"Ben acıktım ya yemek falan yapsanıza"

283 23 73
                                    


(Not: Bunlar Aralık ayındalar yıl 2019BKDJSKDN)

"Ee nasıldı geçen hafta?"

"Anıl dalga mı geçiyorsun?" Diye bağırdım telefonun karşı tarafındaki beyinsize.

"Yoo"

"Balkanların oyun havası kraliçesi Birsen ve imanlı Nihatla geçirdiğim bir gün ne kadar iyi olabilirdi ki?'

"Nagihanda vardı" dedi Anıl gülerken,

"Ay hiç Nagihan deme bana beynimde KISKANIYORSUNUZ KIZIM diye sesi yankılanıyor" yüzümü buruşturdum yine aklıma gelmesiyle,

"Eh bir de Hakan"

"Hele o psikopattan zor kaçtım, tutturdu size büyü yapıp ruhlarınızı yine birleştiricem diye elli saat salak salak büyüler falan yaptı..Allahım"

"Adem'de gelmişti" Anıl komik gibi kahkaha atıyordu birde.

"O mal hakkında hiç konuşmuyorum"

"Hilmide vardı"

"Ee nolmuş"

"Ay Damla bizi çocuk gibi kandırmayı kesermisin? Arkadaş olduk diyince olunmuyor bakarken nasıl içinin titrediğini hala görebiliyoruz"

"Napabilirim? Benim elimde olan bir şey mi?' dedim Anıl'a dolmaya başlayan gözlerimi kırparak,

"Abi barışın artık sizde rahatlayın bizde. Yemin ediyorum siz böyleyken arada olan bize oluyor şu halimize bak bi dansöz kıyafeti giyinip oynamadığım kaldı."

"Siktirip gitmeseydi o da"

"Öf Damla tamam hatalı ama çocuk süründü ya. Sen üzüldün de Hilmicem üzülmedi bütün gün hatunlarla barlarda ortam yaptı falan mı sanıyorsun? LAN CAMIŞ GİBİ UYUYAN ÇOCUK GECELERİ GULYABANİ GİBİ DOLANIYORDU"

"Bana bak sen bilirsin bu o arada hiç sevgili falan yapmadı demi, yani bara falan gitmedi kız düşürmedi"

"He Damla bir minibüs kiraladık hatta Hilmicem pavyonlardan karıları toplayıp evde teker teker sikiyordu, manyakmısın ya ne karısı, ne pavyonu ne barı. Çocuğu her gece 60 yaşında amcaların içip Azer Bülbül söylediği meyhanelerden topluyorduk. Hem hayırdır efenim siz yaaani merak falan etmeler"

"Sanane be ederim sevgilim değil mi sonuçta..yani eski sevgilim" Aferin Damla şu an kafanı boka batırdın bu performansın devamını da bekliyorum. Sıçtın bir de sıva şimdi..

"Ya ne biliyim instagramda mutlu gözüküyordu..ayrıca Eslemle falan fotoğraflar atmalar ben şey diye düşündüm.."

"Sen kendine bak Damla hanım her gün resim atıyorsun bir de gülümsemeler, mutlu gibi gözükmeler, kahkahalar. Hilmicem instagrammı kullanıyor sanki eline telefonu zorla veriyorduk yoksa fanlar çocuğu diri diri gömecekti Allah korusun benim kadar olmasa bile bir yakışıklı mahrum olacaktı dünyadan"

"Sen beni niye aradın ya?" Dedim Anıl'a,

"Ha şey,  malumunuz yarın 31 Aralık yaani yeni yıla giricez, bende diyorumki toplanalım benim evde ya da Muratın bilmiyorum-"

"Yok saol ben bir tane daha Hakan tranvası yaşayamam. Zaten panoramada yıl boyunca ruhlarınızı birleştiricem diye tıslıyordu hala korkuyorum"

"Bu sefer biz bize olcaz ama kanka. Dış etkenler yok Adem gibi yani Hilmiyle istediğiniz kadar cilveleşebilirsiniz"

"Kes sesini Anıl"

"Yani geliyormusun? Tabii ki geliyorsun hatta bugün gel kanka baya bir de kıyafet al bavulla gel yani"

Gözlerini Yıldızlarda Tut /HildamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin