eight

2.2K 251 209
                                    

Keyifli okumalar

Karşımda gördüğüm kişi yaklaşık dört yıl önce daha iyi eğitim alabilmek için yurtdışına çıkan arkadaşım Jindi. Hoseokla en yakın arkadaşlardı ve aynı Hobi gibi bana abilik yapan biriydi.

Gülerek yanıma geldi. İçimdeki heyecanla kollarımı onun boynuna doladım. Aynı şekilde o da bana sarılmıştı.

"Jenjen, özlemişim!"

"Bende oppa, bende!"

***

Jini kızlarla takıldığımız kafeye getirmiştim. İkisinin de yüzlerindeki şaşkınlık görülmeye değerdi. Ve şimdi Jin dönme hikayesini anlatırken hepimiz dikkatle onu dinliyorduk.

"İşte artık yeterince profesyonel olduğuma inanınca geri dönmek istedim. Hem uzatmanın anlamı yoktu. Gitme sebebim zaten eğitimdi." Gözlerini Jisoo'ya çevirip devam etti."Her şeyimi burda bırakmışken daha fazla kalmak istemedim."

Ah, bir diğer konu da Jisoo ve Jindi. Jin ve Jisoo'nun ilişkisi aslında garipti. Bir birleriyle sevgili değillerdi, ama ikisinin de bir kaç kere sevgilisi olmasına rağmen bir birlerini başkalarıyla görmeye tahammülleri yoktu.

Ve şimdi, Jin'in yaptığı imayı masadaki herkes anlamıştı. Jisoo da anlamış olmalı ki gözlerini kaçırmıştı.

***

Jin'in gelmesi üzerine parti düzenlemiştik ve üstelik Taehyung da bu partiye davetliydi. Jin ona aşık olduğumu biliyor ama aramızda geçenleri bilmiyordu. Benim de burada olacağımı biliyordu, büyük ihtimal gelmezdi.

Doğrusu, gelmesini istiyor muydum şüpheliydim.

Son kez aynada kendime baktım ve kızlarla birlikte evden ayrıldık.

Son kez aynada kendime baktım ve kızlarla birlikte evden ayrıldık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[Jen'in görünümü]

Namjoon'un barına geldiğimizde Taehyung'un da buraya defalarca geldiği aklıma geldi. Gerçekten dört bir yanda dans edenler, giyinmeyi unutmuş kızlar buranın tam da Taehyung'un mekanı olduğunu bağırıyordu.

Bizim için ayrılan locaya geçtiğimizde eğlenceli başlamıştı. Hoseok ve Namjoon adını henüz bilmediğim iki kızı dansa kaldırmıştı. Lisa ve Rosie kimseyi takmadan deli gibi dans ederken, Jin gözlerini Jisoo'ya dikmişti. Onunla dans etmek istiyordu ama çekiniyordu.

Sırıtarak ikisini de zorla ayağa kaldırıp popolarına hafifce tekme attım ve masadan uzaklaşmalarını sağladım.

lose you to love me // taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin