^Özel Bölüm^

243 26 30
                                    

/Ece'den/

"Yaa Yiğit yapma!" isyan edercesine bağırdım. Beni, aniden kucağına almasına karşı şaşkınlıkla ağzımdan bir çığlık koptu. 

"Ama sen çok romantiksin." ah, tamam eridim kabul...

"Biliyorum bebeğim" dedi bana muzipçe gülümserken. Beni kucağından indirip hız trenine bindirince Yiğit'in elini tuttum. "Yiğit... korkuyorum. 

Bana sarıldı ve "BEN VARIM LAN!" diye bağırınca bütün gözler bize döndü ve kahkaha attık.

O gün, Yiğit'in yanında korkmamayı öğrendim...

/Arın'dan/

Her zamanki gibi kaykay kayıyorduk. 

Hareketlerim serileşirken bana yaklaştı ve belime kollarını sardı. Bir ayağıyla kaykayımı durdurup beni sırtına aldı. 

O da kayışını serileştirdi. "Ohaaa bu çok güzeelll!" diye bağırmam onu tatmin etmiş olsa gerek ki, daha hızlı kaymaya devam etti...

/Yazar'dan/

Arın ve Yiğit, o gün gittikleri dövmecinin yolunu tuttu. Kaykaylarını kollarının aralarına koyup dükkana girdiler. 

Ve sonsuzluklarının dövmelerini tenlerine işlediler

-Dövmenin fotosunu buraya koymayacağım INSTAGRAM profilimde sabitlenen hikayelerimde "Little Spoi" yazan yerde var; oradan bakabilirsiniz.-

...

"Ya ama siz özentisiniz!" dedi Arın, çocukça mızmızlanarak. Onların yaptırdığı dövmelere imrenen Ece ve Yiğit'te dövme yaptırmıştı ve Arın, trip atıyordu. Sanki hayat birkaç yıllığına güzel olmuştu...

^ÖZEL BÖLÜM SONU^

Biraz kısa bir özel bölüm oldu ama pek aklıma gelmiyor :"(

Bundan sonraki bölüm, finalden önce son 2 bilginize hoşçakalın 🖤✨🖤✨🖤✨

"Sen" Benimsin (TAMAMLANDI) ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin