Yg.Suga
JoonKantindeyim ne zaman
gelmeyi düşünüyorsun acaba?*Görüldü.*
Yg.Suga
Olum dellendirmesene adamıGörüldü atıyor birde oç
*Görüldü.*
•••
"Küfür etmeyi kes de karşına bak salak."
Yoongi karşısından gelen sesle başını kaldırıp konuşan kişiye baktı. Namjoon'du.
"Otur otur. Sana bir şey anlatıcam."
Namjoon otururken söyledi. "Yine köfte çocukla olan mesajlarını okutup sence kim diye mi soracaksın?"
"Evet ama bu sefer farklı. Yine kendini fark etmeden belli etti biraz ama hâlâ emin değilim. Baksana konuşmalara."
Yoongi hemen telefonunu açıp, köfte çocuğuyla olan konuşmalarını açtı ve Namjoon'a gösterdi. Namjoon dikkatlice okurken kaşlarını çatıp arkadaşına baktı.
"Eee ne diyorsun? Kim sence?"
"Dur bir dakika, ilk önce bir şey sormam lazım."
"Sor o zaman neyi bekliyon mal?"
"Düzgün konuş Yoongi. Sen bu çocuktan mı hoşlanıyorsun?"
Yoongi bu soruyu hiç beklemediği için bir an dondu. Düşünmeden 'hayır ne alaka olum? İnternetten tanıştığım ve daha nasıl göründüğünü bilmediğim birinden nasıl hoşlanabilirim?' demesi gerekiyordu ama hiç de öyle olmadı.
"Bilmiyorum."
Cevabı tam da Namjoon'un tahmin ettiği gibi olmuştu. Yoongi'nin bir anda modunun düşüp, düşünceli bir hale bürünmesi yüzünden çok da üzerine gitmeyip konuyu değiştirmeye çalıştı.
"Bu arada anladığım kadarıyla aynı klüptesiniz."
Yoongi gözlerini kocaman açıp bir arkadaşına bir de konuşmalarına baktı. Şaşkınlıkla ve mutlulukla ani bir hareketle ayağa kalktı. Kimse böyle bir hareketi beklemediği için kantindeki çoğu göz ikiliye dönmüştü.
"Namjoon ben klübü siklemeyip gitmemeyi düşünüyordum ve klübün başlamasına 5 dakika falan kaldı! Oha dur bir heyecan bastı amk. Gidiyorum ben o zaman?"
Yoongi koşmaya hazırlanmış gidecekken Namjoon kokundan tutup durdurdu. "Dur. Klüpte hangisinin olduğunu anlamak için dün o kalan 7 kişi var mı bak bir."
Yoongi hızla başını salladı. "Tamam!"
Kolunun bırakılmasıyla koşmaya başladı. Çünkü geç kalmak üzereydi ve kesinlikle o klübe yetişmek istiyordu. Saat tam iki olmuştu ve Yoongi klüp odasının önünde duruyordu.
Derin bir nefes alıp, kapıyı tıklattıktan sonra içeri gitmişti. Etrafa bir göz atıp hoca olup olmadığına baktı. Herkes -herkes dediği 8-9 kişiydi- bir tuvalin önünde oturmuş yanındakilerle konuşuyordu.
Tek boş olan, en arka taraftaki yalnız oturan çocuğun yanına gidip yerleşti. Kimseyi tanımadığından yanında oturan çocuğa dönüp bir konuşma başlatacakken, geçen gün kantinde üstüne düşen çocuk olduğunu görmesiyle gülümsedi ve elini uzattı.
"Merhaba, ben Yoongi."
Jungkook beklenmedik bu hareketle ilk başta irkmişti. Ardından Yoongi'yi bekletmeyip hemen elini tutup sıktı ve gülümsedi.
"Ben de Jungkook. Tanıştığıma memnun oldum."
Ellerini birbirlerinden ayırıp sohbet etmeye başladılar.
"Jungkook mu? İsmin çok tanıdık geldi. Daha önceden karşılaşmış mıydık?"
Yoongi'nin sorusuyla, Jungkook'un gülümsemesi artmıştı. "Evet, ilk senemde okulu tanıtmak için sen seçilmiştin. O gün tanışmıştık."
Yoongi o günü hatırlamasıyla gülümsemesi büyüdü. "Hatırladım! O gün çok eğlenmiştim. Neden bir daha görüşmedik ki?"
"Bilmem, sanırım birkaç kişi dedikodu çıkartmıştı ve sen de bir daha benimle konuşmadın."
"Ne?"
"Evet, hatırlamıyor musun?"
"Hayır, hatırlamıyorum. Sadece o çok eğlendiğimiz günü hatırlıyorum. Bir de okulda seni aradığımı."
Yoongi kaşlarını çatıp bakışlarını yere indirerek düşünmeye başladı. Jungkook da o sırada şaşkınca Yoongi'yi izliyordu. Ne demek hiçbir şey hatırlamıyordu?
***
Kalbime bok rengi diyip durmayın be :'c 🤎
Turuncuya mı kaysam :'( 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köfte Sever |YoonKook-Texting|
FanfictionKöfte.sever Hey, hey selam! Yg.Suga Reklamınızda falan oynamam Köfte.sever Oh, yanlış anladın..:c Yoongi, köfte çocuğunu bulmaya çalışır. Bşlngç: {17.06.20} Btş : {22.08.20} #1-yoonkook #1-yoon #5-sugakookie #4-btstexting #5-kookga