“Zul.. Wani ada benda nak bagi tau…” Suaranya tersekat-sekat
“Tunggu sampai baru bagitau. I don’t want to interrupt this flying feelings..” Balas Zul dan dia menggenggam tangan Wani yang duduk disebelahnya.
Setelah hamper 2 jam bergerak. Zul mengarahkan pemanduannya ke susur keluar Seremban/Port Dickson.
“Nak pergi mana ni..” Soal Wani.
“Untuk bersama awak. Masa dan ketika itu akan tiba. Maaf! Saya terpaksa buat macam ni. Kalau tak awak mengelak. Kita cuti tau besok, baik awak beritahu boss,” kata Zul.
“Ha…Tidur sini ke? Ishh… apa lagi lah bala nak menimpa aku ni…” Desas hati Wani.
“Zul, we plan properly boleh?” rayu Wani.
“Be with it dear… just you and me… no reason….,” jelas Zul.
“Saya takut kecewa..”Jelas Wani.
“Saya pun..”Balas Zul.
Setibanya di sebuah tempat pernginan terkemuka, mereka membuat urusan check in dan beredar ke pekan Port Dickson untuk makan tengahari walau jam menunjukkan hamper jam 2. Perut diisi sambil Zul membeli air dan juga makanan ringan.
Mereka kembali ke Chalet. “U bawak ni jelah. Berus gigi je bawak…” Ujar Zul sambil menghulurkan sebuah beg kertas. “Cukup untuk petang ni dan sampai besok. Dun worry…” mereka bergerak kearah bilik. Mereka berjalan beriringan.
Keadaan bilik telahpun sejuk. Wani masuk kebilik air. Zul membuka pintu sliding dan merehatkan dirinya dikerusi meghadap laut. Rumah yang terletak diatas laut itu memang mengasyikkan. Angin bertiup sepoi2 kearah muka.
Wani datang dari belakang dan menyapa Zul lalu duduk disebelah Zul. Tangannya mengelus-elus manja tangan Zul dan dia memulakan bicara.
“Erm… Awak… Saya terharu awak propose saya depan orang tua saya. Cuma saya takut tak mampu kalau awak ada meletakkan harapan yang terlalu tinggi..”Terang Wani.
“Jangan risau. Harapan saya lebih tinggi selepas ini,” Jelas Zul lantas dia menarik bahu Wani dan mengucup dahi Wani. Wani memejamkan matanya sambil berkira-kira sesuatu. Dilentokkan kepalanya kedada Zul. Dan sebelah tangannya diletakkan di perut Zul sambil mnegusap2 perut dan dada Zul. Didongakkan kepalanya sikit dan direnung mata lelaki yang melamarnya beberapa jam yang lalu.
Bibir mereka bertaut buat kali pertama. Bagaikan renjatan oleh keduanya apabila bibir mereka bersentuhan. Sentuhan yang lembut. Dinikmati oleh sepasang kekasih. Wani kini mengusap dada Zul dari luar baju. Zul memimpin Wani untuk kedalam bilik. Diteruskan sessi percumbuan yang semakin lama semakin berahi itu. Zul memeluk Wani erat dari belakang sentuhan badan dan gomolan dari Zul kebeberapa titik di bahagian tengkuk dan bahu Wani telah menyebabkan ransangan yang semakin menjalar. Perut dan pinggang Wani diusap dari belakang dan membisikkan erangan yang erotis. Terliang liuk badan Wani menghadapi serangan sedemikian dari Zul. Punggungnya dirapatkan ke arah senjata milik Zul. Dia tercengang melopong bila merasakan sesuatu yang tersepit diantara punggungnya itu dirasakan meronta-ronta.
Zul menarik bajunya keatas dan melepaskan dari batang tubuhnya. Dia menolak T-shir yang dipakai Wani dan menyelak keatas. Dia menolak Wani keatas katil dan terus mengucup bibir Wani yang terbuka. Usahanya untuk meneruskan ransangan terhadap Wani diteruskan dengan menggomol leher dan juga gigtan manja di pangkal leher Wani. Akibat ransangan itu, hormon-hormon Wani telah mendapat signal untuk merembeskan lebih banyak cecair hikmat yang bakal keluar dari rekahan nikmat. T-shirtnya dicampakkan entah kemana. Mulutnya tak berhenti dengan erangan manja. Jarinya meramas-ramas rambut Zul. Sesekali dia melakukan serangan juga kearah leher dan telinga Zul. Mengelinjang juga Zul menahan asakan Wani.
Tangan Zul menarik bra maroon yang membaluti gunung berkembar Wani. Wani membantu Zul dengan melepaskan kancing bra dan dilucutkan lalu dicampak ke lantai. Zul dengan tenang melahap puting kiri Wani sambil sebelah lagi tangannya meramas lebut buah dada Wani yang mengeras. Puitngnya semakin timbul dengan permainan rancak Zul. Zul menghentikan seketika serangannya.
Tangan Wani memegang pinggan Zul dan dibawa tangannya kearah kancing seluar. Dibukanya tali pinggang dan kancing seluar. Zipnya dilorotkan perlahan dan dia melepaskan seluar Zul dan boxernya kebawah. Nah! Ketengan yang semakin menegang. Dapat dilihat senjata itu masih lagi mengeras dan mengembang. Terbeliak matanya. Disentuhnya. Pertama kali dia menyentuh ‘barang’ kepunyaan Zul yang meneruskan proses pengembangan. Tak dapat digenggamnya dengan sebelah tangan. Dia mendesah sambil menelan airliurnya. Bibir bawahnya digigit-gigit oleh oleh Zul.
Rocohan itu terhenti apa bila Zul mula untuk membuka seluar Wani. Kancing seluarnya dibuka dan Dengan sekali rentap seluar dan seluar dalamnya dicabut oleh Zul.
Wani terpinga-pinga malu apabila berkadaan begini. Lubang nikmatnya dapat dilihat oleh Zul. Bulu-bulu halus berbentuk string yang di buat oleh Wani.
“Its cute and sexy..” bisik Zul sambil jarinya mengulit di bahagian bulu yang nipis itu.
Wani terus mengucup bibir Zul dengan penuh nafsu dan mengulum lidah yang dihulurkan oleh Zul. Tangannya merocoh lembuh senjata kekar yang berurat itu.
Zul menolak wani kebelakang dan terbaring. Dia membuka kaki Wani dan bergerak diantara celah kaki. Tangannya menggosok-gosok peha Wani dan direndahkan kepalanya diantara rekahan celah kangkang itu. Lidahnya pantas menjilat belahan itu yang semakin becak dan basah.
Wani menjadi tidak keruan ngkara perbuatan itu. Nafasnya tersekat-sekat. Suaranya hendak dikeluarkan namun tersekat ditekaknya. Rasa nikmat mula besarang di hujung anggotanya. Tapak tangan tangan dan tapak kaki menjalar kesegenap inci tubuh. Jilatan dan sedutan kini dilakukan oleh Zul pada biji mutiara sebesar kacang bol yang tersembul. Ianya menjadi semakin sensitif. Kepalanya dipalingkan kekiri dan kekanan. Suaranya tersekat antara meronta kesedapan dan menahan nafsu keghairahan. Nikmatnya kini semakin menjalar sehingga terbit bintik-bintik pada kulitnya.
Zul tidak menghiraukankkeadaan Wani. Dia focus kepada keasyikannya melahap lubang nikmat. Adakala dia menjolok sedalam mungkin menggunakan lidah. Air yang terbit semakin banyak dihirupnya penuh nafsu bagi menambahkan sensasi. JIlatan keatas biji mutiara itu kekadang dilakukan secara keatas kebawah. Kekadang dia menukar alunan dengan melakukan gerakan membulat. Adakalanya dia menyedut biji itu semahunya.
Rasa kegelian yang hamper memuncak mengakibatkan tubuh wani terangkat. Punggungnya terangkat elentik dan seranya dengan itu dia mendesah kuat dan secara otomatik menghamburkan pancutan air ke tilam dan mengelinjang kenikmatan sambil menjerit manja menyebut nama Zul. Dia tepaksa mengarahkan Zul untuk berhenti dari terus melakukan aksi seterusnya dan hasilnya pancutan kedua yang lebh hebat dan gigilan bersama jeritan terbit serentak dan akhirnya Wani longlai diatas katil dan mengatur semula nafas dengan memejamkan mata.
Sensasi yang berlainan kali ini dirasakan oleh Wani.
Zul mengucup bibr Wani dan seterusnya mengungkapkan kata cinta dan terkejutnya dengan kebolehan Wani beraksi. Wani tersipu malu dengan keadaan itu dan meramas Zakar yang mengembang itu. Tanpa disuruh Wani cuba memasukkan kedalam mulutnya. Tetapi ditolak baik oleh Zul yang membaringkan Wani semula.
Zul menggenggam batangnya dan membuka luas kaki Wani.
Wani kerisauan melihat keadaan ini. Besar dan panjang. Gagah. Harap bertahan lama. Dipaunya Zul dan dia berbisik. “I’m ready for it, jgn terkejut..”Bisik Wani dan mencium telinga dan leher Zul dengan bernafsu.
Sasaran senjata itu telah dikenal pasti. Di geselkan kepermukaan lembah berair yang merembeskan cecair tadi. Diketuknya kepala senjata yang kemerahan itu pada permukaan pintu sebagai salam. Digesel-geselkan pada cecair yang keluar agar batangnya licin. Zul menarik nafas dan beliau menolak dengan perlahan masuk kedalam rekahan kecil itu.
“Arghhhh…”Desah Wani. Ditolaknya suku kedalam dan dibiarkan sebentar sambil menolak perlahan secara perlahan-lahan. Terasa dinding ofaraj Wani memberikan kerjasama dengan memberikan genggaman hangat. Zul menarik keluar sedikit zakarnya.
“You ready?” Dia berbisik kepada Wani.
“Yes… Arghhh..” Wani membalas bersama desahan panjang. Terus Zul menolak kedalam semula. Dia memulakan rentak perlahan dan akhirnya dia merapatkan kerandutnya bersama dengan hentakan kecil. Wani melopong menahan kenikmatan. Apabila kepala zakar Zul dirasakan bersentuh dengan pangkal rahimnya, Wani klimaks lagi. Satu Erangan panjang dihasilkan dan memenuhi rongga irama bilik itu.
Apabila Zul melakukan sesi tarikan kebelakang, Mulut Wani melopong lagi. Dia merasakan bagai seluruh isi perutnya hendak ditarik keluar. Cecair yang dihasil membantu melicin keadaan. Dayungan yang tadinya bersifat romantic dan perlahan kini bertambah laju. Wani semakin terkumat kamit jmenjerit. Posisi missionary yang diakukan oleh Zul membuatkan Wani menggila dengan desahan-desahan panjang.
Paip yang vertakung kini tidak dapat menahan tekanan yang dihasilkan melalui gerakan sorong tarik. Saat Zul menarik keluar batangnya dari kemaluan Wani. Berbunyi “PLOP!” dan air nikmat itu di semburkan di atas perut dan dada wani. Kedua-duanya terdampar keletihan. Wani memenjamkan matanya.
Air matanya berderai. Dia terisak-isak. “Zul, saya dah takde dara..” Sesalnya. “Jangan tinggalkan saya… I Love you so much..” Ujar Wani.
Zul memeluk kemas Wani. “Saya dah agak semua itu. Saya tak kisah. Asal awak bersama saya keakhir hayat…” Terus dia mengucup dahi Wani sambil menyapu airmata yang berguguran."Love when you know me more sayang," tambah zul lagi sambil memeluk erat kekasihnya.
Selesai mandi bersama, mereka keluar makan malam istimewa yang ditempah oleh Zul. Wani memakai long dress yang dihadiahkan oleh Zul.
Malam itu nafsu mereka berdua membara lagi. Segala teknik dan skill dicuba oleh mereka. Benih-benih cinta yang patut disemaikan tertumpah di merata bahagian tubuh Wani. Begitu juga Wani yang memancutkan banyak sekali cairan nafsu yang terbit angkara kenakalan Zul.
Mereka bertolak semula ke kota damansara pada keesokan harinya. Wani agak sukar berjalan angkara tikaman bertubi-tubi dari kekasihnya. Perutnya terasa sengal dan kejang. Kemaluannya perit tapi sedap. Wajahnya nampak berseri.
YOU ARE READING
Suatu Perjalanan
RandomPercubaan pertama... Persahabatan.. realiti kehidupan... Kebijaksanaan... keputusan dalam mengharungi kehidupan... persekitaran...