Altları morarmış gözlerimle okula girerken, tekrar omzumdan düşen çantayı düzeltmekle uğraşmadım. Çok uykum vardı ve annem zorla uyandırmasaydı şu an ayakta uyumak yerine, yatağımda uyumaya devam edebilirdim.Gece üçe kadar film izlemiş, sonraki bir saatte uyuyamamıştım. Yani gece dört gibi uyumuştum ve yedi buçuk gibi uyandığımı düşünürsek üç- dört saatlik bir uykuyla ayakta duruyordum. Bazı kişiler bu halimi garipseyerek bakarken, yanından geçtiğim kızın önünde durarak ona baktım. "Bu kadar ilginç olan ne?"
Şaşırdı. "Ne?"
Güldüm. "Diyorum ki ne bakıyorsun?"
Kız bir şey diyemediğinde ters ters bakarak yürümeye devam ettim. Sınıfım ikinci kattaydı fakat uçan bir paspasın beni oraya taşımasını içten bir şekilde isterdim. Aniden omzumda bir el hissetmemle, eli avucumda çevirerek o bedene döndüm. "Ah! Kızım napıyorsun bırak elimi."
Hoseok acıyla inleyerek konuştuğunda, elimi elinden hızlıca çekerek ona baktım. "Ne arkamdan avını yakalamak için sessiz olan köpekler gibi yaklaşıyorsun?"
Afalladı. "Ne? Ne içtin sen doğru söyle Bayan Manoban'a söylemeyeceğim."
Ona sır verirmiş gibi kulağına yaklaştığımda, diyeceğim şeyi merak etmiş olmalı ki kaşları havaya kalktı. "Matematik ödevini kimden alacağız?"
Hayal kırıklığıyla yüzü düştüğünde, gülerek merdivenlerden çıkmaya başladım. O da yanımda ilerlerken, ofladı. "Beni benden daha iyi tanıman korkutucu çünkü ben okula gelirken bunu düşündüm."
"Av kim?"
"En önde oturandan isteyelim işte salak değilse mecbur verecek."
"Ya vermezse?"
Göğsünü kabartarak konuştu. "Benden korkmaması imkansız. Mecbur verecek."
Gözlerimi devirdiğimde sınıfın önüne geldik. Kapı kapalıydı. Kapıyı açacağım sırada Hoseok beni durdurdu. Sorar şekilde ona baktığımda,geri çekilmemi işaret etmesiyle kaşlarımı çatsam da yana doğru kaydım.
Aniden kapıyı sertçe açarak arkadaki duvara değmesini sağladı. Kapıdan çıkan yüksek sesin eşliğinde, yüzüne koyduğu sırıtmayla havalı olmaya çalışarak içeri girdi.
Ben ise... Durdum.
Ne olmuştu yani bunu yapınca?
Böyle arkadaşlara sahip olmak için ne gibi bir günah işlediğimi düşünürken, Hoseok'un arkasından sessizce içeri girdim. Biraz erken geldiğimizden sınıf az doluydu fakat o gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lie to me
Fanfictionbilinmeyen numara: sevmediğini biliyorum ama eğer beni sevip sevmediğini sorarsam umarım bana yalan söylersin. (görüldü ✅✅) Kim Taehyung | Lalisa Manoban