20

1.6K 28 6
                                    

Droga strasznie mi się dłużyła. Wzięłam telefon który zaczął wibrować. Spojrzałam na wyświetlacz, miałam mnóstwo wiadomości od Michała.

Michał😗


Hej, tobie też się nudzi?


Zuzka odpisz 😒

Popisz ze mną!

Co chcesz 😑

Popisz ze mną 🙏

Nie 🙉🖕

🥺🙏

Debil pff 😑

Odłożyłam telefon do torby. I ułożyłam się wygodnie w stronę okna. Zamknęłam oczy i odplynelam do krainy snów (czy jakoś się tam to nazywa, no wiecie XD poszła spać XD)

Borys

Chłopaki dali znać  że paliwo im się kończy. Zjechałem za nimi na stację benzynowa i za parkowałem na wolnym miejscu. Wysiadłem z auta i wybrałem odpowiednie paliwo. W między czasie spojrzałem na słodką Zuzię ktora zdrzemnela się w czasie jazdy. Zatankowałem ,i udałem się do sklepu by zapłacić za paliwo, kupiłem jakieś przekąski oraz picie. Wszedłem do wozu i ujrzałem chłopaków którzy na chilku palili sobie papierosy. Zaparkowałem obok nich przed sklepem i też odpaliłem papierosa...

Po długiej jeździe...

- Zuzia wstawaj!! -lekko podniosłem głos

- Już, już wstaje -uslyszałem jej zachrypnięty głos

Ta wstala cała zaspana i ruszyła do bagażnika. Pomogłem jej zabrać bagaże i ruszyliśmy do domku. Wyglądało to mniej więcej tak że były dwa domki w jednym mieszka połowa SBM i w drugim druga polowa.......

___________________

WITAM WAS W OSTATNIM ROZDZIALE !!


ZNACZY NO WIECIE... ZAWIESZAM TA KSIĄŻKĘ!!!

TO CO JEST TAM NA GORZE ☝️☝️
TO JEDYNE CO NAPISAŁAM NIESTETY MOJA OBSESJA NA PUNKCIE GOMBAO ORAZ SBM SPADLA NA POZIOM 0 WIEC JUZ NIE INTERESUJE SIE TYMI LUDZMI ZA BARDZO I WGL WIEC DLATEGO ZAWIESZAM TA CUDNA KSIAZKE CHCIALAM JA SKONCZYC ALE HUJ NIE CHCE MI SIE PISAC WIEC TYLE DZK BARDZO ZA 11K WYŚ ZA CHB PRAWIE 500 GWIAZDEK I....




ELO !!!






*tak btw jak ktoś chętny będzie nowa książka już nie o raperach ale o takim jednym chłopaku więc mam nadzieję że ktoś to będzie czytał*. Pstt możecie czekac ! 😉😉

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 16, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Walka o nią // Mata~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz