Három nappal a népirtás után bekopogott valaki hozzám. Utána is Alastor házában laktam. Nem tudtam otthagyni a házat. Az alatt a pár hónap alatt a szívemhez nőtt. Kinyitottam az ajtót. Egy szőke hajú lány állt az ajtóban.
-Szia! Charlie vagyok! Örülök a találkozásnak. - mondta miközben a kezét nyújtotta.
-Én Ella vagyok. Miért jött ide? - kérdeztem.
-Reméltem, hogy te leszel. Már egyszer elrontottam a címet. - mondta.
-Deee... még mindig nem válaszoltál. - mondtam.
-Ja igen. Azért jöttem, hogy átadjak egy levelet. - mondta Charlie.
-Milyen levelet? - kérdeztem.
-Azt én sem tudom, hogy milyen levél. De át kellett adnom. De nem is zavarlak többet. További szép napot! - mondta Charlie, majd pedig elment. Bementem a lakásba és leültem. A borítékon csak a nevem és a címem volt rajta. Kinyitottam. Egy levél volt benne.Kedves Ella.
Ha jól hallottam nem esett semmi bajod. Ezt a levelet azért küldöm, hogy megnyugtassalak. Nincs bajom. Köszönök mindent amit értem tettél. Ha te nem lennél akkor nem ott lennék ahol vagyok. Megváltoztam csak miattad. Mégegyszer köszönöm! Ha ebből még nem jöttél volna rá, hogy hol vagyok, akkor most leírom: a Mennyben. Nem tudom, hogy hogyan lehetséges ez, de itt vagyok. Remélem tudod, hogy nagyon szeretlek. Te vagy a családom. Te vagy az egyetlen ember aki valaha látott sírni. Vagyis... a családtagjaimon kívül. Pontosabban édesanyámon kívül. Visszaküldeni levelet nem tudsz sajnos. Ez is csak egy egyszeri eset volt. Nyugodtan lakhatsz tovább a házamban. Sőt! Remélem, hogy ott maradsz. A pokolban gondolom már elterjedt a hír, hogy meghaltam. Viszont jó lenne, ha azt, hogy a Mennybe kerültem nem tudná senki más, csak te. Mégegyszer szeretnék megköszönni mindent. Ebben a három hónapban voltam eddig a legboldogabb. Remélem jól vagy.
Alastor
Elkezdtem sírni a levél olvasása közben. Hogy lehet az, hogy a mennybe került? Egyszerre voltam boldog és szomorú. Boldog azért voltam, mert tudtam, hogy jól van. Szomorú pedig azért, mert azt is tudtam, hogy soha többé nem láthatom őt.
——————————————————
Itt is lenne a könyv vége. Nagyon szerettem írni ezt a könyvet. Szeretném megköszönni a sok kommentet amit kaptam. Még akkor is, ha ezek eltűntek. Viszont attól még, hogy a könyvnek vége, az nem azt jelenti, hogy a történetnek is. A közeljövőben szeretném elkezdeni írni a második részt. Addig is sziasztok!
STAI LEGGENDO
A rádiós múltja (BEFEJEZETT)
Fanfiction„Reggel kivételesen nem az ébresztőmre keltem. Az ágyamhoz közeli asztalon lévő rádió szólalt meg helyette. Valami új zene ment benne. Amikor oda jutottam, hogy kiszálljak az ágyból, hogy kikapcsoljam hirtelen Egy ismerős hangot hallottam. -Üdvözlök...