^Sezon 2^ Yanan Biz

317 27 138
                                    

^Öncelikle kitabımın ikinci yarısına hoş geldiniz ✨^

^Şükür ki sınırı geçtiniz mcndsfkcsdnk^

 --Yazılış ve taslak olarak kaydediliş tarihi => 11.06.2020--

^Şarkı yine aşağıda^

*Oysaki bizi yakan sendin; kimseye kalbimi bile açmazken ben, sana açtım ve sen de benimle beraber kendini yaktın...*

          /Yazar'dan/

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...          /Yazar'dan/

Genç kadın, gözlerini açar açmaz bileklerindeki keskin acıyla yüzünü buruşturdu. Karşısında duran adamı görünce midesi bulandı, kusmak istedi ama ağzındaki bant dolayısıyla bu isteğini gerçekleşmedi.

"Benim için bir işe yaramıyorsun; organlarını satıp para kazanmak daha mantıklı..." 

Karşısındaki, iğrenç, adamlıktan yoksun varlığın söyledikleriyle gözler, yerinde fırlayacakmışcasına büyüdü. 

Buradan gitmeliyim yoksa... öleceğim.

Buradan gitmeliyiz yoksa... öleceğiz. 

Genç kızın korkusu, bedenine fazla geldi ve bilinci kapandı...

...

Özleyen bakışların sessizliğine son veren Yiğit'ti. 

"Sen hangi sıfatla buraya gelebiliyorsun?" dedi karşısındaki kızı, küçümser bakışlarıyla ezerken.

Ece, ne söyleyeceğini bilemeden gözlerini sevdiği adamın yüzüne dikti bakışlarını.

"Ha ben anladım. Duygularıyla oynadığın aptal seveninim ben senin değil mi? Gel, biraz daha oynayalım." 

Yiğit, sevdiği genç kadının kolundan tutup onu içeri çekiştirdi. Ece, şaşkınlıkla Yiğit'e karşı koymaya çalışırken eğilip ayakkabılarını çıkardı. Yiğit, onu oturma odasına çekiştirdi. 

Arın, gelince bu odayı temizlerdi ama Rüzgar ve Yiğit her gün, odayı berbat hale getirirdi. Şimdi de oda berbat haldeydi.

Keskin bir sigara kokusu, yerde içi boş sigara paketleri ve boş içki şişeleri...

"Beğendin mi?Nasıl? Bitiğin tekiyim, dipteyim. Hoşuna gitti mi?!" diye bağırdı Yiğit tüm gücüyle.

Ece, gözlerinden akan yaşlarla şaşkınlığını büyütmeye devam etti...

Yiğit, onu umursamadan yere çöküp içkisini içmeye kaldığı yerden devam etti. "Ardımda bıraktığım adam... Cidden bu sen misin?.."

Cevap vermedi Yiğit. Ece, Yiğit'in yanına çökerek başına gelenleri anlatmaya başladı.

Yiğit, onu dinlemiyor gibi yaparak içkisini yudumluyordu ama duydukları canını yakıyordu...

 "Yiğit... ben sana geldim." dedi sonunda gözyaşlarının arasından Ece.

Yiğit, ellerini Ece'nin yüzünde gezdirirken mırıldandı:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yiğit, ellerini Ece'nin yüzünde gezdirirken mırıldandı:

"Peki ya ben... senden gitmişsem?.."

...

Arın, gözlerini araladığında bu sefer farklı bir odadaydı.

Her şey bitmişti, bu bir sondu; onun sonu...

Birkaç ses duyunca, seslere odaklandı. İki tane adam, yüksek sesle konuşuyorlardı.

"Oğlum manyak mısınız?! Kadın Cumhuriyet Savcısı! Eğer bir açık bırakırsak içimizden geçerler. Bence şu kadını getiren adamı halledelim." dedi birisi.

Bir diğeri hararetli bir sesle cevap verdi. "O adamı halledersek de başımıza bela gelir, aptal." 

İlk konuşan adam devam etti:

"Adam, kadının üvey babasıymış gerisini sen düşün. Haydi! Adamı indirelim!" 

Bir süre sessizlik çöktü. Arın'ın olduğu odaya giren adamlarla gözlerindeki korku büyüdü.

Ağzındaki bantla ağlamaya başladı, korkuyordu. Bir adam ona yaklaşarak yavaşça ağzındaki bandı çıkardı. 

"Bak savcı. Seni bırakacağız ama bize dokunma." dedi. Arın, hiçbir şey söylemiyordu ama içten içe memnundu. 

Sessizliğine devam etti. Adamlardan diğeri, Arın'ın ellerindeki sıkı ipi çözünce ellerinde bir karıncalanma hissi belirdi. 

Genç kadın, kendisine uzatılan pet şişenin içindeki suyu, titreyerek içti. 

Genç kadını bir arabaya bindirdiler. Sahilin önünde bırakıp gazı kökleyerek oradan uzaklaştılar. 

Arın, daha fazla dayanamayarak yere çöküp bayılırken etrafındakiler başına toplanıp, ambulansı aradılar.

^Bölüm Sonu^

Özledim sizi yhaa 🥰🥰🥰

Nasıl buldunuz bakalım? 💙

Neyse bidenelerim  ✨ bundan sonra sezon aralarında sınır koyacağım sadece ve bir süre daha sınır yok : ) 

Sizi çok seviyorum iyi ki varız 💖 Sonraki bölümde görüşürüz!.. 💫🙋🏼‍♀️

//544 kelime//

- 🎀Selin Nur Kaplan

---IG: wattpad_starsln ---

=> TWITTER: gok_piremsesi <=



&quot;Sen&quot; Benimsin (TAMAMLANDI) ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin