Ve ilk bölüm karşınızda💓 Sizi çok bekletmek istemedim. İlk bölümü nasıl bulduğunuzu çok merak ediyorum. O yüzden lütfen yorum yapın olur mu?🙏💓
Keyifli okumalar💓
◽◽◽
"Caner, oğluşum neredesin?"
Arkadaşların yanından ayrılıp kafenin dışına çıktım. "Kafede arkadaşlarla birlikteyim anne, ne oldu?"
"Önemli bir işin yok yani değil mi oğluşum?"
Annemin yine ne yumurtlayacağını merak ederek "Ne isteyeceğine göre değişir, anne." dedim.
"Önemli bir şey isteyeceğim oğluşum. Yoksa seni neden rahatsız edeyim?"
"Tamam anne, hadi söyle ne söyleyeceksen, arkadaşlar bekliyor."
"Tamam tamam, kızma hemen. Şey diyecektim... Cevizli baklava alıp geliversene eve?"
Annemin söyledikleriyle kaşlarım istemsizce havalandı. "O da nereden çıktı şimdi?"
"Oğluşum bugün bizim kızlar bize gelecekti ya hani... Tatlı olarak fıstıklı baklava yapmıştık ama Gülsüm teyzenin fıstığa alerjisi varmış. Kadın biz yerken öylece bakmasın, ayıp olur. Bir koşu cevizli baklava alıver de gel hadi. Gören gözün hakkı olur."
Sakin ol Caner! Sakin ol Caner!
Burnumdan derin bir nefes alıp ağzımdan verdim.
"Anne Hasan abiden ya da Ali'den istesene! Bir ben mi kaldım Allah aşkına baklava isteyecek?"
"Sus zevzek. Bir sen akıllısın! Ben bilmiyorum sanki kapıdaki çocuklardan istemeyi! Baban evde dosya mı ne unutmuş, Hasan onu vermeye gitti şirkete. Ali kapıda tek başına kaldı. Baban kızıyor ikisi birden ayrılınca. Kırk yılın başı bir şey istedim senden onu da al..."
Daha fazla sitem etmesine izin vermeden "Tamam anne tamam! Geliyorum. Sadece cevizli baklava mı?" diye sordum.
Annemin sesi bir anda sitemli halinden sıyrılıp eski neşesine bürünürken "Sadece cevizli baklava oğluşum. Yarım kilo alsan yeter. Çabuk gel." dedi ve telefonu kapattı.
Kafamı onaylamazcasına sallayıp kafeye döndüm. İşine gelince oğluşum işine gelmeyince zevzek!
"Ben kaçıyorum beyler. Emir büyük yerden!"
Melih halime gülerken "Ne istiyormuş Melek teyze?" diye sordu.
"N'apcan ne istediğini? Benim yerime sen mi gidivereceksin?"
Demir ve Görkem söylediğime gülerken Melih "Gizli takılıyoruz? Hayırdır?" deyip göz kırptı.
"Hayır hayır. Hadi akşam görüşürüz." deyip yanlarından ayrıldım.
Genelde alışveriş yaptığımız ve tatlılarını sevdiğimiz pastaneye gidip baklavayı aldım. Eve geldiğimde kapının önünde muhabbet eden Hasan abi ve Ali beni görünce bahçe kapısını açtı. Kapının orada durup pencereyi indirdim.
Kafamı pencereden çıkarıp "Hasan abi, sen şirkete gitmemiş miydin?" diye sordum.
Hasan abi bir Ali'ye bir bana baktıktan sonra "Yo, o da nereden çıktı?" diye sordu.
"Acaba yine ne karıştırıyorsun anne!" diye dişlerimin arasından mırıldandıktan sonra Hasan abi pencereye doğru eğildi.
"Bir şey mi dediniz Caner Bey?"
"Kolay gelsin dedim Hasan abi, kolay gelsin."
Bahçenin park bölümüne arabayı park edip yan koltuktaki baklava poşetini de aldım ve arabadan indim. Merdivenleri aheste aheste çıkarak kapıya ulaştığımda anahtarlığımı cebimden daha çıkarmamıştım ki yardımcımız Feride kapıda belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BUSE'Sİ (Tamamlandı)
Ficção AdolescenteCaner ÖZTÜRK... Öztürk ailesinin en küçük oğlu. Üç abisinin de evli olması sonucu tüm oklar kendisine yöneltilmiştir. Özellikle en küçük abisi Alper'in ailesinden habersiz, gizli bir evlilik yapması üzerine annesi Caner 'de tüm ipler onun elinde, ko...