi.
@kimjennie: Bu fotoğraf da ne?
Ayrıca sen nasıl ulaştın bu fotoğrafa?
Yoksa o kız sen misin?
@unknownfanofkjn: Saçmalama
O kız benim arkadaşım
Ve bu fotoğrafı beş dakika önce hikayesinde paylaştı
@kimjennie: Cidden çok seviyorsun beni ya
Üzüleceğimi bilerek attın bunu bana
@unknownfanofkjn: Her gerçek az da olsa acıtır
Ama görmen lazımdı güzelim,
O çocuk senin için en yanlış kişi
Bunu farkedersen ben hep burada olacağım tamam mı?
@kimjennie: Kız arkadaşım dedin
Evi'nin konumunu atsana
@unknownfanofkjn: Ne yapacaksın?
Sakın gideceğini söyleme
Bak gerçekten daha kötü sahnelerle karşılaşabilirsin
@kimjennie: Bu seni ilgilendirmiyor
Sadece ihtiyacım olan tek şey o kızın adresi
Kötü bir şey yapmayacağım
@unknownfanofkjn: İstesen de yapamazsın ki zaten
Melek gibisin sen
Tamam atıyorum ama benden geleceğim
Bu saatte taksiye binme şimdi
Seni ben götürürüm
@kimjennie: Peki nasıl istersen
Üzerimi rastgele değişip evden ayrıldım. Yaklaşık yirmi dakikaya gelen araba gözüme çarpınca ön koltuğa bindim. Açıkcası tanımadığım birinin arabasına gecenin bu saatinde binmek ne kadar mantıklıydı bilmiyordum ama zaten taksiye de binseydim aynı durum olmayacak mıydı?
Kafama takmamaya çalışıp arabayı kullanan erkeğe kafamı çevirdim. Yüzü hiç bir şekilde gözükmüyordu çünkü kapüşonunu kafasına geçirmişti. Yüzünü görmek için her hangi bir çaba sarfetmedim çünkü şu an umrumda olan tek şey Taehyungdu.
Vardığımızda hızla arabadan indim ve bahçe kapısından girerek evin ziline bastım. Kapüşonlu çocuk da arabadan inmişti ama bahçeye girmemişti.
Kapıyı açan kız üzerine geçirdiği beyaz bornozuyla karşımda dururken, arkasında beliren Taehyung gözlerimin buğulanmasına sebep olmuştu bile.
Ama bu sefer kendimi sıktım, sırf gözünün önünde ağlamamak için.
Sevgili değildik, beni sevmiyordu ve bu ona karışamayacağım anlamına geliyordu ve bu gerçek canımı daha da acıtıyordu.
"Ha-harika." diye fısıldadım ve arkama bile bakmadan uzaklaştım.
Nihayet arabaya binmeden önce şokdan ayrılabilmiş olacak ki, arkamdan, "Jennie!" diye bağırdı.
Tanımadığım çocuk da yanımda yerini alınca arabayı sürmeye başladı ve ordan uzaklaştık, sokağın ortasında arkamızda bağıran bir adet Taehyung bırakırken.
***
Noluyo lan?
O değilde aranızda ufacık da olsa şu gizemli çocukla bizim kızı shipleyen oldu mu acaba fockfckldlx ben itiraf ediyorum biraz düştüm şu çocuğa
Oy ve yorumu yüksek tutuuun! <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lose you to love me // taennie
Hayran KurguÇünkü kendimi bulmam için, seni kaybetmem gerekti. кʝη • ктн Kitabın ilk ismi 'like a butterfly' olmuştur.