J.Kookie
Hey, selam. :):):)Jungkook ben hyung
Yazmamı istemiştin burdan
Yg.Suga
Selam JungkookBir dakika
Şu an aşırı dejavu yaşadım
Önceden de yazışmış mıydık?
J.Kookie
Hayır hyungBu ilk yazışmamız
Bugün klüp var gelicek misin?
Yg.Suga
EvetOrada aradığım biri var
Ama daha kim olduğunu bilmiyorum :/
J.Kookie
Şu geçen ki konuştuğunuz köfte çocuk mu?Yg.Suga
Evet oHâlâ bulamadım onu
Kendisi bir şeyden emin olduktan sonra zaten
kim olduğumu söyleyeceğim dedi amaBen bir an önce görmek istiyorum onu
J.Kookie
Neden hyung?Yg.Suga
Sebebini hâlâ tam olarak bende bilmiyorumAma görmek istiyorum ;(
J.Kookie
Sence de cevap açık değil mi?Bence ondan hoşlanmaya başlamışsın hyung
*Görüldü.*
Jungkook
Telefonu gergince masaya bırakıp karşımda oturan salak arkadaşlarıma baktım. İkisi de onlara baktığımı anlayıp aralarında konuşmayı bırakıp bana döndüler.
"Ee ne konuştunuz?"
"Bence senden hoşlanıyor, neden kabullenmiyorsun hâlâ?"
"Ya susun bi'. Kabullenmememin nedeni, fazla ümitlenip bir anda gerçeklerle yüzleşmekten korkmam. Erkenden havalara uçmak istemiyorum ama sanırım gerçekten köfte çocuktan, yani benden hoşlanıyor."
Jimin, Taehyung'un yanından kalkıp benim yanıma oturdu. "Jungkook, daha fazla bekleme ve açıl. Kendine güven biraz."
"Bilemiyorum. Gerçekteki Jungkook olarak yakınlaşsam ilk önce?"
"Saçmalama. Çocuğun kafası karışır. Yaz çocuğa ve itiraf et."
Bu sefer gaza getirmeye çalışan Taehyung'tu. Ayağa kalkıp çantamı omzuma astım.
"Tamam o zaman bugün itiraf edeceğim. Ama şimdi klübe yetişmem gerek. Sonra görüşürüz!"
İkisi de arkamdan bağırdı. "Sonunda be!"
"Aferin Kook!"
Klüp odasının girip yerime geçtim. Sadece öğretmen ve Yoongi gelmemişti. Ne yapacağımı bilemeyip ofladım ve çantamı yere koydum.
Bir önceki derste ana hatlarını attığım kurgu karakterime baktım. Erkek bir anime karakteri tasarlıyordum ve açıkcası Yoongi'ye bakarak çizmiştim. Tabii bundan onun haberi yok.
İçeri Yoongi'nin girmesiyle gülümseyip el salladım hemen. O da gülümseyip yanımdaki yerine geçti. Kendisi de dün bir şeyler çizmeye başlamıştı ama ne olduğunu anlamadım açıkcası.
"Selam hyung, nasılsın?" oyy ponçik yanaklarını yerim senin.
"İyi Kookie sen nasılsın?"
Senin Kookie diyen ağzını öpüyüm. "Ben de iyiyim hyung. Ya sen geçen ne çizmeye başlamıştın çözemedim ben."
Gülüp tuvalindeki beyaz örtüyü kaldırdı ve yanına koydu. "Elma çizmeye çalışmıştım. Olmamış mı?"
Küçük bir kahkaha attım. "Hyung birkaç yeri düzeltebilir miyim?"
O da gülmeye devam ederken başıyla onayladı. Sandalyemi biraz ona yaklaştırıp kalem ve silgimi çıkartım. Silgiyle yamuk yumuk çizdiği kısımları ve yanlış gölgelendirmeleri sildim. Düzgün bir çekilde çizmeye başladım.
Bitirdiğimde gülümsedim ve Yoongi'ye döndüm. "Nasıl olmuş hyung?"
Ona döndüğümde zaten bana baktığını gördüm. Yüzlerimizin fazla yakın olmasından dolayı şaşırıp, geri çekilicekken ensemden tutup dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Böyle bir şey beklemediğimden gözlerimi şokla kocaman açtım. Onunki kapalı olduğu için yavaşça bende kapattım ve dudaklarının dudaklarıma yaptığı baskıyı hissetmeye çalıştım. Hiçbir hareket yoktu. Masumca sadece birbirlerine değiyorlardı.
***
Bir önceki bölümde kalp atmamışım :'(🤎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köfte Sever |YoonKook-Texting|
FanfictionKöfte.sever Hey, hey selam! Yg.Suga Reklamınızda falan oynamam Köfte.sever Oh, yanlış anladın..:c Yoongi, köfte çocuğunu bulmaya çalışır. Bşlngç: {17.06.20} Btş : {22.08.20} #1-yoonkook #1-yoon #5-sugakookie #4-btstexting #5-kookga