İyi geceler💓 Saat şu an 00.51 ve ben bu saat demiyor size bölüm atıyorum. Nerede alkışım👏👏
Bölümlerin arasını fazla açmamaya çalışıyorum. Umarım siz de oylarla okunmaların arasını çok açmamaya çalışırsınız😉💕
Okunmamıza göre oy ve yorum sayımız gerçekten çok düşük. Sizinle bölümün dedikodusunu yapmayı çok sevdiğimi biliyorsunuz dimi??😜Neyse uzun lafın kısası keyifli okumalar💓
▪▪▪
"Bu saate kadar Buselerde miydin yoksa yemeği yedikten sonra arkadaşlarının yanına mı geçtin?"
Annem pusuda avının yaklaşmasını bekleyen bir çita misali, kapıdan girmemle resmen üzerime atladı. Çitadan tek farkı istediği şeyin et değil cevap olmasıydı.
"Diğerleri nerede?"
"Herkes odasına çıktı. Saat erken değil ki. Boş ver sen onları da soruma cevap ver."
"Sen neden uyumadın?"
Annemin meraklı halinin tamamen zıttı rahat, umursamaz halim annemi çıldırtmaya yetmişti. Eli terliğine giderken tehditkarca gözlerime baktı.
"Bak gece gece kıvrandırtıyorsun beni burada. Biraz daha zorlarsan ben de zorlarım ona göre!"
Ellerimi teslim olurcasına kaldırıp güldüm. "Sakin ol anne. Hal hatır da mı sormayalım? Hem ayaküstü anlatmayayım diye şey etmiştim ben. Terlik falan ayıp olmuyor mu sence de?"
Annemin omzuna kolumu atıp birlikte salona doğru yürürken "Bu gece bizimkilerin yanına gitmedim. Direkt yemekten sonra kalksam ayıp olur diye düşündüm." dedim.
"Aferin benim oğluma. İyi yapmışsın bir gün de görmeyiver arkadaşlarını kaçmıyorlar ya!"
Annemle yan yana koltuğa otururken "Ben de öyle düşündüm." dedim. "Ben Buse'yi bırakmaya gidince çok ısrar etti Ferhunde teyze ben de kıramadım."
"Ne yapmış Ferhunde yemeğe?"
"Onlar da bizden hemen önce gelmişler. O yüzden bir şey yapamamış lahmacun yaptırmışlar, onu yedik."
"Hım, biraz kolaya kaçmış ama önemli olan birlikte olmak tabii."
Dudaklarımı gülmemek için birbirine bastırıp "Öyle tabii." dedim.
Yemekten sonra da Buse çay yaptı. Çay içip sohbet ettik. Çok selamı var Ferhunde teyzenin."
"Aleykümselam. Ee Buse ile ne yaptınız? Kaynaştınız mı iyice?"
"Yani, gezdik işte birlikte vakit geçirdik. Birbirimizi tanımaya çalışıyoruz. Şimdilik iyi gidiyor bakalım. Sonrasına bakacağız."
"Anlaşırsınız tabii oğlum. Sen bir dinlesen anneni."
"Bakacağız. Merakın geçtiyse odama çıkabilir miyim?"
Annem omuz silkip "Çık çıkacaksan oğlum. Sanki zorla tutuyorum." dediğinde yanağından öpüp ayağa kalktım. "Haklısın, terlik çıkartma tehditlerini falan ben uydurdum zaten. Uykum gelmiş herhalde halüsinasyon görüyorum uykusuzluktan."
Annem gülerek söylediklerime karşın ayağa kalkıp koluma girdi. Birlikte merdivenleri çıkarken gülümseyerek kolumu okşadı. "Sen böyle benim sözümü dinleyip Buse ile görüşmeye devam edersen terlik hayatından sonsuza kadar çıkar oğluşum. Bunu da göz önünde bulundur istersen."
"Ooo şantaja da başladık demek."
"Hadi hadi çok konuşma da git yat. İyi geceler."
"İyi geceler Sultanım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BUSE'Sİ (Tamamlandı)
Teen FictionCaner ÖZTÜRK... Öztürk ailesinin en küçük oğlu. Üç abisinin de evli olması sonucu tüm oklar kendisine yöneltilmiştir. Özellikle en küçük abisi Alper'in ailesinden habersiz, gizli bir evlilik yapması üzerine annesi Caner 'de tüm ipler onun elinde, ko...