Damla pow
Kendi videolarıma sıra geldiğinde masanın oraya oturdum ve derin bir nefes alarak açılmasını bekledim ilk olarak gerizekalı Efecan ve Duygu'm la başlamıştı. Bir sürü konuştular ve fark ettim de ne kadar özlemişim son olarak da Hilmicem'e selam gönderdi Efecan. Tanıştıkları için hey burda konu benim demek istedim ama olmazdı. Annem, babam, Serkay, arkadaşlarım hepsi teker teker göndermişti ve kontrolüm dışında ağlıyordum.
Murat ve Anıl'ın sevgilileri de video göndermişti tabii biz sapız mal mal bakmıştık hatta Murat bir ara baya duygusallaşıp ağladı falan kıyamam ben ona.
Her neyse bu can sıkıcı bölümleri hızlı geçiyorum. Her zaman ki gibi çok sevgili adamıza geldik ve mekanımız olan sahile kafa yapmaya gittik Hilmicem Anıl'a ne kadar uykusu olduğunu anlatıyordu Murat ise bana dönmüş hava ve kum çok sıcak ya diye bir şeyler anlatıyordu. Kütüğün üzerine oturduğumuzda bu sefer denizi izlemeye başladık ve Anıl bize İlayda'yı anlatmaya başladı.
"Onu çok seviyorum evet bazen kıskanç çekilmez olabiliyor ama iyiki tanışmışım" tarzı şeyler geveliyordu hayır benim içim daralmıştı ki bu sefer Murat Lera'yı anlatmaya başladı. Çok güzel gözleri varmış, çok tatlıymış biraz daha dursam kusacaktım Hilmicem'e döndüğümde sabır diliyor gibi gözüküyordu göz devirip Murat'ı dinliyormuş gibi yapmaya devam ettim."Çok sevgili arkadaşlarım bizim de sevgililerimiz oldu bize aşkı anlatmanıza gerek yok" Hilmicem uyuşuk uyuşuk konuştu ve denizi izleme eylemine devam etti.
"Damla"
"Efendim Murat?"
"Senin bir Orçun vardı ne oldu ona?"
Göz devirerek bu saçma soruya yanıt verdim,
"Kışlık turşu konservesi yaptım seneye kışa köpeklere vericem""Ne olmuş olabilir Murat ayrıldık işte"
"Tamam da neden?" Bu sefer Anıl sormuştu,
"Sizi niye bu kadar alakadar etti ya"
"Malum siz sapsınız bizim sevgililerimiz varya" Murat gülümseyerek bana baktı belli ki dalga geçiyordu pislik bende ayağımla yavaşça vurdum.
"Anlatmayacakmısın?"
"Tamam yeter Murat. Geçmiş gitmiş ayrılmışlar işte uzatmaya gerek yok" Hilmicem Murat'ın yüzüne bakma gereği bile duymadan hızlı hızlı konuştu.
Ne oldu yine bu çift kişilikli manyağa? Habire duygu değişimi yaşıyor valla psikopat.
"Aynen ya kapatalım konuyu" diyerek bende Hilmicem'in dediğini onayladım.
"Hilmicem ya sen de her survivor da biriyle shipleniyorsun "
Duyduğum sesle arkamı döndüm ce sesin sahibine baktım. SEVGİLİ YAĞMUR.
"Konuyla ne alaka canım benim?" Sahte olduğu her şekilde anlaşılan bir gülümsemeyle Yağmur'a bu soruyu yönelttim.
"Bilmem malum bu yılda belki birileriyle olmuştur" şimdi gerizekalı gerizekalı sırıtıyordu demek istediğini hepimiz anlamıştık ama Hilmicem'in umurunda değildi ama belli ki Anıl devam ettirmek istiyordu.
"Nasıl biriymiş o biri"
"Böyle sarışın, güzel, genç, İzmirli, iyi bir yarışmacı, mükemmel bir insan" bu sefer daha da sırıttı salak.
"Ha sen Damladan mı bahsediyorsun?" Murat Yağmur'a bakarak ciddi bir şekilde sordu biz kendimizi gülmemek için zorlarken Yağmur'un surat yerlere düşmüştü çoktan.
"Nerden çıkarttın onu ya?" Bu sefer alıngan bir ses tonuyla Murat'a döndü Yağmur. Cevabını ise Hilmicem verdi,
"E söylediklerinin hepsi Damlayla uyuşuyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerini Yıldızlarda Tut /Hildam
Fanfic"Yıldızlar hep bizim için parlayacak" ✨2020✨ •Tekrar Hildam'la buradayım. Hildam'ı unutmadık, unutmayız da.