Sebelas

3.9K 57 6
                                    

“Lambat pulak lif ni pegi tingkat 6…”gelisah Zul memerhati lampu lif.
“604 sini… tu dia 608..” Senyum Zul sambil melangkah laju.
 
Segera cuba dibukanya pintu grill yang tidak berkunci. Dibukanya pintu yang tidak berkunci juga. Gelap sahaja keadaan rumah ini.
“Tutup pintu..” suara manja yang amat dikenali itu.
 
Zul menutup pintu gril dan menguncinya. Begitu juga dengan pintu utama. Tangannya mahu memetik suiz lampu yang berdekatan. Tangannya terus dipegang dan di genggam erat oleh Wani.
 
“Tak payah lampu ye…. “bibir Zul terus dipagut Wani. Pautan bibir kedua insan yang dahaga itu berterusan. Tikaman lidah yang berlawanan hebat menyebabkan keduanya tercungap.
 
Ditolak tubuh Wani menghimpit kedinding dan dijilat leher Wani sambil menggitgit dengan rakus. Tangan Zul tidak diam. Menjalar keseluruh tubuh Wani. Tangan Wani melingkari leher Zul sambil badannya dihimpit kearah dinding. Kaki Wani di kuakkan dan diangkat oleh Zul yang telah siap menyediakan kuda-kuda bagi menampung berat Wani.
 
Kini kaki Wani melingkari pinggang Zul. Berterusan mereka beradu kehandalan skill masing-masing. Wani telahpun turun dari dukungan Zul di tepi dinding dihadapan pintu masuk kerumahnya. Namun ciuman dan sentuhan-sentuhan liar dari Zul menyebabkan Wani terus gelisah dan ternanti-nanti serangan seterusnya dari Zul.
 
Mereka tidak melepaskan bibr masing-masing. Jari jemari Wani kemas berada dicelahan jari Zul. Sambil melangkah menuju kea rah sofa yang terletak diruang tamu. Kalau diikutkan jaraknya hanya beberapa meter sahaja dari pintu masuk. Namum keasyikkan setiap sentuhan yang mengghairahkan itu melwatkan mereka sampai kedestinasi.
 
Aksi pelukan, ramasan dan sentuhan yang erotis menyebabkan desahan Wani semakin galak dan garang. Langkah pasangan ini tidaj stabil kerana keasyikkan mereka melakukan foreplay. Setibanya di tengah ruang tamu itu, mereka berhenti seketika. Kini barulah Zul melihat kekasihnya itu dengan jelas walau didalam samar. Dengan hanya diterangi dari langsir pintu sliding yang terbuka. Wani menyingkap t-shirt Zul keatas dan melorotkan Jeans yang dipakai. Zul cuba untuk melakukan perkara yang sama pada Wani. Namun ditepis oleh Wani.
 
“Syhhh… Biar saya yang kemudi…”ujar Wani dengan suara manjanya.
 
Tali baju tidurnya di lepaskan kedua-duanya ke lengan. Namun bajunya itu tidak melorot sendiri dan tersangkut didadanya yang membukit itu. Wani duduk dipangkuan Zul yang kini hanya memakai boxernya sahaja. Tanpa membuang masa, Wani menarik tangan Zul kearah dadanya. Sebelah lagi jari Wani menggenggam erat jari Zul dan dibawa ke Mulutnya. Apabila tapak tangan kiri Zul mendarat di permukaan dadanya yang masih berlapik dengan kain renda itu, mulut Wani pantas menghisap jari telunjuk tangan kanan Zul.
 
Zul meramas keras buah dada Wani dan melepaskan baju tidur Wani itu. Walaupun jarinya masih lagi dikulum oleh Wani, rasa sensasi yang timbul akibat gerakan itu cukup untuk menambah keghairahan yang tidak dapat dibendung lagi. Baju Wani direntap kebawah dan hasilnya buah dada kiri wani melantun bergegaran dan terus digigit putingnya. Tangan kiri Zul melumat-lumatkan puting kanan Wani yang menegang.
 
Wani bangun dari pangkuan Zul dan berdiri membelakangi Zul lantas dia menjatuhkan dress tidur pendeknya dan mendedahkan punggungnya yang gebu. Sambil dia melakukan satu gerakan yang melentikkan lagi punggungnya, tangan kanan Zul pantas menampar punggung Wani. Terus dia mendakap wani dan kembali kepangkuan Zul. Aksi itu telah menambahkan sensasi yang luar biasa. Empangan air nafsu Wani semakin galak merembeskan cecairnya. Beliau yang sedang digomol oleh Zul dari arah belakangnya merasa bahawa bahagian segitiga nya diusik oleh jemari Zul.
 
Telinga dan leher Wani dijilat oleh Zul. Entah berapa banya peta-peta cinta yang dizahirkan oleh Zul kepada leher kekasihnya itu. Jarinya tidak henti menggentel biji mutiara dicelahan itu yang semakin mengembang besar.
 
Wani mengejang kecil seperti terkena renjatan. Zul tidak menghentikan gentelan yang semakin dilajukan. “Burst it sayang…” Wani membisikkan perlahan kepada telinga wani. Rangkulannya diperketatkan agar Wani lebih selesa sambil menmbah sensati getaran dalam gerakan jarinya.
 
“Owhhh…YESSS!!!” Wani kejang sambil melentikkan badannya keatas dan limpahan kecil air gatalnya dilepaskan ke laintai. Dia kegelinjangan dan kembali menyusun pernafasannya.
Dia menurunkan dirinya kini untuk berada dicelahan kangkang Zul.
 
Boxer Zul dilorotkan dan senjata kesuma Zul  melantun kekerasan. Digenggam dan diamati senjata yang pernah memuaskannya dulu. Direnungnya mata Zul sambil bibirnya merapatkan ke arah kepala yang mengembang itu. Lidahnya terjelir membersihkan air yang terbit dari mulut zakat zul.
 
“Ccchuuuupppp!!” Wani memberikan sati ciuman pada mulut yang tersenyum. Ibu jarinya menggesel-gesel kepala yang mengembang itu. Zul kegelian. Geselannya semakin kasar dan lantas dia terus membuka mulutnya dan menjamah kepala zakar Zul umpama sedang memakan aiskrim.
 
Terbeliak mata Zul. Tatkala Wani melakukan aksi erotis tersebut. Kuluman yang cukup mengasyikkan itu sungguh dilayan oleh Zul. Wani tidak menghiraukan lagi kegelian yang dialami oleh Zul. Dia terus fokus dalam usahnya untuk memasukkan senjata itu kesemua dalam mulutnya. Akibat dari lelehan air liur Wani yang semakin banyak itu menghasilkan bunyi berdecit.
 
Kantung telur zul kini berada didalam mulutnya dan dijilat-jilat sehingga Zul kehilangan suara dan anak matanya semakin hilang.
 
Permainan bakal berakhir sekiranya Zul terus terpesona dengan gerakan Wani. Dia mengumpulkan tenaganya dan menghentikan Wani lantas menyuruh Wani untuk melentikkan punggungnya kearahnya yang berdiri membelakangi Wani. Sebeah kaki Wani diata sofa 3 seater. Badannya dijatuhkan sedikit di arm rest sofa itu.
 
Zul memacu senjatanya kearah liang nikmat Wani yang terkemut-kemut merembeskan cecair nafsu. Digeselkan kepalanya kea rah biji yang tersembul dan ditolaknya perlahan. Wani melopong tidak mengeluarkan suara. Ianya tersekat dikerongkongnya.
 
Zul menarik kembali senjatanya untuk keluar. Tindakan itu mendatangkan kegelian dan juga kelegaan kepada Wani untuk seketika. Sedang asyik menikmati tarikan. Satu tolakan terus dilakukan Zul dan Wani menjerit sambil tangannya mencari sesuatu untuk dipegang sementara sebelah lagi menahan rejaman yang dilakukan.
 
Gerakan beritma keluar masuk yang dilakukan Zul menyebahkan Wani tidak lagi mampu menahan gelora. Mulutnya terpaksa ditekup menggunakan bantal yang di gapainya. Sensasi dari pertemuan kepala zakar zul yang mengembang itu dapat dirasakan padat kedinding farajnya. Setiap bintikan gerutu yang terbit dari tepi kepala nya itu menghasilkan sensasi yang dizahirkan dengan lopongan dan juga desahan erotis.
 
Zul melajukan dayungan. Wani juga tidak kurang hebatnya. Kepalanya digelengkan kekiri dan kekanan menahan asaka bertubi-tubi. Dia mula meracau dengan kata-kata lucah untuk mempercepatkan permainan yang semakin kepenguhujung.
 
Akhkirnya Zul mencabut zakarnya dan terus dihalakan ke punggung Wani dan tembakan demi tembakan di lepaskan kearah belakang Wani…
 
“Arghhhh…”Zul mendengus.
 
“Satu….Dua…Tiga…Empat… Lima… Enam… Tujuh… Lapan….” Wani mengira dalam hati jumlah cairan hangat yang dilepaskan.
 
Zul terkulai di sisi Wani. Wani bergerak kearah tandas dan membiarkan Zul terduduk diatas sofa itu. Sejurus kemudia dia berkemban tuala dan membaa kain lap untuk mengelap lantai dan sisa-sisa benih yang tersasar. Di tariknya tangan kekasihnya itu untuk bangun dan bergerak kearah bilik air membersihkan diri. Wani mengutip Baju-baju yang bertaburan.
 
Wani baring diatas katilnya sambil memerhatikan Zul yang berada dalam bilik mandi. Apabila keluar, Wani menghulurkan tuala untuk Zul mengelap bintik2 air. Dia didakap oleh Zul dan memberikan ciuman.
 
“See tengok ni dah naik balik la…”Kata Zul sambil menunjukkan senjatanya yang sedang mengembang.
 
Wani terus menggomol kembali senjata Zul semahunya. Maka terbitlah aksi-aksi yang lebih menghairahkan dari babak awal tadi.
 
Usai melakukanyya untuk kali kedua pada malam itu, Wani bersuara. “Zul, kita ni macam mana?”.
“Sayang, ni last tau kita macam ni. Nak yang halal dah. Tak lama lagi..” sambil memeluk Wani.
“Tak menyesal ke sebab tak tau sejarah Wani?” Tanya Wani Jujur.
“Sejarah kan. Boleh kaji dan baiki untuk masa depan. Dalam lipatan je dah. Tak perlu buka aib untuk mencari kebenaran. Saya bukan manusia sempurna bila mana kesempurnaan itu datangnya dari awak..” Luah Zul sambil merenung mata Wani. Pandangan ikhlas dan sayu itu menyebabkan mata Wani berkaca.
“Dah sayang, tak mau nangis lah. Jom.. Zul balik dulu. Besok kita kerja kan…” Ujar Zul.
 
“Zul..! Keliling ni….,” Jerit Wani apanila melihat peta cinta dilehernya. Habis keliling kelihatan kemerahan.
 
 

Suatu PerjalananWhere stories live. Discover now