Dua Belas

3.7K 55 20
                                    

Mimi menyandarkan badannya ke kepala katil. Fikirannya merewang ke tempat lain. Setelah perjumpaannya dengan Wani beberap minggu lalu.Dirinya makin tidak tenteram. Dia mendengus panjang. Dahulunya dia seorang pelajar yang bagus dari segi akademik. Namun keghairahan dia untuk menukar corak kehidupan setelah melihat sahabat sekampungnya semakin cantik menolak dirinya kepada keadaan yang tidak begitu baik.
 
Wani pernah memesan kepadanya suatu waktu dahulu agar tidak mensesiakan waktu mudanya seperti dia. Kini dia faham betapa jahatnya manusia yang bertopengkan syaitan.
 
Saat dia melangkah masuk ke tahun akhir jurusan pengurusan perniagaan, dia mula merasakan dirinya tidak dipandang oleh lelaki. Mungkin sebelum ini dia menumpukan sepenuh masanya untuk melakarkan keputusan yang gemilang sejurus kakinya melangkah ke menara gading.
 
Ditambah pula Wani yang ketika itu jarang berkomunikasi dengannya angkara sibuk dengan kekasih hatinya Aiman. Mungkin juga penampilan Mimi yang agak konservatif menyebabkan jejaka-jejaka university itu melihatnya enteng. Kalau nak diubahnya penampilan bagaimana?
 
Persoalan itu bemain dari hari kesehari. Dia ternampak Aiman keseorangan semenjak beberapa ketika ini. Wani pun tidak kelihatan. Sememangnya dia tidak banyak satu kelas bersama Wani. Namun kelibatnya juga memang tidak kelihatan dibeberapa lokasi yang selalu dilihatnya.
 
“Mimi, you ada Nampak Wani?” Tegur Aiman yang kebetulan berada dicafe kolej 12.
“Tak perasan pulak. Bukan dia berkepit dengan you je ke?” Soal Mimi sambil menyedut minumannya.
 
“Entahlah,” Jawab Aiman sugul selepas pertanyaan.
 
Mata pelajar-pelajar perempuan yang berada dicafe itu seronok melihat Aiman. Mereka berbisik sesame sendiri.
 
“Alah… mesti tengah mengata aku la tu..” Kata Mimi dalam hati.
“Eh, Mimi boleh I dapatkan your phone number?” Tanya Aiman tiba-tiba.
 
Alasan yang diberikan logic dan dapat diterima. Lantas Mimi memberikan nombor telefonnya dan dia juga meminta nombor telefon Aiman sebagai ganti.
 
Aiman melangkah keluar dari café tersebut dengan senyuman meleret. Mimi pantas dikerumuni oleh beberapa adik-adik yang tergedik-gedik menanyakan berkenaan ejjaka tadi.
 
Selepas kejadian Aiman tidak putus berusaha mengajak Mimi untuk keluar bersama. Namun kegusaran Mimi sekiranya diketahui oleh Wani menjadikan penghalang. Sehinggalah pada suatu hari, Aiman menelefonnya secara tiba-tiba dan menanyakan tentang peribadi Wani kepada Mimi.
 
Dengan panjang lebar Aiman menceritakan perihal yang berlaku walaupun itu semua adalah helah. Memang kelibat Mimi langsung tidak keihatan samada dikolej atau di kelas. Lama kelamaan Mimi termakan dengan pujukan Aiman yang ikhlas mahu berkawan dengannya.
 
Akhirnya prinsip Mimi tewas apabila dia mula keluar bersama Aiman. Layanan Aiman yang sentiasa berada ditahap yang terbaik menyentuh naluri Mimi. Dari seorang Kenalan, menjadi kawan. Begitulah permulaan apabila Aiman mula mencucuk jarum dan memaut hati Wani untuk bersamanya sebagai teman mesra. Penampilan Mimi mula berubah sedikit. Beiau menjaga keterampilannya untuk jejaka kacak yang terkenal di universiti suatu ketika dahulu. Dia kelihatan sudah berani menggunakan lipstik dan juga bersolek. Mekapnya tidak terlalu tebal. Pakaiannya dari longgar telah menjadi sedikit mengikut potongan badan. Samada badannya yang naik atau dihantar bajunya untuk diubahsuai menjadi kecil.
 
Semua yang dilakukan ini menjadi perhatian Aiman. Walaupun kukunya dipotong tetap diperasan oleh Aiman yang saban hari melemaskannya dengan pujuk rayu dan belaian seorang kasanova.Sehinggalah pada suatu hari diajaknya Mimi untuk keluar bersama dengannya bagi meraikan majlis harijadi sepupunya.
 
Hati Mimi berbunga apabila hubungan mereka seumpama melangkah semakin jauh dengan bakal mengenali sepupu Aiman. Petang itu Aiman telah menjemput Mimi dari kolej 12 dan membawanya ke apartment sebelum bersiap-siap ke majlis tersebut.
 
“Mi, you pakai baju nil ah, I dah sewakan untuk you. Ermm…. Shall you remove tudung for the occasion?” Ujar Aiman manja.
Terbeliak mata Mimi menerima maxi dress dari Aiman dan juga permintaan Aiman. “Ah, keluarga pun. Bukan ada kawan-kawan kau Nampak nak report ke mak ayah…..” Bisik suara kecil dalam benak Mimi.
“Ok Bie..” Panggilan manja Mimi kepada Aiman.
 
Dress yang sedikit ketat itu agak janggal bagi Mimi. Dia merasakan seolah-olah tidak berbaju. Bahunya terdedah. Begitu juga bahagian dadanya. Kenampakan lurahnya sedikit. Rambutnya yang panjang dan ikal itu dilepaskan. Belahan dress itu dibahagian tepi terus kepangkal pehanya.
 
“That’s my lady. Mimi..” AIman menghuurkan tangannya mengambil tangan Mimi dan lantas mengucup belakang tapak tangan Mimi. Mereka beredar ke lokasi yang ditetapkan. Jam menunjukkan pukul 10 malam, namun Aiman tidak menunjukkan reaksi hendak pulang. Mimi semakin gelisah. Akhirnya Aiman mengajak Mimi pulang.
 
Setibanya di apartment Aiman semula, Aiman mempelawa agar Mimi bermalam sahaja dirumahnya. Agak keberatan pada mulanya namun disebabkan pujuk rayu Aiman mimi sekali lagi tewas. Aiman mempelawa Mimi untuk minum kopi yang disediakan. Mimi tidak tahu bahawa kopi tersebut telah dicamburkan dengan ubat perangsang. Selesai minum, badannya terasa panas dan beliau merasakan begitu memerlukan sentuhan dari seorang lelaki.
 
Ya, Aiman tidak lagi membuang masanya untuk meratah tubuh yang masih belum terusik itu. Lolongan kepuasan jelas kedengaran. Mimi tidak menyesal dengan penyerahan dara secara paksa rela kepada Aiman. Walaupun sudah hampir 2 kali pada malam itu, Mimi merasakan tenaganya banyak.
 
Bermula pada malam itu, Mimi akan menghadirkan dirinya ke apartment Aiman untuk menerima tusukan padu Aiman. Dari seorang yang bersifat kekampungan yang tidak mengenal erti kehidupan. Mimi dijadikan bahan pemuas nafsu Aiman yang keberapa.
 
Aiman dengan senang hati mengajak Mimi untuk bersamanya meneguk Arak agar hubungan kelamin itu lebih dahsyat. Mimi hanya menuruti kehendak kekasihnya supaya mereka kekal bersatu. Beberapa bulan setelah menjalani kehidupan sedemikian. Aiman mencadangkan agar mereka menambah keseronokan dengan mengajak kawan-kawan untuk menghadiri sesi minum di rumah mereka.
Pada mulanya Mimi agak keberatan dengan permintaan Aiman, namun segala janji manis ditaburi oleh Aiman yang akan menjaganya keakhir hayat melemahkan prinsipnya. Dia mula seronok dengan kehidupan social yang baharu itu.
 
Sehinggalah pada suatu hari apabila Aiman mencampurkan cecair perangsang nafsu kedalam minumannya. Dia menjadi hilang arah apabila ubat itu bertindak balas. Seramai 5 kawan Aiman yang dijemput semua turut sama mabuk bersama.
 
Mimi tidak dapat mengawal keghairahan nafsunya dan terus menerkam Aiman dihadapan kawannya dan terus sahaja melahap burung Aiman yang dibuka dari sangkar. Mimi terus dipergunakan Aiman sepenuhnya pada malam itu.
 
Malahan kawan-kawannya juga diberikan bonus untuk meratah Mimi dimana sahaja dibahagian dalam rumah itu. Selama 3 hari mereka berkampung didalam rumah itu. Hanya lelaki sahaja yang keluar untuk membeli makanan. Dan selebihnya Mimi dimakan oleh kawan-kawan Aiman secara bergilir selama 3 hari. Selama 3 hari, santapan utama Mimi adalah arak, ubat perangsang setiap hari dan juga bergelen air mani dari lelaki-lelaki itu tanpa henti.
 
Selepas kejadian itu, kehidupan yang indah diimpikan oleh Mimi tidak berlaku. Aiman mula menjual dirinya kepada beberapa rakannya demi nama kepuasan. Minuman keras, ganja, pil khayal adalah perkara biasa bagi rumah itu. Sehinggalah Mimi sendiri dijual kepada Sham oleh Aiman hanya kerana mahukan Wang untuk membeli barangan ruji kehidupannya.
 
Kini semuanya akan berakhir setelah mereka semua diheret ke muka pengadilan.
 
Airmata Mimi mengalir dan dia terisak-isak mengenangkan nasib malangnya. Mimi meraup wajahnya. Dia bingkas bangun menuju ke meja soleknya. Dia memandang mukanya dan menyisir rambut panjangnya dengan jarinya. Dia menyisir kebelakang sambil matanya melilau mencari sesuatu. Dia kemudian bergerak kearah almarinya. Dibuka dan digeledah ruangan yang meletakkan bajunya berlipat. Dia tesenyum. Dia mengambil gunting yang berada diatas meja soleknya. Lantas dengan longlai dia melangkah kea rah bilik airnya.
 
“Jika ini pengakhiran yang aku nantikan selama ini, Makanya ianya permulaan tanpa diriku!” ujarnya sambil menggenggam gunting.

Suatu PerjalananWhere stories live. Discover now