XXIV

533 49 26
                                    

Köfte.sever
Hyung~

Biz artık sevgiliyiz değil mi~?

Yg.Suga
Evet öyleyiz ;)

Bu yüzden bana artık 'hyung' deme :/

Köfte.sever
:o

Ne diyeceğim ki peki?

Yg.Suga
Sevgilim :D?

*Görüldü.*

•••

J.Kookie
Sayın, artık beni umursamayan, arkadaşlarım

Oppamla sonunda çıkıyoruz ve
sizi görmek istemiyorum bundan sonra

ÖdlsdlşNflödmdşmc

Off yine ciddi kalamadım :d

*Görüldü.*

Ya!! Neden görüldü atıyorsunuz ya!!

Yg.Suga
Jungkook bana yazıyorsun :D

*Tüm mesajlar herkesten silindi.*

Yg.Suga
ŞFMDMFLSÇFŞŞCÖXÖFŞG

Niye sildin lzmdödmddös

*Görüldü.*

Yg.Suga
Oppana neden böyle davranıyorsun ki :/

Şdmdkdösndöfmsmxlsnclcmd

Tamam tamam demiyorum bir şey

Kantine gel de öğle
yemeği yiyelim beraber :)

J.Kookie
Tamam geliyorum

Sevgilim :)

*Görüldü.*

•••

Tepsilerimizle Namjoon hyungun olduğu masaya yan yana oturduk. Namjoon hemen lafa girdi.

"Ben de sana köfte çocuğunun kim olduğunu söyleyecektim ama sanırım sen çoktan öğrendin?"

Yoongi komik bir şekilde gülüp başını salladı. "Eheheheh. Jungkookie'nin saflığı kendini ele verdi."

Namjoon'da gülüp yemek çubuklarını eline aldı. "Ee nasıl anladın anlatsana."

Utanacağım için telaşla söze girdim. "Ben yokken konuşun, hem benimde arkadaşlarım gelicek sizi onlarla tanıştırıyım."

İkiside gülüp başlarıyla onayladılar. Yoongi ek olarak elimin üstünü okşadığında ona dönüp yanağını öptüm. O da kıkırdayıp alnımı, saçlarımın üzerinden öptüğünde Namjoon hyung sahte bir öksürükle kendini hatırlattı.

"Kook! Bak sana kimi getirdik?!"

Jimin'in uzaktan bağırmasıyla o tarafa döndük. Tae'nin ve Jimin'in arasından bana el sallaya Jin hyungu görmemle yerimden fırlayarak onlara doğru koştum.

Üstüne atlayıp, bacaklarımı beline kollarımı da boynuna doladım sıkıca. "Jin hyung! Seni çook özledim! Ne zaman döndün?!"

Jin hyung düşmemem için baldırlarımdan destek verirken kıkırdamasını duydum.

"Oturalım bi' öyle konuşalım. Ayrıca ben de sizi çok özledim~"

Kucağından inip otuz iki diş sırıtmamla beraber ona bakmaya devam ediyordum. Aklıma Yoongi ve Namjoon geldi. Heyecanla hemen elinden tutup, çekiştirerek masanın önüne getirdim onu.

Jin hyungu, Namjoon'un yanına oturtup ben de Yoongi'nin yanındaki yerimi aldım. Namjoon şaşırmış ve dalmış bir şekilde Jin'e bakarken Yoongi de kaşları çatılmış, öfkeyle bana bakıyordu.

Jimin ve Tae'de masanın başına gelmişti. Namjoon ve Yoongi'ye hitaben Jin'i tanıttım. "Namjoon hyung ve Yoongi hyung, bu Jin hyung. Kendisiyle komik bir tanışma hikayemiz var. Ayrıca Taehyung'un da kuzeni. Ha, bu arada bunlar da Tae'yle Jimin."

Masada herkes birbirlerine, tanıştığımıza memnun oldum gibi laflar ederken Yoongi kaşlarını çatmış sadece yemeğiyle ilgileniyordu. Anlamadım niye birden böyle davranmaya başladı ki?

***

🧡

Köfte Sever |YoonKook-Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin