Culori... Culori ? Nu ! Ceea ce e acum o poți numi în toate felurile , dar nu culoare ... Străzile din New York , o data au fost vesele , pline de culori , chiar daca printre ele se amesteca și negrul . Lume îl accepta .
Acum , cu trecerea timpului și cu poluaria , toate acestea au devenit un vis . Înainte predomina negrul , iar acum cineva l-a detronat , o "culoare" fără mila , creată de oameni . Gri . Cerurile au devenit de un gri deschis , din cauza fumurilor de la mașini și fabrici . Apele , apele au devenit sărace , delfinii și toți pestii mor din cauza poluării . Violetul , se face încet negru...
Când amesteci toate culorile la un loc , ar trebui să ai un curcubeu vesel , dar în schimb obții un gri spălăcit . Va putea cineva vreo dată să învingă asta ?
Asta este ceea ce visez eu în fiecare noapte , ca culorile să-și găsească din nou odihna pe pământ .
- Kim !!
Cineva îmi striga numele...
-Kim !! Trezeste-te ! Întârzii la școală !
Școală ? Am uitat asta e realitatea , trebuie să mă trezesc ...
- Imediat , mamă !
Ma îmbrac cu o bluza albastra , o jacheta de piele violet , niste blugi rupți , negri si cizme pana la genunchi albastre .
Când vreau sa ma duc sa îmi periez dinții , observ ca ușă e închisă .
- Arthur ! Ieși idiotule din baie ! O sa întârzii din cauza ta !
- Ai vrea sau ți-ai dori ?
- Daca nu ieși îți îndes șamponul si sapunul pe gat !
Eu sunt o fire mai retrasa , nu am prieteni , dar fratele meu e așa de nesuferit !
- Nu ies , ciuda !
Din nou trebuie sa ma duc la școală neperiata pe dinți , din cauza cuiva care e plin de sine .
- Pa , mama !
-Pa , Kim !
Nu pot sa cred , sunt nevoita sa trec in fiecare zi pe străzile din New York si sa observ acest gri , care mă întristează .
-Auci !! Se izbise cineva foarte puternic de mine .
- Cum ? O , nu te-am văzut .
- Nu tu scuze ? Nu tu , ai nevoie de ajutor ?
- Ai nevoie de ajutor ?
-Da .
-Scuze , nu te pot ajuta , spune ea .
Când îmi ridic privirea vad ....
părere , ceva ? :)) :*
CITEȘTI
Secretele culorilor
FantasyV-ati intrebat vreodata ce semnifica fiecare culoare ? Kim a aflat ce semnifica negrul , albastrul , albul si in final violetul . Aceasta trebuie mai intai sa inteleaga aceste culori . Negru- autoritate,putere ----Caden Albastru- intelep...