Jumaat.
“Beratnya mata ni… Kan best kalau boleh tidur lagi. Barulah seronok…” Desah Wani sambil menggeliat. Dilihat jam di telefon bimbitnya. 6.15.
Dia akur dengan panggilan ilahi. Usai menunaikan solat. Dia menelefon seseorang.
“Bangun dah. Solat subuh dulu…”Pesannya serius.
Selepas itu dia menanggalkan baju dan seluar pendek. Katilnya dikemas ala kadar. Dia menyanggul rambutnya dan melangkah masuk kedalam bilik mandi. Air bercucuran turun dari shower.
“Malam ni nak balik kampung dah… seronoknya…” ujarnya dalam hati sambil menempelkan foundation ke mukanya. Sesekali dia merenung jam dinding. Baru jam 6.45. Hari ini dia mengenakan baju kurung kuning cair dan tudung shawl segera.
“Cantik jugak aku ni… ok dah boleh kawin besok…” ujarnya dalam hati sambil tersengih seperti kerang busuk.
“Hai Zul.. Assalamualaikum….” Ucap Wani ceria sebaik Zul melangkah kedalam keretanya. Hari ini giliran dia memandu teman sepejabatnya itu.
“Eh macam sedondon pulak kita. macam jodoh ni....” kata Zul sambil membulatkan mata dan tersenyum.
“Ha.. elok la.. saya nak balik kampung petang ni. Nak ikut?” Soal Wani dengan nada gurau. Dia mengharapkan agar Zul tidak mahu mengikut.
“Boleh je… “ balas Zul selamba.
“Ahh… sudah… aku ajak ayam je… kenapa jadik lembu plak…. Dia nak ikut…. Aduiiii…. Sah banyak soalan abah ngan ummi ni nanti……” Desus hatinya. Walau risau dia tetap senyum dngan harapan Zul tidak jadi mengikutinya. Mungkin dia akan membatalkan niatnya tengahari nanti.
Mereka singgah di gerai Kak Zah pagi itu untuk sarapan bersama. Beberapa rakan sepejabat telah pun berada di situ melambaikan tangan kearah mereka.
Hati Wani berdegup kencang. Dia melihat susuk lelaki yang seakan dikenali duduk semeja dengan Kak Zah. Nampak ceria wajah Kak Zah yang tersenyum dan tertawa manja bersama pelanggan. Wani mengabaikan perasaan was-wasnya. Dia terus memesan minuman dan makanan untuk dibungkus. Dia terus duduk bersama rakan-rakannya. Matanya masih memerhati susuk tubuh lelaki yang berborak dengan Kak Zah. Diamatinya gaya rambut. Masih sama seperti yang dikenali oleh Wani. Bukan setakat masa yang singkat tetapi masa yang lama.
Dia mencapai telefonnya dan mengambil gambar itu. Jarinya pantas menekan-nekan skrin telefon.
“Kak, Along dah pergi kerja ke?”Mesej fihantar. Selang beberapa minit.
“Along, Outstation ke Terengganu. Kenapa tu Wani?” Balasan dari kakak iparnya.
“Tak pe lah kak. Ingat nak ajak dia balik kg..”Balas Wani.
Jam 4.00 petang.
“Tinggggg!!!” Mesej whatsapp Wani berbunyi.
Zul : Malam ni jam berapa?
Wani : lepas kerja terus la. Saya hantar awak n awak amik la apa2 baju pun.
Zul : Ok.
Tepat jam 5.30, mereka beredar dari pejabat menuju kekereta. Kelibat lelaki tadi kali ini dilihat berjalan berpegangan tangan bersama Kak Zah. Terus Wani menarik lengan Zul untuk berjalan kearah lain.
“kenapa?” Soal Zul Terpinga-pinga
“Saya nak beli makanan sikit. Lapar” Ujar Wani sambil matanya melilau.
Terus Wani meneruskan langkah menuju kedai menjual waffle dan membelinya. Diserahkan kunci keretanya kepada Zul dan mereka kini menuju ke rumah Wani untuk mengambil beg pakaian. Selesai mengambil pakaian dan bersiap-siap. Zul menelefon dan mengatakan dia akan mengambil Wani dan pulang ke kampung Wani dengan menaiki keretanya. Wani hanya mengikut sahaja, Perjalanan yan gmengambil masa lebih kurang 3 jam itu bukanlah sukar kerana ia berdekatan dengan susur keluar lebuhraya
Zul menelefon Wani untuk menukar sikit rancangcan. Dia akan mengambil Wani dalam 30 minit lagi. Wani akur lagipun lebih mudah begitu. Beg pakaian untuk bekalan 3 hari telah pun siap semenjak malam tadi. Wani keluar dari bilik air tanpa Seurat benang. Dia selesa berkeadaan begitu memandangkan itu adalah biliknya. “Alamak! Langsir tak tutup…” Terus Wani melangkah laju menutup langsir.
Wani berdiri dihadapan cermin sambil melihat ke tubuhnya. Perutnya dikuis-kuis. “Lemak banyak ni, kena diet..,” katanya dalam hati. Diteruskan penjelajahan ke bawah pusat. “Hehe… comel kan stail macam ni. Nipis je…” sambil mengulit kawasan segitiga emasnya yang comel bergaya landing strip. Jarinya pantas mengoles bibir kemaluannya yang tembam itu. “hermmm….. syok pulak!”Desahnya halus. Matanya memerhatikan jam. Membutang matanya bila melihat tinggal 10 minit lagi Zul akan sampai. Terus dia mencapai pakaiannya dan menyarungnya dengan tergesa-gesa.
Baju tanpa lengan dengan jaket hitam sebab takut kesejukan dalam kereta dan juga seluar palazzo hitam supaya dia selesa. Sebaik sahaja barang dimasukkan ke bahagian belakang kereta, Wani bertanya kepada Zul, “Kita nak makan kat mana ni?”. “Kunyah kat mulut… kunyah-kunyah telan..” gelak Zul sambil menjawab soalan Wani.
Wani memuncungkan mulutnya. “Main-main pulak,” kata Wani geram. “Adoi! Sakitlah…!” Wani menjerit. Pipinya dicubit-cubit dan ditarik Zul. Zul hanya mentertawakan Wani yang dilihatnya semakin comel membuat reaksi merajuk itu. Mereka singgah di Kedai makan yang berdekatan dengan Puchong. Wani memberikan arahan mudah kepada Zul untuk keluar di Yong Peng Selatan. Tangan dua insan ini bersatu sebaik sahaja mereka melangkah masuk kedalam kereta untuk meneruskan perjalanan dari Puchong.
Suasana semakin sepi apabila mereka masuk ke lebuhraya Elite dari USJ. Zul memasang lagu yang bersifat keras supaya tidak terpersona. Wani memandang keluar jendela sambil tersenyum. Selesa dalam kereta Camry ni katanya dalam hati. Hatinya berbunga, biarkan Zul tidak pernah melafazkan kata cinta, dan Wani sendiri tidak pernah meluahkan kata saying, Namun disudut hatinya, itulah yang terbaik.
Zul memberhentikan keretaya di RNR. Dia bergegas keluar dan menuju ke tandas. Wani dibiarkan dalam kereta. Agak legang suasana di RNR itu. Jaket hitamnya telah ditanggalkan dan diletakkan kebelakang.
“Fuh lega!! Notty kau ye..”Desas hati Zul sambil mengeluarkan zakarnya dari boxernya. Mencanak batang berurat kekar itu. Cukup dijaga kesihatannya. “Cepatla turun..” katanya sambil mengetuk-ngetuk kepala lututnya. Turunla sedikit kekerasan batangnya. “Haih… ni kalau kena raba, tak tau la.. nasib la Wani…” katanya sambil mencuci dan mengelap alat sulitnya dan dizipkan kembali dalam seluarnya.
Dia masuk kereta dan melihat Wani membaringkan kerusi dan matanya tertutup rapat. Matanya menjelajahi tubuh Wani. Baju tanpa lengan dan seluar palazzo yang kini melekap pada pehanya. Jarinya menyentuh lengan Wani. Wani lantas menangkap tangan Zul dan memeluk lengan Zul. Di tariknya Zul rapat kearahnya. Akibat tarikan itu, Zul tertumus ke bahagian perut Wani. Dihidu bau haruman dari tubuh Wani yang mengasyikkan. Zul menyeimbangkan keadaan badannya. Dilihat Wani tersenyum nakal. Lantas Zul merapatkan mukanya ke muka Wani dan bibir mereka bertaut buat kali pertama. Serangan lemah yang dilancarkan Zul dibalas Wani dengan khusyuk dan lembut agar ciuman bibir itu dinikmati. Keadaan semakin hangat apabila lidah Zul mula melancarkan tikaman dan ianya tidak bersendirian dan dikulum manja oleh Wani. Suasana yang mengkhayalkan itu berterusan.
Tangan Zul mula meliar keatas tubuh Wani dari luaran baju di bahagian perut kini sudah menhampiri ke bahagian dalam dan kearah dada Wani. Di selaknya baju dan terdedahlah dada Wani yang masih dibaluti bra itu diramasnya dan diangkat kebawah untuk dilorotkan. Nah! Terserlahlah buah dada padat yang kini mengeras. Putingnya digomol semahunya.
Wani semakin agresif. Tangannya menjalar kecelah kangkang Zul. Objek yang mengeras itu semakin mengembang. Diurutnya manja. Dibukanya Zip seluar Zul dan segera melepaskan batang yang keras. Terpana mata Wani melihat kepala yang tegang itu mengembang umpama tedung selar. Wani menggigit bibirnya kerana bakal mendapat kelazatan dari bentuk dan saiz zakar seperti itu. Dengan pantas, Wani membaringkan Zul ditempat duduk pemandu. Diciumnya rakus Zul dari leher dan turun kebawah. Akhirnya dia tindakan agresifnya dihentikan dan tangannya merocoh batang Zul dengan lembut. Gerakan yang beritma sederhana itu dinikmati Zul yang memejamkan matanya.
Tanpa menunggu lebih lama, Wani terus menerkam batang yang kini cukup keras dan kekar itu. Penuh di mulutnya senjata milik Zul. Hanya tiga suku mampu di suakan dan telah mencecah ke anak tekaknya. “Ploppp!” bunyi letusan kecil apabila Wani menarik keluar batang itu dari mulutnya. Dicium sekitar sejata kekar milik Zul. Aroma yang mneghairahkan terbit dari senjata itu menaikkan lagi selera Wani. Dia menyedut kuat telur yang tergantung. Zul hanya menikmati serangan bernafsu dari Wani sambil tangannya meramas-ramas punggung Wani dari luar seluar palazzo nya.
“Arghhhh… Don’t stop sayang, into your throat!” kerah Zul sambil menghentak senjatanya ke tekak temannya itu. “Arghhhhhhhhh!!!” satu dengusan keras keluar dari Zul. Wani hanya pasrah menerima das demi das tembakan air mani.
“Ahukkkkk….Ahukkk!!!” Suara batuk tersedak..
“OK ke Wani?” Soal Zul.
“Lain kali nak tido tu basuh kaki!” Jerkah Zul.
Wani merasa amat malu. Rupanya dia bermimpi tadi. Alur cipapnya mengemut-ngemut kesedapan dan dia mula tidak berasa selesa.
“Singgah tandas kat toilet nanti,” Ujar Wani.
Perjalanan itu mengambil masa hamper 4 jam kerana Zul agak tidak mahir untuk memandu di kawasan kampung.
Setibanya di rumah, Wani memperkenalkan Zul kepada Ibu, abahnya dan Kamal.
“Hah Kamal, kau tidur dengan Abang Zul ni malam ni,” Gesa bapa Wani sambil mengalukan kedatangan Zul.
YOU ARE READING
Suatu Perjalanan
De TodoPercubaan pertama... Persahabatan.. realiti kehidupan... Kebijaksanaan... keputusan dalam mengharungi kehidupan... persekitaran...