Kötü Başlangıcın Kötü Sonu

211 24 57
                                    

Finale son 1 :'(

^Şarkı aşağıda bidenelerim^

*Kötü bir başlangıca adım saydılar, ortalarda güzel hayatlar yaşadılar ama sahne sırası şimdi kötü bir sonda...*

>>1 YIL SONRA<<

/Arın'dan/

"Ece, bugün Rüzgar'ın şirketin de işin vardı bugün değil mi?" evde sadece Ece ve ben vardık. Yiğit ve Rüzgar, toplantıları olduğu için çok erkenden evden çıkmışlardı. Bugün Rüzgar'ın doğum günüydü!..

"Evet, sen de geleceksin değil mi?" dedi küpelerini takarken. Başımla onu onayladım ve üzerimi değiştirdim. 

Ardından Ece'nin arabasıyla şirkete gittik. Şu an yalnızca Rüzgar'ı görmek istemiştim akşama ona sürpriz yapacaktık. 

Şirkete girip Rüzgar'ın odasına çıkarken çalışan kadınlara baktım. Kıskanç bir insan değildim ama bunlar giyinmeyi unutmuştu! 

Ben bile onlara 'böyle' dönüp bakıyorsam karşı cinsi düşünmek bile istemiyordum...

O sırada tanıdık bir simayla karşılaştım ve karşımdaki alımlı, güzel kadını durdurdum.

"O-ha... Neva? Bu sen misin?!" şok geçiriyordum. Kot pantolonların dostu olan kız, makyaj yapmayı sevmeyen kız olan kuzenim, şu an karşımda kısa bir kalem etekle ve hafif makyajıyla karşımda duruyordu. 

"Arın? Selam." dedi samimi bir tavırla. Ona şaşkınlıkla bakmayı sürdürürken arkadan bir kadın sesi onu çağırdı.

"Neva! Buraya gelebilir misin?"

 Neva, bana veda ederek "Geliyorum Damla!" diye seslenerek topuklularının çıkardığı tok seslerle yanımdan uzaklaştı. 

Ece'yle Rüzgar'ın odasına girdik. Ece, işlerini halledince beni arabasıyla eve bırakabileceğini söyledi ben de kabul ettim. Bugün izinliydim ve Rüzgar'a sürpriz hazırlayacaktım. 

...

Şirketten çıkmadan önce Rüzgar'ın dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum. O da kolunu belime sararak beni kendi kokusuna hapsetti.

Ece'nin arabasına binince arkadaki koltukta bir bayanın da oturduğunu fark ettim.

Ben kadına meraklı bakışlarımı sunarken Ece konuştu:

"Arın, bu arkadaşım Zeynep." dedi. Zeynep'le tanıştık. İyi kalpli bir kıza benziyordu. Radyoda sevdiğim şarkı çıkınca sesi biraz açtım ve Ece de hızını biraz arttırdı. 

Şarkıya eşlik ederken anlık gelişen şeylerle şoka girdim.

 Araba, takla atıyordu. Şaşkınlıktan sesim içime kaçmıştı zaten. Başımı sert bir yere çarpmamla gözlerimi kapadım. 

^Bölüm Sonu^

Bundan sonraki bölüm final canlarım :'(

Hoşcakalın finalde görüşürüz 🖤✨





&quot;Sen&quot; Benimsin (TAMAMLANDI) ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin