TANITIM

11K 233 57
                                    

Caner ÖZTÜRK... Öztürk ailesinin en küçük oğlu. Üç abisinin de evli olması sonucu tüm oklar kendisine yöneltilmiştir. Özellikle en küçük abisi Alper'in ailesinden habersiz, gizli bir evlilik yapması üzerine annesi Caner 'de tüm ipler onun elinde, kontrol kendisinde olsun istiyor ve işler bu noktada sarpa sarıyor.

Melek Hanım büyük oğullarında yaptığı gibi gelinlerini kendisi seçmek, oğluna yaraşır bir kız bulmak istiyor. Bu konuda da oldukça ısrarcı...

Yalnız atladığı bir nokta var ki, küçücük bir pürüz: CANER EVLENMEK İSTEMİYOR!

Annesinin baskısından ise oldukça sıkılmış durumda. İkisinin girdiği bu amansız mücadeleyi kim kazanacak?

Eğlenceli bir yolculuğa çıkmaya hazır mısınız?

***

Uyarı: "Aşk Buse'si" ilk kitabım olan "Aşk Esin'tisi"nin devam kitabıdır ama bağımsız olarak da okunabilir. Bu kitapta "Aşk Esin'tisi"nde geçen Caner karakterinin hikayesi anlatılacaktır. "Aşk Esin'tisi"nde yer alan karakterlere fazlasıyla yer verilecektir. "Aşk Esin'tisi"ne de bir bak derim;)

Evvet, kitabımızın tanıtımıyla karşındayım.

Öztürk ailesinin yaramaz, haylaz bir o kadar da sempatik çocuğu Caner'i okumaya hazır mısın? 

Umarım hazırsındır çünkü biz bomba gibi bölümlerle geliyoruz;)

Biz Öztürk ailesi olarak seni çok özledik, sen de bizi özlediysen tam bu pasajın altında konuşmaya, özlem gidermeye ne dersin?

Küçük bir not: İlk bölüm hazır! Hemen gelmesini istiyorsan ne yapacağını biliyorsun;)

AŞK BUSE'Sİ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin