XXVI

497 44 21
                                    

J.JK
Güzelim nerdesin?

Yg.Suga
Ya sevgilim yeni eve girdim

Çıkmaya üşeniyorum

Yarın veriyim

J.JK
Hayır

Ben şimdi istiyorum

Geliyorum, vericeksin değil mi?

Sonradan naz yaparsın sen...

Yg.Suga
Off

Tamam bekliyorum gel hadi

Vericem :)

•••

Yoongi arabasını sevgilisinin evinin yoluna çevirip o tarafa doğru sürmeye başladı. Telefonlarını karıştırmışlardı ve Yoongi emindi ki Jungkook şu an elindeki telefonu karıştırmaya başlamıştı.

Yoongi'nin saklayacak bir şeyi yoktu ama alışveriş merkezine gittikleri zaman kızların gözleri hep Yoongi'nin üstünde olduğundan Jungkook'un kıskançlık damarı basmıştı ve telefonda ne yapacağı belli olmayabilirdi.

Tanıdık apartmanı gördüğünde yavaşlayıp boş olan kaldırımın önüne park etti. Arabadan inip apartmana girip ikinci katta oturan sevgilisinin evine çıkmaya başladı. Kapının önüne geldiğinde zile basıp bekledi.

Birkaç saniye sonra açılan kapıyla başını kaldırıp kokusuyla mayıştığı sevgilisinin yüzüne baktı. Çoktan ev haline geçmiş olan Jungkook'u süzdü. Kendisine bol, uzun gelen, bisiklet yaka beyaz tişörtü ve siyah bir eşofman giymişti, bacaklarının yanlarında aşağı doğru inen çift beyaz çizgileri vardı eşofmanın.

Bu halde bile nasıl hem seksi hem sevimli görünebiliyor diye geçirdi Yoongi. Jungkook kapıda dikilen aşık olduğu adamı dayanamayıp içer çekti.

"Heralde sadece telefonunu alıp gitmeyi düşünmüyorsun. Ben neyim burda?"

Jungkook'un dudak büzüp kollarını göğsünde bağlamasıyla Yoongi daha fazla dayanamayıp sarkıttı dudağından öpücük çalmıştı.

Jungkook ne olduğunu anlamaya çalışırken sevgilisi çoktan içeri girip etrafı incelemeye başladı. Çok da Jungkook'un tarzı olmadığını düşünürken kanepeye oturup ev sahibini bekledi.

Ardından Jungkook içeri Yoongi'nin telefonuyla girdiğinde, Yoongi bakışlarını ona çevirdi.

"Sen mi dekore ettin evi?"

Jungkook telefonu uzatırken Yoongi'nin karşısında olan orta sehpaya oturdu.

"Hayır. Teyzemin boşta olan eviydi. Üniversiteye yakın olduğu için ben oturuyorum."

Yoongi anladığını belirten şekilde başını yavaşça salladığında şimdi ne olacak diye düşünüyordu. Gitse miydi yoksa herhangi konu açıp sohbet mi başlatmalıydı? Kendi iç sesiyle cebelleşmeyi sevgilisinin sesi kesmişti.

"Bu gece burda kalmak ister misin?"

Aslında istiyordu ama bir yandan da çekiniyordu. Elini ensesine atıp hafifçe kaşıdı orayı.

"Yani rahatsız olmazsan-"

"Sevgilim saçmalamaz mısın? Aylardır bunun hayalini kuruyorum ben. Çıkmaya başlamışız ve sen rahatsız olmamdan bahsediyorsun. Geldiğinden beri neden gerildiğini anlamadım, telefonunda da hiç kız yoktu. Sorun ne?"

Jungkook hızlı hızlı konuşup sonunda soluklandığında beklentiyle karşısındaki adama baktı. Yoongi cümleleri yeni yeni algılarken telefonunu karıştırma konusunda yanılmadığını biliyordu.

Derin bir nefes alıp verdi. "Haklısın, üzgünüm. Evine ilk gelişim gerildim ister istemez. E o zaman kalıcaksam bana bir şeyler hazırla acıktım."

İkiside birbirlerine bakarken kıkırdadılar. Büyük olan yerinden kalkıp küçük olana elini uzattı kalkması için. Sanki kendi eviymiş gibi mutfak olduğunu tahmin ettiği odaya girdiğinde yanılmadı.

"Düşündüm de yemeği ben hazırlayım, sen bana giyecek bir şeyler bulur musun?"

Küçük olan hızla başını sallayıp sevgilisinin yanağına kocaman ve sulu bir öpücük bahşedip kaçtı ordan. Yoongi ise yüzündeki sırıtmayla kaçışını izlemişti sadece.

***

Bu bölüm hiç içime sinmedi ama bundan sonraki bölümü kendim de beğendim. 🧡

Köfte Sever |YoonKook-Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin